Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 off the top of my head Triumph of the Spirit(Defoe) The Boxer(Day-Lewis) Mente selvfølgelig Rocky-serien, den første Rocky-filmen er episk og veldig god. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Das Boot Directors Cut byrjer på nrk 3 klokka 21.30 i kveld, nokon andre en meg som skal sjå? EDIT: NEIIIIIIIIIII, trodde jeg hadde nrk 3 her EDIT 2. visst svarte, hadde den jo Endret 9. juli 2008 av thadon Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Har sett litt på "AFI's 100 Years... 100 Movies" listene fra 1998 og 2007. Hvordan kan en film som f.eks. "The General" smette inn på en 18. plass, da den ikke var på lista fra før av? Fant plutselig American Film Institute ut at "Jøss, den var fin. Den har vi oversett før. Vi setter den på lista. På 18. plass" ? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 AFI har for lengst mistet det lille av troverdighet de hadde i mine øyne hvertfall. Akkurat det med at de smeller generalen inn på #18 plass er direkte latterlig. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 AFI har for lengst mistet det lille av troverdighet de hadde i mine øyne hvertfall. Akkurat det med at de smeller generalen inn på #18 plass er direkte latterlig. Hvorfor? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Gamle/dårlige/rare grøssere har sin sjarm. Så nettopp Mortuary, egentlig dårlig, og man er vel egentlig aldri direkte redd, men det er noe spesielt med slike grøssere, nesten som når ungen din kommer med en tegning og det er den peneste tegningen du har sett uansett antall kruseduller. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Har aldri likt verken Rambo eller Rocky. Teite filmer spør du meg. Skjønner ikke helt greia med verken filmene eller Sly. Har du sett Rambo 4? Jeg og 150 andre menn satt med konstant ståpikk under hele filmen, en av de beste kinopplevelsene jeg noensinne har hatt. Rambo er tøft. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg og 150 andre menn satt med konstant ståpikk under hele filmen, en av de beste kinopplevelsene jeg noensinne har hatt. Må være digg med hjemmekino. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 ...for da kan man runke mens man ser Rambo? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Har sett litt på "AFI's 100 Years... 100 Movies" listene fra 1998 og 2007. Hvordan kan en film som f.eks. "The General" smette inn på en 18. plass, da den ikke var på lista fra før av? Fant plutselig American Film Institute ut at "Jøss, den var fin. Den har vi oversett før. Vi setter den på lista. På 18. plass" ? Nå har det seg slik at gamle filmer fikk med digitaliseringen en renessanse. I tilegg er det lett å kollektivt "glemme" en film, for å plutselig komme på den når noen nevner/foreslår den. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) ...for da kan man runke mens man ser Rambo? Hva enn du tenner på... Endret 9. juli 2008 av TomJ Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Gamle/dårlige/rare grøssere har sin sjarm. Så nettopp Mortuary, egentlig dårlig, og man er vel egentlig aldri direkte redd, men det er noe spesielt med slike grøssere, nesten som når ungen din kommer med en tegning og det er den peneste tegningen du har sett uansett antall kruseduller. Enig! Synes slutten var litt skremmende, hvis jeg tenker på riktig film? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Skal jeg gidde å se igjennom de gamle Batman-filmene? Er ikke akkurat stor fan av den første, og ellers har jeg bare sett slutten på Batman & Robin som var... Eh, ja, crap. Hva syns folk her om de? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 1ern var kul nok, men ikke helt det store for min del. Har bare sett den og Begins, og sistnevnte er helsikes bra. Gleder meg noe så inni granskauen til TDK. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Gamle/dårlige/rare grøssere har sin sjarm. Så nettopp Mortuary, egentlig dårlig, og man er vel egentlig aldri direkte redd, men det er noe spesielt med slike grøssere, nesten som når ungen din kommer med en tegning og det er den peneste tegningen du har sett uansett antall kruseduller. Enig! Synes slutten var litt skremmende, hvis jeg tenker på riktig film? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Slutter med at han ene blir dratt ned gjennom plenen, mens den besatte mora deres kommer og tar lillesøstra, hvis det er den du tenker på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Skal jeg gidde å se igjennom de gamle Batman-filmene? Er ikke akkurat stor fan av den første, og ellers har jeg bare sett slutten på Batman & Robin som var... Eh, ja, crap.Hva syns folk her om de? Null poeng å lide seg gjennom de gamle batmanfilmene. De suger nemlig penis. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Skal jeg gidde å se igjennom de gamle Batman-filmene? Er ikke akkurat stor fan av den første, og ellers har jeg bare sett slutten på Batman & Robin som var... Eh, ja, crap.Hva syns folk her om de? Jeg er en stor fan av de to første (tenker ikke på Batman: The Movie). Tim Burtons Gotham City i samspill med Danny Elfmans musikk er bare fantastisk imo. Liker også veldig godt Jack Nicholson og Danny DeVitos bidrag som forholdsvis the Joker og The Penguin. Batman Forever var en stor nedtur etter Returns selv om Jim Carrey og Tommy Lee Jones ikke var så verst. Batman & Robin er bare crap. Endret 10. juli 2008 av MrBrown Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Det er liksom bare tre Batman-filmer som engasjerer meg: Batman: The Movie (1966) Batman (1989) Batman Begins (2005) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 '66 Batman er selvfølgelig verdt en titt. Men timburtonbatman er generelt pinlig, og da mener jeg ikke på festelig måte. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Ente opp med å bestille The Joker: The Greatest Stories Ever Told jeg. Men må nok se noen av de andre. Inkludert '66 versjonen. Starter med Batman Returns, så får jeg se hva jeg syns... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå