Bone Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Harald Heide Steen jr. er død http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=507797 ..forsvunnet en del gamle store i det siste.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Ja, nå er det snart bare Harald Eia og noen halvgode standup-komikere igjen i Norge. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Er vel kanskje noen personer her i verden som man ikke skal stille feil spørsmål Så jævlig bra... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Stakkars fyr..han tror han er så jævlig smart, også blir han til de grader rævkjørt av Kevin og publikum. Men man-boob karen har det hvertfall morsomt mens han blir eid. "I can't hear you dude, but I can see your man-tits from down here. Two tips for you, wear black, and wear layers" Endret 3. juli 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Harald Heide Steen jr. er død http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=507797 ..forsvunnet en del gamle store i det siste.. Trist, men han har levd et langt og innholdsrikt liv. Noe av det beste innenfor norsk humor: name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 hmm.. Jeg har prøvd å fått med meg spørsmålet noen ganger nå.. men... Jeg skjønner ikke helt hva han spør om!? ..føler meg litt dum nå.. Noen som kan sitere meg spørsmålet? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) "Do you ever plan on making an original movie without rehashing any of your old characters that doesn't suck?" Kevin er en stor komiker, han har gjort flere standup-show. Kan se det på "An Evening with Kevin Smith"-DVD bl.a. Endret 3. juli 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Det står i youtube-commenten. "Do you ever plan on making an original movie without rehashing any of your old characters that doesn't suck?" .... Takk! ..og nå følte jeg meg, om mulig, enda dummere... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 "An Evening with Kevin Smith"-DVD bl.a. Er å annbefale til de grader både den første og den andre. Er vel totalt 8 timer tilsammen og stort sett ikke et kjedelig øyeblikk, ler like mye hver gang. Har vel sett den første en 4-5 ganger og den andre et par ganger, blir aldri kjedelig Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 RIP Harald Heide Steen! Han var en legende. Men over til noe annet, så Yojimbo i natt, og den var faen meg bra! Skal anmelde den nå. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Wall-E er en animasjonsfilm som det sies har en periode på 40 minutter eller noe slik uten noe dialog. Om det stemmer så vil det være noe nytt og herlig i animasjonssjangeren, såvidt jeg har fått med meg. Den ser helt rå ut. Og jeg kan ikke huske sist en film fikk så mye skryt, det er år og dager siden. Jeg tror man gjør lurt i å legge forhåndsdømmingen til side og se hva denne her har å by på. Man kommer ikke inn på topp ti på IMDb #250 uten å være ansett som en fenomenal film av veldig mange. Man kan si hva man vil, men det er vanskelig å komme utenom. Den vil ventelig ende opp et sted mellom 10-100 og erfaringsmessig er det et stort flertall av knallgode filmer kontra dårlige. Hva slags forhåndsdømming egentlig? Jeg har forhåndsdømt filmen som genial. Har sett traileren utallige ganger, og blir like sjarmert av den hver gang. Jeg gleder meg til å se den. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Er vel kanskje noen personer her i verden som man ikke skal stille feil spørsmål Så jævlig bra... Eid av Kevin. Kevin Smith er jo best. "Never a good idea to attack the dude with a microphone" Endret 3. juli 2008 av YojimboVII Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) JimmyQ (Joblo.com) anmelder The Dark Knight. En anmeldelse uten å spoile noe som helst. (måtte nesten si det, for ellers ville nok ingen tørd å sjekke den ut) Endret 3. juli 2008 av Xtra Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Det står i youtube-commenten. "Do you ever plan on making an original movie without rehashing any of your old characters that doesn't suck?" .... Takk! ..og nå følte jeg meg, om mulig, enda dummere... Han spør Kevin om han har tenkt å lage en original film som ikke bruker noen av de gamle karakterene hans i de andre filmene. Kevin har lagd et slags univers med de samme karakterene. Han er også kjent for å bruke de samme skuespillerne til å spille 2 forskjellige karakterer i samme film. http://www.viewaskew.com/ http://en.wikipedia.org/wiki/View_Askewniverse Enda en fin video av Kevin. hahaha. Geek. Endret 3. juli 2008 av YojimboVII Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Ja.. hehe.. Jeg skjønte engelsken! (og kjenner sånn sett til filmene hans)..det var at det jeg lurte på faktisk sto i kommentaren som gjorde at jeg følte meg litt dum.. ..dummere.. ..ellers, så til de som har foreslått Stardust som adventure -film, må jeg si at den er sett, og at jeg likte den veldig godt, og at den står i hylla mi HD-DVD -format! Endret 3. juli 2008 av Bone Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Ja.. hehe.. Jeg skjønte engelsken! (og kjenner sånn sett til filmene hans)..det var at det jeg lurte på faktisk sto i kommentaren som gjorde at jeg følte meg litt dum.. ..dummere.. ..ellers, så til de som har foreslått Stardust som adventure -film, må jeg si at den er sett, og at jeg likte den veldig godt, og at den står i hylla mi HD-DVD -format! Aha Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Det står i youtube-commenten. "Do you ever plan on making an original movie without rehashing any of your old characters that doesn't suck?" .... Takk! ..og nå følte jeg meg, om mulig, enda dummere... Han spør Kevin om han har tenkt å lage en original film som ikke bruker noen av de gamle karakterene hans i de andre filmene. Kevin har lagd et slags univers med de samme karakterene. Han er også kjent for å bruke de samme skuespillerne til å spille 2 forskjellige karakterer i samme film. http://www.viewaskew.com/ http://en.wikipedia.org/wiki/View_Askewniverse Enda en fin video av Kevin. hahaha. Geek. Dere som har sett den videoen jeg linka til før så vet dere Kevin sier at han ville aldri la han studenten suge han fordi han heter Geek. Fra Wikipedia " The word geek is a slang term, noting individuals as "a peculiar or otherwise odd person, especially one who is perceived to be overly obsessed with one or more things including those of intellectuality, electronics, gaming, etc."[1] Formerly, the term referred to a carnival performer often billed as a wild man whose act usually includes biting the head off a live chicken, bat, snake or bugs" Men så sier han " But if your name was Ron", noen som vet hva han mener med det? Sikkert en fyr han har snakka om før jeg ikke har fått med meg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Lol, nå er Wall-E førsteplass på Romance på IMDb og nå Denne filmen BØR være bra. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Åh herregud, dette må være den kuleste filmen på årtier (sånn nesten da ) for min del. Robert Downey Jr. sin rolle må være verdt billetten alene. :!: Se filmen hos Youtube Er en annen "voksentrailer" tilgjengelig også, men jeg synes den der er bedre. Endret 3. juli 2008 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) lenge siden jeg har postet her nå, så vet ikke hvorvidt dette er nevnt. Uansett så er det spennende nyheter jeg kommer med! "Rediscovered"! Metropolis Endret 3. juli 2008 av Slettet-dUuoCe48tm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå