Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Tenk deg å slite ræven av deg i en russisk gruve, få lønnssjekken og løpe avgårde for å kjøpe seg Daylight. Det er noe eget ved å slite seg til ting. Men det må oppleves for å kunne skjønne.

Det er noe fattige foreldre forteller de fattige barna sine for å trøste dem, akkurat som at hvis de er snille så kommer de til himmelen. Kal-El-argumentasjon fungerer ikke på en Tony Stark-verden. =D

Tony Stark ble jo først kul og helteaktig etter å ha levd i en hule i noen måneder ^^

Huler er livets visdom.

Kal El har jo baller av stål, så han er jo således født med større sølvskje i munnen enn noen andre (med unntak av Jens Stoltenberg). Jeg tror helten du burde referere til er Peter Parker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå tar jeg meg sommerferie, folkens! Ønsk deres kjære onkel god vei ned til Østlandet, der de ikke har hørt så mye om "dette Internett". Med meg på reisen har jeg et dusin filmer på min bærbare PC, så det blir nok ingen trist periode ;)

God sommer :fun:

Her på østlandet vet vi alt om dette med internett :) God sommer da, husk myggspray, Østlandet er et mygghelvete for tiden :/

Lenke til kommentar

Øy! Skjedde med "der man egentlig skal diskutere film tråden" da?

Akk og ve den ungdommen.

Noen her som har sett The Great Escape ,som eventuelt kan gi noen tilbakemeldinger på den?

Vurderer å gi til innkjøp av den, må bare få sett Dirty Dozen og Ørneredet først.

Ring 3? Her i Fetsund er det tjukt med mygg hvertfall, helt umulig å være ute om kvelden :/

Fetsund er jo en jungel sammenlignet med Ring 3.

Endret av NiXx
Lenke til kommentar

Hadde pent greid å holde meg unna Wall-E inntil et par dager siden. De få bildene jeg hadde sett av han virket så dum at jeg ikke orket å lese noe mer om filmen. Etter all hypen til filmen måtte jeg riktignok sjekke traileren for å se hva dette var for noe. Det skulle jeg ikke gjort, for nå tror jeg at jeg har fått for store forventtninger til filmen,

Lenke til kommentar

Enorme forventninger. Ikke bare er det av Pixar, men filmen har et fantastisk godt grunnlag til å bli den beste av Pixar også. Etter fantastiske Finding Nemo, blir det spennende å se om Andrew Stanton og Pixarteamet klarer å levere opp til forventningene. Ser den ligger på 6. plass på IMDb, som er utrolig imponerende. Gleder meg spesielt til første delen uten dialog, da det høres ut som et morsomt eksperiment i en animasjonsfilm for små og store.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...