Aleks Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Hun så det i bladet, men fant ut at det ikke stemte jeg og. Har ikke helt trua på at en Friends film ville gjort så bra jeg heller. Er forresten ikke første gang det blir satt ut sånne rykter om friends Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) En Friends-film hadde nok blitt crap uansett. Og hva gjør man med den kunstige latteren? Forhåpentligvis erstattes den med en hel kinosal. EDIT: Redigeres grunnet unødvendig tenåringsbruk av smileys. Endret 6. juli 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Iflg. filmweb går den på Klingenberg i Oslo og Nova i Trondheim fortsatt. Ellers kommer den som kjøpefilm onsdag 9. juli Imponerende at den går på kino enda, etter DVDutgivelsen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Han gjorde seg så tynn, men er sikkert noe sminke der og, kanskje? Litt mørk sminke rundt øynene og kinnene og man ser straks mye tynnere ut. Sannsynligvis mistet han 3-4 år på den tiden han var så sykelig tynn. Well done. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Skjønte ikke helt den siste linjen din Dorian, kan du forklare nærmere? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 En Friends-film ville spilt inn så mye penger at vi fort ville fått en Seinfeld-film, en Frasier-film osv. Med noen titalls millioner seere i USA (var vel over 50 for siste episode?) så ville filmen sikkert spilt inn et par hundre millioner dollar. Det må være en våt drøm for Hollywood. Hvordan kvaliteten blir er en annen sak. I tillegg så er jo settingen en helt annen, de er tross alt blitt gamle og overgangen til det voksne liv må nå erstattes med hva? Midtlivskrise? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Skjønte ikke helt den siste linjen din Dorian, kan du forklare nærmere? Menneskekroppen har ikke godt av å være så tynn. Kroppen blir svakere, immunforsvaret svekkes og kroppen brytes ned. En lenger periode i denne tilstanden kan føre til at man dør tidligere. Jeg er usikker på kilden, det kan ha vært en artikkel om spiseforstyrrelser og konsekvensene det kan få senere i livet, selv etter forstyrrelsen er "borte". Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Skjønte ikke helt den siste linjen din Dorian, kan du forklare nærmere? Menneskekroppen har ikke godt av å være så tynn. Kroppen blir svakere, immunforsvaret svekkes og kroppen brytes ned. En lenger periode i denne tilstanden kan føre til at man dør tidligere. Jeg er usikker på kilden, det kan ha vært en artikkel om spiseforstyrrelser og konsekvensene det kan få senere i livet, selv etter forstyrrelsen er "borte". Okei Tror nok noen sa det samme til Bale, hadde hvertfall gjort det om jeg var kompisen hans Lenke til kommentar
athorb Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Han skal ha for at han lider for kunsten i alle fall. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Han slanka seg 28 kilo, men egentlig ville han slanke seg det dobbelte nesten. 54 kilo planla han seg å slanke! Produsentene stoppet han visst, for da hadde han jo, herregud, havnet nede på 30 kilo! Er det mulig? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Han skal ha for at han lider for kunsten i alle fall. Fantastisk å se på hva enkelte skuespillere gjør for rollene de får "tildelt". Bale er ett godt eksempel i The Machinist. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Han slanka seg 28 kilo, men egentlig ville han slanke seg det dobbelte nesten. 54 kilo planla han seg å slanke! Produsentene stoppet han visst, for da hadde han jo, herregud, havnet nede på 30 kilo! Er det mulig? HÆ? Han hadde jo ikke noe igjen på den filmen. Hadde han tatt mer hadde han dødd av sult Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Han veide visst 59 kg på slutten av innspillingen. Passende vekt for en mann på 183 cm. Det gir en BMI på 17,6. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 En Friends-film ville spilt inn så mye penger at vi fort ville fått en Seinfeld-film, en Frasier-film osv. Med noen titalls millioner seere i USA (var vel over 50 for siste episode?) så ville filmen sikkert spilt inn et par hundre millioner dollar. Det må være en våt drøm for Hollywood. Hvordan kvaliteten blir er en annen sak. I tillegg så er jo settingen en helt annen, de er tross alt blitt gamle og overgangen til det voksne liv må nå erstattes med hva? Midtlivskrise? Så lenge ikke Norge starter med dette fenomenet. Holm the movie hadde vært grunn nok til ¨å flytte til Sverige Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Han skal ha for at han lider for kunsten i alle fall. Fantastisk å se på hva enkelte skuespillere gjør for rollene de får "tildelt". Bale er ett godt eksempel i The Machinist. Christian Bale, Daniel Day-Lewis og Tom Hanks (kanskje ikke i like stor grad, men gjorde en fin figur(!) i Cast Away) har all min respekt for nettopp dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg føler jeg trenger noen nye impulser nå om dagen. Noen som har lyst til å anbefale litt mindre kjent gialli til meg? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Colin Farell har jo også slanket seg litt for den nye rollen sin... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg føler jeg trenger noen nye impulser nå om dagen. Noen som har lyst til å anbefale litt mindre kjent gialli til meg? Antar du har gått gjennom det meste interessante på IMDb og Wikipedia sine giallo lister. Hva med Dressed to Kill (1980). Det er ikke en giallo, da den ikke er italiensk. Men faen ikke langt i fra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Takker! Det er ikke så farlig at det ikke er italiensk, det er selve giallostilen jeg er glad i. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Skal man sette ting litt i perspektiv så er det vel strengt talt en større prestasjon det Arnold Schwartzenegger klarte med sin kropp enn hva Bale gjorde med sin. Governator brukte år og dager på å få kroppen få andre kan vise til. I min verden er det og forblir en av de største fysiske prestasjonene til en skuepsiller, selv om formålet nok var alt annet enn å gjøre filmkarriere. Men man kan jo aldri vite, Arnold har tross alt høyere IQ enn folk flest. Trolig også høyere enn Bale sin. Skinnet kan så absolutt bedra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå