Awesome X Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Seven Samurai har svært mange karakterer å holde styr på. Dette er ikke enkelt for en som ikke har sett mye asiatisk film. I tillegg er det en film man ser genialiteten i forst etter å ha sett andre samuraifilmer. Yojimbo er mer personfokusert, spennende og underholdende. En ypperlig plass å starte. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Greit. Da ser jeg Yojimbo først. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Når du er ferdig med de, så hiv deg på Ran i tillegg hvis du ikke har sett den allerede, fantastisk god film det også. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Yojimbo er knallgod, The Great Escape er knallgod. Når det gjelder Wall-E så tror jeg ikke at jeg kan bli skuffet, da jeg har klart å holde meg unna trailere. Jeg så også gjennom alle Dark Knight-trailerne jeg fant nå nettopp, og har funnet ut at den ikke kan skuffe. Den er for bra bare basert på traileren. Hvis filmen kun bestod av det som er i trailerne, så holder det lenge for meg. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Når du er ferdig med de, så hiv deg på Ran i tillegg hvis du ikke har sett den allerede, fantastisk god film det også. Apropo Ran. Noen som vet om den filmen er å få tak i med norsk tekst? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Apropo Ran. Noen som vet om den filmen er å få tak i med norsk tekst? Ifølge platekompaniet.no slippes den med norsk tekst 20. august Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Hadde pent greid å holde meg unna Wall-E inntil et par dager siden. De få bildene jeg hadde sett av han virket så dum at jeg ikke orket å lese noe mer om filmen. Etter all hypen til filmen måtte jeg riktignok sjekke traileren for å se hva dette var for noe. Det skulle jeg ikke gjort, for nå tror jeg at jeg har fått for store forventtninger til filmen, 2nd that. Jeg humret faktisk ganske godt av traileren, tror dette kan bli en tegnefilm som vil bli husket i lang tid fremover hvis den svarer til forventningene. Lenke til kommentar
master air Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Andre enn meg som har stooore forventninger til den nye pixar-filmen WALL-E som har premiere i slutten av august her til lands? Ligger vel ann til å kanskje bli en av de bedre pixar-filmene! Tuller du nå? Har ikke filmen premiere før i slutten av august i Norge? Den kom jo ut på fredag her i Canada (og USA). Det er ikke akkurat alt for mye dialog som skal dubbes for barna. Det burde ikke ta så lang tid.. Jaja, dere får glede dere, er en veldig god film. Lenke til kommentar
blured Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Apropo Ran. Noen som vet om den filmen er å få tak i med norsk tekst? Ifølge platekompaniet.no slippes den med norsk tekst 20. august Jeg lånte den på DVD på skolen, og mener å huske at den var tekstet på norsk. Dog ikke så lett å sjekke nå. Edit: Så forresten the Shining her om dagen, og har aldri blitt så skuffet noen gang tror jeg. Kubrick er min favoritt regissør, og etter å ha sett alle filmene bortsett fra denne (og de helt første), så hadde jeg store forvetninger til filmen som av svært mange blir regnet som en fantastisk film. Men jeg fant den bare langtekkelig, og lite skummel og spennende. Endret 1. juli 2008 av manamind Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Apropo Ran. Noen som vet om den filmen er å få tak i med norsk tekst? Ifølge platekompaniet.no slippes den med norsk tekst 20. august Takker Har lenge vært på utkikk etter den. Flott at den kommer i ny utgave =) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Ahh. Ingenting er som 3 brødskiver med servelat og en film nå, på kvelden Snakkes. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Ahh. Ingenting er som 3 brødskiver med servelat og en film nå, på kvelden Snakkes. Samme mat, men jeg er ferdig med film for kvelden Siste timen av Harry Potter 2 pluss hele treern og fireren er mer en nok i løpet av en kveld, skjønner ikke hvorfor jeg fikk for meg at jeg burde se de fire første filmene igjen før jeg skulle se den femte som jeg ikke har sett Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Kan jeg spørre hva dere synes om Minority Report med Tom Cruise? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Apropo Ran. Noen som vet om den filmen er å få tak i med norsk tekst? Ifølge platekompaniet.no slippes den med norsk tekst 20. august Jeg lånte den på DVD på skolen, og mener å huske at den var tekstet på norsk. Dog ikke så lett å sjekke nå. Edit: Så forresten the Shining her om dagen, og har aldri blitt så skuffet noen gang tror jeg. Kubrick er min favoritt regissør, og etter å ha sett alle filmene bortsett fra denne (og de helt første), så hadde jeg store forvetninger til filmen som av svært mange blir regnet som en fantastisk film. Men jeg fant den bare langtekkelig, og lite skummel og spennende. Se filmen hos Youtube De første minuttene er relevante. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg synes den var bra+. Slick look og Cruise i storform. Politisk ukorrekt som jeg er så elsker jeg Tom fortsatt. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Cruise eier. Minority Report er ålreit, langt fra å være verken Cruise eller Spielbergs beste, men ganske god underholdning. Plottet var originalt og interessant. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Minority Report er knallgod. Den fikk 7/10 av meg i 2005, men den har vokst på meg siden den gang. Har sett den et par ganger, og etter en del mislykkete Phil Dick-filmatiseringer så stiller den veldig sterkt. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Minority Report er rå. Den er kanskje ikke fantastisk, men den er absolutt underholdende og relevant. Tror jeg stiller litt på samme "nivå" som "Dorian Gray" her. Selv gav jeg den, og jeg ville nok fortsatt gitt den, en solid 8/10. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Det finnes ikke noe bedre enn filmer som bare blir bedre og bedre for hver visning. Selv filmer som skuffer først, men som vokser på en. Det føles som om man har gjennomgått en evolusjon som menneske. Filmen er den samme, men jeg har endret meg. Jeg er ikke den samme. Paradoksalt nok ikke helt den samme godfølelsen når man ser en film man før likte men som nå ikke faller i smak. Da er det litt som om man lengter etter den man var en den gang. Spielberg har et klokt filmhode, han kjenner igjen noe bra når han ser det. I intervjuet over er det mye visdom å spore og hans syn på Kubrick og hans filmer er helt i tråd med slik jeg ser det. Jeg har enormt mye tillit til den mannens dømmekraft, da det ligger så mye erfaring og kunnskap bak. Det var han som ga meg ørlite håp når han kunne gå ut og si at Michael Bay var som skapt for å lage Transformers og at Shia Labeouf var en stjerne for fremtiden. Han har ikke mistet teften, selv om hans glansdager som filmskaper nok er forbi. Han kan ikke lenger vie livet fullt og helt ut til film, han har familie som krever tid. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Takker for svar på spørsmålet. Tenker akkurat det samme som dere om filmen. Men jeg føler at jeg har litt dårlig smak for filmer, liker bare teite pewpew-filmer. Og ettersom denne er på topp 5 hos meg, ville jeg ha litt meninger om den =] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå