Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tvilsomt, Batman Begins har en fanbase noe utenom det vanlige. På gode godt og vondt (mye entusiasme, men også mye nedlatende elitisme). Mer oppmerksomhet gir det helt klart, men fundamentet i hypen var lagt lenge før hans tragiske død.

Enig, men det gir uten tvil en ekstra dimensjon. Gleder meg til å se den da jeg digger Batman Begins. Den filmen skal ikke gjøre mye galt for å skuffe meg stort.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Nja, jeg er en veldig stor grøsser elsker, jeg får enda glede av å se "Evil Dead" og "Mortuary" liksom, så jeg har ikke så sinnsykt høye krav til grøsser-genren.

Men jeg må nok det uansett, skal betale både internett for 3måneder fremover, muligens filmer fra CDON (husker ikke o.0) og omega 3 piss som ble prakket på meg, må nesten få ringt de og kjeftet.

Lenke til kommentar

Ja. Det er bare det at "The Orphanage" feiler litt som en grøsser føler jeg. Den var ikke så skummel som jeg hadde håpet på. Men dette er jo opp til hver enkelt å bedømme da. Vi blir skremt av forskjellige ting. :)

Iflg. filmweb går den på Klingenberg i Oslo og Nova i Trondheim fortsatt. Ellers kommer den som kjøpefilm onsdag 9. juli :)

Eller så kan du bestille den fra internett og få filmen i midten av juni.

Endret av Movieheart
Lenke til kommentar
Ja. Det er bare det at "The Orphanage" feiler litt som en grøsser føler jeg. Den var ikke så skummel som jeg hadde håpet på. Men dette er jo opp til hver enkelt å bedømme da. Vi blir skremt av forskjellige ting. :)

Hmmm, mente å høre at den liksom skulle være veldig skremmende "psykologiskt" sett, men jeg har hørt mange ting før og blitt skuffet så klart.

Kanskje jeg bare skal spare penger til TDK, Wall*E, Tropic Thunder og gjengen der :p

Lenke til kommentar

John Carpenters storhetstid var mellom 76 og 82 med disse 4 filmene.

The Thing (1982)

Escape from New York (1981)

Halloween (1978)

Assault on Precinct 13 (1976)

Alle er 9/10 i mine øyne. Han har jo laget annet bra, men ingenting i nærheten av denne perioden. Så Escape From New York er absolutt anbefalt.

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...