Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til en film beregnet for de litt yngre så syns jeg det var dårlig valg. Og hvis det absolutt skulle være så norske så kunne dem vel oversatt "Yes Lord" til "Ja herre"(e.l) Istedet for "Ja, Lord" Syns Norge trenger noen litt yngre oversettere :/

Lenke til kommentar

Finding Nemo var litt over middels for egen del. I det store og hele få animasjonsfilmer fra Hollywood som jeg blir overveldende begeistret for (dvs 8-10 på karakterskala). Ratatouille er en favoritt for mange, for meg var den grei nok. Shrek var et litt friskt pust, Istid på norsk det samme (eneste animasjonsfilmen som er bedre når den er dubbet til norsk). Horton Hears a Who var en positiv overraskelse. Men så ler jeg ikke av Mot i Brøstet heller da. Og så ser jeg mer animasjonsfilmer enn noe annet grunnet de to småtrollene mine. Men Wall-E ser ut som noe helt annet. Jeg ble skikkelig spent av den traileren.

Det beste noensinne sett fra USA for min egen del Donald Duck som skipskaptein, hvor en hai lurer. Finner den ikke på youtube. Men det er bare helt rått, tegningene, timingen og ikke minst musikken. Samspillet er av en annen verden. Jeg savner den tiden hvor man tegnet det hele, og da snakker jeg om ikke den type crapy-tegning som florerer på barne-tv osv.

Gode juleminner:

Se filmen hos Youtube

Ellers, over til noe annet. Hellboy var en overraskende gjest på Inside Actors Studio:

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Nå venter jeg på en del filmer i posten:

*The Lord Of The Rings: The Motion Picture Trilogy: Special Extended DVD Edition (12 Discs)

*Pirates Of The Caribbean 3: At World's End - Special Edition (2 Discs)

*Jurassic Park 1-3 (3 disc)

*The Da Vinci Code - Limited Giftset (2 disc)

:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hva med å vente til treern kommer ut, så får du deg en fin trilogi-boks. Det skal jeg gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

3.8 Bolo Yeung 70 år !

Utrolig...skulle tro fyr'n var maks 40 år ;)

Hans sønn David Yeung er kroppsbygger , btw.....

Lenke til kommentar

Synd jeg ikke skjønner en pokka dritt av kommentaren på Bolo-klippet. Han er en bauta i kampsportfilm. Holdt på lengre enn alle de andre, og likevel blant de mindre kjente fordi han alltid spiller bad guys som blir banka opp av helten på slutten av filmene.

Bolo var med i alt fra tidlige chuck norris-filmer, Bruce Lee-filmer og opp til utover 90-tallet. Er vel bare Jackie Chan som har holdt ut like lenge i kampsport-bransjen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...