Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 om det kom en liten dvergpygme spaserende ut av hula for bare å gi han den fordømte ministatuen? Indy : "Hey Mini Me , what the hell are you doing with MY statue......give it back you little prick !" *Mini Me viser finger'n og løper til skogs* Mini Me : It will be sold on ebay for....."ONE BILLION DOLLARS !"....muhahahahha ! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Den scenarioen høres bedre ut enn halvparten av scriptet de hadde til filmen. Lenke til kommentar
master air Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 ^ Hvor har du gjort av Ran (1985)? Syns Ran var et langt gjesp jeg. Kan ikke sammenlignes med 7 Samurai og Yojimbo. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 For meg er Ran et hakk høyere enn Yojimbo, men ikke på nivå med Seven Samurai. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Jesus... Sjekk ut plass nr. 6 på IMDb Topp 250 - http://www.imdb.com/chart/top?tt0910970 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Og derfor ser jeg sjelden på den listen Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Jesus... Sjekk ut plass nr. 6 på IMDb Topp 250 - http://www.imdb.com/chart/top?tt0910970 Den skal sees, forhåpentligvis blir det førpremiere på filmfestivalen i Haugesund slik som det ble med Ratatouille i fjor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Den faller nok fort igjen (med mindre den faktisk fortjener plassen). Lenke til kommentar
Endre Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Er litt småsvak for fantasy / adventure -filmer.. Uoppfordret anbefaling: Stardust, om du ikke har sett den. Den blir nok ingen klassiker, men det er en fornøyelig eventyrfilm. Sterkt inspirert av Narnia. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 At den kan minne om Narnia tviler jeg ikke på, men at den også er inspirert av Narnia vil jeg gjerne se noe mer håndfast bevis på. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Er litt småsvak for fantasy / adventure -filmer.. Uoppfordret anbefaling: Stardust, om du ikke har sett den. Den blir nok ingen klassiker, men det er en fornøyelig eventyrfilm. Sterkt inspirert av Narnia. Støttes. Stort friskt pust innen eventyrsjangeren og undervurdert film. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Er litt småsvak for fantasy / adventure -filmer.. Uoppfordret anbefaling: Stardust, om du ikke har sett den. Den blir nok ingen klassiker, men det er en fornøyelig eventyrfilm. Sterkt inspirert av Narnia. Eneste morsomme med den er Robert De Niro Også svak for de filmene. Alltid vært svak for middelalder(Gladiatoren, Kingdom of Heaven o.l) altså sverd og skjold filmer Lenke til kommentar
Endre Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 At den kan minne om Narnia tviler jeg ikke på, men at den også er inspirert av Narnia vil jeg gjerne se noe mer håndfast bevis på."Sterkt inspirert av Narnia" var en bastant uttalelse jeg ikke hadde noe grunnlag for, annet enn at den ligner, det skal jeg medgi. Men jeg tok utfordringen, og søkte litt. Jeg har ikke kunnet finne noe håndfast bevis, men jeg fant dette: "The first author I remember being obsessed by, actually realizing 'I like the way he writes and I like the way he tells stories,' was C.S. Lewis and the Narnia books," Gaiman said. "And that was when I was about six." http://edition.cnn.com/books/news/9902/25/gaiman.neil/ Så han har iallfall et nært forhold til Narnia-bøkene. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Jesus... Sjekk ut plass nr. 6 på IMDb Topp 250 - http://www.imdb.com/chart/top?tt0910970 Satt å bladde gjennom lista i går når jeg så den der, var mildt sagt sjokkert, men så så jeg at det var fra Pixar og da er det ikke så rart. Jeg har ikke sett WALL-E ennå, men uansett hvor bra den er så fortjener den neppe å ligger på den plasseringen den har nå. Men skal se før jeg eventuelt kritiserer den noe mer. Endret 2. juli 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg har ikke sett WALL-E ennå, men uansett hvor bra den er så fortjener den neppe å ligger på den plasseringen den har nå. Men skal se før jeg eventuelt kritiserer den noe mer. Jøss. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Den er sikkert fantastisk bra siden den ligger så høyt oppe, men come on, over Schindler's List? Give me a fucking break. Og forresten, Ratatouille er enda en film fra Pixar som jeg finner utrolig overrated, for min del er den nesten en ripoff av filmen Mousehunt (1997). Bare forskjellen er at Mousehunt har ordentlig sjarm og hjerte i motsetning til Pixar filmen. Endret 2. juli 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Husker du den norske tittelen for den? "ikke vekk en mus som sover" Alltid blir det noe Hjelp greier, oversakset over at det ikke ble hetende: Hjelp, jeg er alene hjemme. Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Og forresten, Ratatouille er enda en film fra Pixar som jeg finner utrolig overrated, for min del er den nesten en ripoff av filmen Mousehunt (1997). Bare forskjellen er at Mousehunt har ordentlig sjarm og hjerte i motsetning til Pixar filmen. Nå må du ikke overdrive, plottet i de to filmene er helt forskjellige, det eneste de har til felles er en gnager med en forkjærlighet for mat/ost. I "Mousehunt" er ikke det en veldig vesentlig del av filmen heller, alle rotter liker ost? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) For meg var de to filmene ganske så like, det handlet mer enn om en rotte som liker ost, det handla også om relasjonen mellom mennesket og rotta, fra å leve i hver sin verden til å bli venner. Når jeg så Ratatouille tenkte jeg med en gang på Mousehunt, bare at Ratatouille _synes jeg_ feilet totalt. Endret 2. juli 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Mealman Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) . Endret 4. april 2009 av Mealman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå