Hamsterino Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 You're the disease, and I'm the cure. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Beste action fra Sly må bli 1.Rambo(alle etter hverandre) 2.Cliffhanger 3.Tango and Cash Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Rambo 2 og 3 er hvertfall spekket med fete onelinere som (de snakker om hvor badass rambo er) -What you call hell, HE calls home (tortur-russer) -I see you are no stranger to pain (rambo) - I was married once (rambo)- To fight the war, you have to BECOME the war osv osv. Har aldri likt Rambo 1, for mye liksom-grining og trauma og drama. 2 og 3 er mere rett på sak. Finne krigsfanger, drepe alt som rører seg. Evt redde obersten, drepe alt som rører seg med store våpen og spydige onelinere. Det enorme Hind-helikopteret fra 3'rn er faktisk ikke orginalt, de la til masse ekstramoduler for å få det til å se mere "ondt" ut. Endret 9. juli 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Å disse giftemål er veldig nrukt i one liners på 80 og 90-tallet. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Rambo 2 og 3 er hvertfall spekket med fete onelinere som (de snakker om hvor badass rambo er) -What you call hell, HE calls home (tortur-russer) -I see you are no stranger to pain (rambo) - I was married once (rambo)- To fight the war, you have to BECOME the war osv osv. Har aldri likt Rambo 1, for mye liksom-grining og trauma og drama. 2 og 3 er mere rett på sak. Finne krigsfanger, drepe alt som rører seg. Evt redde obersten, drepe alt som rører seg med store våpen og spydige onelinere. Det enorme Hind-helikopteret fra 3'rn er faktisk ikke orginalt, de la til masse ekstramoduler for å få det til å se mere "ondt" ut. Helt uenig, den første filmen graver dypere inn, karakteresirer Rambo på en utrolig fin måte, de andre er hjernedød underholdning i sammenligning. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Åja, også når Rambo og Trautman kommer til en klippekant med halve russiske hæren på andre siden. Og Trautman spør "What the hell do we do now?" hvorpå Rambo bare svarer tørt "Well, I guess surrounding them is outta the question" Pure gold. Og at jeg ikke liker Rambo1 er vel fordi jeg ikke VIL ha masse drama og syting i rene actionfilmer. Jeg bare er sånn. Endret 9. juli 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Kunne ikke sagt det bedre selv. First Blood er rambo, oppfølgerne er oppfølgere,som skal være mer action og mindre drama. Men må også sies at rambo 2-4 er ikke dårlige,men enorme. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Helt uenig, den første filmen graver dypere inn, karakteresirer Rambo på en utrolig fin måte, de andre er hjernedød underholdning i sammenligning. Uenig? Det var jo akkurat det han sa. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Hmm.. Tror jeg må få sett Rambo filmene om igjen^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Da er det kjekt å ha denne: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Har denne jeg + denne Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Har aldri likt verken Rambo eller Rocky. Teite filmer spør du meg. Skjønner ikke helt greia med verken filmene eller Sly. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Killings fun on tv. Får ikke samme følelsen av Ingmar og Alfred filmene Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Elsker Rockyfilmene, tror det er favoritt serien min selv om jeg bare har sett 3 av dem, men det er kanskje siden jeg er ganske interessert i boksing fra før av da Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 For meg er Rambo (1, 2 og 3, har ikke sett 4) kun en ting og det er en voldsorgie fra start til slutt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg liker vold like mye som sidemann, men det må fortsatt være gjort på en bra måte, noe jeg ikke synes Rambo klarte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Skal ikke være noe annet en akkurat det. Fins mange bedre boksefilmer enn Rocky btw. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Har aldri likt verken Rambo eller Rocky. Teite filmer spør du meg. Skjønner ikke helt greia med verken filmene eller Sly. Hva er så veldig teit med feks. den første Rockyfilmen? Den dukker ganske høyt opp på både beste sports og dramalistene mine. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Og problemet er? Hjernedød action passer til sitt bruk. Kan ikke bare se på "episke" kjærlighetsfilmer i svart/hvitt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2008 Skal ikke være noe annet en akkurat det. Fins mange bedre boksefilmer enn Rocky btw. Som? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå