Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En Friends-film ville spilt inn så mye penger at vi fort ville fått en Seinfeld-film, en Frasier-film osv. Med noen titalls millioner seere i USA (var vel over 50 for siste episode?) så ville filmen sikkert spilt inn et par hundre millioner dollar. Det må være en våt drøm for Hollywood.

Hvordan kvaliteten blir er en annen sak. I tillegg så er jo settingen en helt annen, de er tross alt blitt gamle og overgangen til det voksne liv må nå erstattes med hva? Midtlivskrise?

Lenke til kommentar
Skjønte ikke helt den siste linjen din Dorian, kan du forklare nærmere? :)

Menneskekroppen har ikke godt av å være så tynn. Kroppen blir svakere, immunforsvaret svekkes og kroppen brytes ned. En lenger periode i denne tilstanden kan føre til at man dør tidligere. Jeg er usikker på kilden, det kan ha vært en artikkel om spiseforstyrrelser og konsekvensene det kan få senere i livet, selv etter forstyrrelsen er "borte".

Lenke til kommentar
Skjønte ikke helt den siste linjen din Dorian, kan du forklare nærmere? :)

Menneskekroppen har ikke godt av å være så tynn. Kroppen blir svakere, immunforsvaret svekkes og kroppen brytes ned. En lenger periode i denne tilstanden kan føre til at man dør tidligere. Jeg er usikker på kilden, det kan ha vært en artikkel om spiseforstyrrelser og konsekvensene det kan få senere i livet, selv etter forstyrrelsen er "borte".

Okei :) Tror nok noen sa det samme til Bale, hadde hvertfall gjort det om jeg var kompisen hans :p

Lenke til kommentar
Han slanka seg 28 kilo, men egentlig ville han slanke seg det dobbelte nesten. 54 kilo planla han seg å slanke! Produsentene stoppet han visst, for da hadde han jo, herregud, havnet nede på 30 kilo!

Er det mulig?

HÆ? Han hadde jo ikke noe igjen på den filmen. Hadde han tatt mer hadde han dødd av sult :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
En Friends-film ville spilt inn så mye penger at vi fort ville fått en Seinfeld-film, en Frasier-film osv. Med noen titalls millioner seere i USA (var vel over 50 for siste episode?) så ville filmen sikkert spilt inn et par hundre millioner dollar. Det må være en våt drøm for Hollywood.

Hvordan kvaliteten blir er en annen sak. I tillegg så er jo settingen en helt annen, de er tross alt blitt gamle og overgangen til det voksne liv må nå erstattes med hva? Midtlivskrise?

Så lenge ikke Norge starter med dette fenomenet. Holm the movie hadde vært grunn nok til ¨å flytte til Sverige

Lenke til kommentar
Han skal ha for at han lider for kunsten i alle fall.

Fantastisk å se på hva enkelte skuespillere gjør for rollene de får "tildelt". Bale er ett godt eksempel i The Machinist.

Christian Bale, Daniel Day-Lewis og Tom Hanks (kanskje ikke i like stor grad, men gjorde en fin figur(!) i Cast Away) har all min respekt for nettopp dette.

Lenke til kommentar

Skal man sette ting litt i perspektiv så er det vel strengt talt en større prestasjon det Arnold Schwartzenegger klarte med sin kropp enn hva Bale gjorde med sin. Governator brukte år og dager på å få kroppen få andre kan vise til. I min verden er det og forblir en av de største fysiske prestasjonene til en skuepsiller, selv om formålet nok var alt annet enn å gjøre filmkarriere. Men man kan jo aldri vite, Arnold har tross alt høyere IQ enn folk flest. Trolig også høyere enn Bale sin.

Skinnet kan så absolutt bedra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...