Fisker Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Burtons Batman suger. Så Returns her om dagen, veldig skuffende. 89-filmen var ålreit, selv om Nicholsens Joker er enormt oppskrytt. Returns var bare en uengasjerende og flau opplevelse. Begins er derimot den beste superheltfilmen jeg har sett. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Hva tror folket om Hancock? En litt annerledes superheltfilm? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Personlig begynner jeg å bli lei Will Smith. Han er på vei til å bli en ny Eddie Murphy som kun spyr ut dårlige filmer. Har ikke tro på at han kommer til å bli det, men det kan hende. Jeg lo aldri helt av trailerene eller idéen. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg lo aldri helt av trailerene eller idéen. Jeg lo av hvalen. Høyt. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Hancock har jeg ingen store forventninger til. Er rimelig lei Will Smith, og handlingen hørtes ikke så digg ut at jeg ikke klarer å vente til denne kommer på DVD/Blu-ray før jeg ser den. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg syns traileren var ganske morsom. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg synes iallefall idèen var/er orginal, men har aldri hatt noen store forventninger til filmen at det gjør noe. Wall*E og TDK derimot.. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Max Payne trailer Endret 10. juli 2008 av Hille Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Neh. Foretrekker filmer som er bra. Irriterer meg at Hollywood filmatiserer de bra spillene. Forstår det fra et økonomisk synspunkt, men man kan liksom ikke gjøre et genialt spill til en genial film. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Mørkt og actionfylt ja, ser til og med ut som at vi må besøke Max sine mareritt. Ser ikke så ille ut som fryktet, men fortsatt skeptisk til en del av castinga. Endret 10. juli 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Hva er deres mening om Constantine med Keanu Reeves? Er The Matrix verdt å se? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 The Matrix er absolutt verdt en titt. Selv synes jeg Constantine var god underholdning. Liker konseptet, men utførelsen er så som så. God lørdagsfilm. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Så The Matrix og The Matrix Reloaded for noen dager siden, skjønte først da skikkelig hva selve Matrix var fornoe og alt rundt det. Den serien burde sees flere ganger Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Blir et hyggelig igjensyn med Mona Sax og Max Payne. Kult det med dødsenglene. Gleder meg. Denne sangen bringer gode minner. Se filmen hos Youtube Endret 10. juli 2008 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
CCola Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Hva er deres mening om Constantine med Keanu Reeves? Er The Matrix verdt å se? Constantine var mystisk, og aboslutt etter min mening en god film. Morsom til tider også. Og Matrix. Den MÅ du se! Tidenes 3. beste film. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 The Matrix, JA. Men du kan droppe oppfølgerne hvis du ikke har ekstra mye dødtid, da. Lenke til kommentar
master air Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Hva tror folket om Hancock? En litt annerledes superheltfilm? Den er underholdene nok. Jeg lo godt flere ganger under filmen, og den fungerer veldig godt som gjernedød underholdning. Men jeg tviler på at det er en film jeg kommer til å se mange ganger til. Vitsene virker litt oppbrukt etter første visning. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 The Matrix, JA. Men du kan droppe oppfølgerne hvis du ikke har ekstra mye dødtid, da. Men om du virkelig skjønner alt som foregår er hele trilogien en drøm å se gang på gang. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Hva er deres mening om Constantine med Keanu Reeves? Underholdene og spennende, men ikke noe dype saker. Er The Matrix verdt å se? JA. Blir et hyggelig igjensyn med Mona Sax og Max Payne. Kult det med dødsenglene. Gleder meg. Det blir hyggelig med gjensyn, men jeg er redd for at det er det som det ikke blir. Å se Mark Wahlberg løpe rundt med pistoler har ikke samme magien som å spille Max Payne. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 10. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2008 Ok, Må anskaffes da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå