Awesome X Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Har lest en del av hovedpoengene til kritikerne på Rotten, og må si at de har mange gode poeng. Dog virker det som at de overser at dette skal være en passe hjernedød popcorn-film, og at den greier det svært godt. Med tanke på effektene blir denne som Transformers på steroider. En film som er en god sammenligning her, siden den har mange likehetstrekk og at kritikerne her også var i uttakt med folket (rotten vs. IMDb). Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Dotten: Verken jeg eller deg har sett den, og vi var begge positivt innstilt til den. Hvorfor orket vi ikke se den på kino? Hvorfor har jeg ikke en gang orket å laste den ned? Jeg har jo min pragmatiske kino-boikott så jeg er unnskyldt. Jeg ser kun must-see storslagne filmer for min egen del, eller de madammen krever at vi skal se. Eller ungene krever at vi skal se. Eller en og annen film kompiser krever vi skal se. Av den grunn blir det ikke mer enn et par kinoturer i måneden, grunnet boikott. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Nøyaktig hvorfor boikotter du? Endret 7. juli 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Noen som vet om Crocodile Dundee filmene kommer til Blu-Ray ? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) De 5 kuleste trailerene noensinne: 300 (Just Like You Imagined-traileren såklart): Se filmen hos Youtube V for Vendetta (med en av de beste soundtracklåtene noensinne, Evey Reborn): Superman Returns: The Dark Knight sin, of course. Også fant jeg en jeg ikke har hørt om i dag. 20 Seconds of Joy (Tysk film, norsk "hovedrolle"): Faktisk så minner stemningen i den traileren meg veldig om Oljeberget. Endret 7. juli 2008 av Thrusthamster Lenke til kommentar
master air Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Du glemte traileren til 300. Den er jo bedre en filmen til og med. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Svarte, jeg visste det var en jeg hadde glemt. Den har jo førsteplassen når det gjelder kulhetsfaktor. Endret 7. juli 2008 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Herre, hjertet mitt stoppet litt av 20 Seconds of Joy-traileren. Jeg vet ikke om jeg får så lyst til å se filmen, da jeg tviler på at den er interessant i over en time, men knallbra trailer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Skriver denne her også, siden det er mer aktivitet enn i musikkforumet også gidder jeg ikke å lage noen ny tråd om det: Vet ikke helt om det er rette sted å spørre, i og med at det er et hybridtema, men fyrer alikevel ivei. Saken er at jeg vil gjerne kjøpe en DvD til foreldrene til dama mi, som en liten oppmerksomhet på at de har vært såpass snille med meg og nærmest behandlet meg som en av sine egne unger, siden jeg ble sammen med henne. De er og har alltid vært Bruce Springsteen frelste, så jeg lurer rett og slett på en anbefaling av den råeste konserten som er å få tak i på DvD med Brucern? Har sett litt på Live in New York City (2001). Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Herre, hjertet mitt stoppet litt av 20 Seconds of Joy-traileren. Jeg vet ikke om jeg får så lyst til å se filmen, da jeg tviler på at den er interessant i over en time, men knallbra trailer. Varer faktisk bare i 60 minutter, har fått en del priser også, i festivaler som har denne typen sport som tema riktignok. Synd den ikke er på DVD eller noe liknende, den er en rein festivalfilm hittil. EDIT: Forresten, typen som snakker i starten om risikoen ved BASE hopping heter Jeb Corliss, sett på som en av de beste utdøverne. Fant en bra dokumentar om han på youtube: I tillegg har den en scene i del 4 av videoene som får deg til å instinktivt rope "Åh faen!" og løpe ut av rommet. Endret 7. juli 2008 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Nøyaktig hvorfor boikotter du? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=643477 Gammel og gretten, liker ikke å få filmopplevelser ødelagt. Det er generelt sett mer hensyn å spore på en barnefilm enn en film som tiltrekker seg de prepubertale fjortissene og de generelt sett hensynsløse individene. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Nøyaktig hvorfor boikotter du? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=643477 Gammel og gretten, liker ikke å få filmopplevelser ødelagt. Det er generelt sett mer hensyn å spore på en barnefilm enn en film som tiltrekker seg de prepubertale fjortissene og de generelt sett hensynsløse individene. Skjønner deg godt, Dotten. I kinosammenheng har nok vi som tenner på smal arthousefilm en stor fordel - ikke mange prepubertale blant publikum på disse visningene... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Men slike filmer ønsker jeg helst å se alene, uforstyrret og til og med noe jeg kan se på en bærbar. Jeg vet ikke helt, men jeg liker å være isolert da. Men det blir nå noen kinoturer fremover. Har ikke tålmodighet til å vente på The Dark Knight og Wall-E. Og så kommer, bedre sent enn aldri, Once på kino. Den er fantastisk og madammen har å bli med meg for å se den. Episk og jordnær. I command you all to see it. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Ser at breal likte Once, så jeg tror ikke jeg ser den med det første. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Liker man Eternal Sunshine of the Spotless Mind så vil jeg tro Once faller i smak. Eneste som plaget meg i filmen var "susingen". Handycam og billigproduksjon gjør sitt, på godt og vondt (mest godt). Glen Hansard og Marketa er sjarmerende, de følte seg nok litt malplassert når de vant Oscar That guy is so arrogant! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Litt "creepy" slutt på denne teaser-traileren: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Var sikker på at det var en teaser til Sin City(oppfølger\prequel) jeg- Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Har et lite spørsmål til de som har stående f.eks. 150/250 i avataren sin, der 150 av 250 av filmene på IMDb's top 250 liste er strøket ut. Er det antall filmer du har sett, eller antall filmer du har i samlinga di? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Hos meg er det antall filmer sett. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Vil tro at for de aller fleste er det antall filmer sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå