Dotten Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Så litt annerledes ut The Dark Knigth. Ikke lett å se at det er Heath Ledger... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Er det en skam at det ikke er Imax-kino i Bergen? Er det i det hele tatt Imax kino i landet? Den på Aker Brygge er vel ikke lenger i drift? Imaxen i Oslo takket for seg for noen år tilbake. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg har ondt i magen, så mye gleder jeg meg til The Dark Knight nå. Av og til hater jeg å måtte vente. Har lyst til å se den på Imax, men det er jo en umulighet her i Bergen. En skam er det. Er det en skam at det ikke er Imax-kino i Bergen? Er det i det hele tatt Imax kino i landet? Den på Aker Brygge er vel ikke lenger i drift? Selvfølgelig er det en skam at det ikke finnes en Imax-kino i verdens navle Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Den på aker brygge ble nedlagt pga dårlig billettsalg såvidt jeg husker. Var der en gang og så en såkalt "3d-film" med sånne plastbriller. Det var jo ganske heftig, men filmene var jo ikke filmer, mere sånn "nå skal vi kjøre berg-og-dal bane og OJ der kommer en hodeskalle flygende RETT I FJESET DITT" og sånne ting. Men man satt og prøvde å ta på ting foran seg så det funka jo på ett vis.. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Fikk i dag skaffet meg premiere bilett til The Dark Night Er litt redd for at den ikke er så bra som alle sier den skal være. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Har aldri hatt så höye forventninger til en film noen gang som jeg har til TDK. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Det hjelper lite at anmelderne snakker om oscar-nominasjoner og beste tegneserie-film noensinne laget osv. Forventningene går jo i skyene. Nå er det sånn at hvis filmen er noe annet enn en klassiker så blir folk skuffet. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Det hjelper lite at anmelderne snakker om oscar-nominasjoner og beste tegneserie-film noensinne laget osv. Forventningene går jo i skyene. Nå er det sånn at hvis filmen er noe annet enn en klassiker så blir folk skuffet. Jepp :/ Nytter ikke med noen popcornfilm her lenger :/ Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Nolan har aldri satset på popcornelementet, så på det området forventer jeg at den feiler totalt. Det er ikke det som er filmens premisser, dette er en krim/thriller i mine øyne. Martin Scorsese's The Departed. Michael Mann's Heat. Brian de Palma's The Untouchables. And now, Christopher Nolan's The Dark Knight can join the ranks as one of the best crime dramas in modern movie history. Når en kvinne skriver noe slikt, så tror jeg den har bred appell Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Den skal jo ha en god dose action i seg og da, men ellers er jeg enig Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 TDK feile på popcornelementet? Nei, i det minste ikke fullstendig, det blir nok en del store eksplosjoner, topp action osv. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Dere som enda ikke har sjekket ut traileren til Pineapple Express (Seth Rogen, James Franco) enda bør gjøre det asap. http://www.ridetheexpress.com/ Har sett den 5-6 ganger, gleder meg veldig.. Eneste kjipe er at den kommer hit 31.10, mens i Usa har den premiere 8.8. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Pineapple Express ser utrolig lovende ut. En av de filmene jeg gleder meg mest til i år! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 selv gleder jeg meg til "WALL-E" kommer:D Den er så søt og koselig ut. Så ut som noe jeg ville kose meg med å se. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 "Kurt blir grusom" kan å bli spennende.. leste bøkene når jeg var liten. Så må si jeg venter flotte greier.. selv om den sikkert bare blir en av alle de andre dårlige barnefilme som er kommet den siste tiden. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Man vet at enkelte sci-fi filmer lykkes godt i å være fremtidsrettede når man ser nyheter som dette: http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=507950 Og tenker sammenheng med Gattaca. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Så! Endelig tilbake fra nord-norge, altalaksen, den sure samen på butikken og ingen tv i 2 uker! HERLIG! Men, må bare spørre. Er 80 kroner for Gone, Baby, Gone et røverkjøp? Fikk faktisk kjøpt den for det på en Narvesen i Hammerfest. Den må være feilprisa? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Du fikk den for en billig penge hvertfall, i tillegg så er filmen over gjennomsnittlig hva kvalitet angår imho, så ikke stort å angre på der. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg tror denne superhypen av TDK er like mye fordi Ledger er død. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Tvilsomt, Batman Begins har en fanbase noe utenom det vanlige. På gode godt og vondt (mye entusiasme, men også mye nedlatende elitisme). Mer oppmerksomhet gir det helt klart, men fundamentet i hypen var lagt lenge før hans tragiske død. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå