Awesome X Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Så Batman Gotham Knight i går. Ikke til å anbefalle. At den skal være satt til mellom BB og TDK er en litt drøy påstand. Den følger i alle fall ikke stilen til Nolan. :tumbdown: Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Så Batman Gotham Knight i går. Ikke til å anbefalle. har den kommet ut enda? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Det avhenger vel av hva du definerer som kommet ut. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 jeg har bestilt den på blu-ray og den kommer ikke ut før 8/7. så lurte på hvor du kjøpte den hen hvis du allerede har den Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 The Dark Knight = Gotham Knight? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Filmeksperter, jeg trenger hjelp. Jeg leste "La den rette komme inn" nå i våres, og fikk med meg at det nå er laget film av boken. Er det noen som vet om det er noen steder den vises på kino i norge eller om når den slippes på dvd? Dette er altså en svensk film. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Denne linken har sikkert kommet opp før, men fant den nettopp og den er ganske så fin. Nemlig Public Domain Motion Pictures. Her er en oversikt over filmer som er "fritt for alle" med lenker der man kan laste ned. Herlig mulighet for å se en del av de gamle klassikerene. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 The Dark Knight = Gotham Knight? Nope. Sistnevnte er fire anime kortfilmer om Batman som angivelig skulle være satt mellom BB og TDK. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 det er 6 korthistorier, ikke 4. høres ut som du har sett piratkopi. der mistet du min respekt ihvertfall Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Tenkte jeg skulle kjøpe boka som filmen Fight Club er basert på siden jeg har hørt at den er så mye bedre. Har surfa litt rundt og fant veldig mange versjoner av boka. Noen som kan anbefale noen av dem? Edit: Miste respekt for noen pga at de laster ned? Dummeste jeg har hørt. Endret 1. juli 2008 av Aleksmy! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Så vidt jeg vet er teksten den samme, uavhenging om du går hardcover-utgaven til W. W. Norton & Company eller av paperback-versjonen til Owl Books (og så videre). Endret 1. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Hmm.. Så bare på denne siden at det var forskjell på antall sider :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Tenkte jeg skulle kjøpe boka som filmen Fight Club er basert på siden jeg har hørt at den er så mye bedre. Har surfa litt rundt og fant veldig mange versjoner av boka. Noen som kan anbefale noen av dem? Jeg har denne. Simpel, men den fungerer. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Hmm.. Så bare på denne siden at det var forskjell på antall sider :/ Det er det nok papirformatet og layouten som er skyld i. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Tenkte jeg skulle kjøpe boka som filmen Fight Club er basert på siden jeg har hørt at den er så mye bedre. Har surfa litt rundt og fant veldig mange versjoner av boka. Noen som kan anbefale noen av dem? Rosa cover med tenner - direkte stilig. Det er denne jeg har, selv om min er litt utslitt. 360rooolez: Jeg ser at du ikke begynner setningene dine med stor bokstav. Der mistet du min respekt ihvertfall. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) 360rooolez: Jeg ser at du ikke begynner setningene dine med stor bokstav. Der mistet du min respekt ihvertfall. no probs dorian gray, kan ikke være elsket av alle. en vesentlig forskjell dog. laste ned er ulovlig, skrive med liten bokstav er det ei ikke noe respekt i filmsammenheng for slikt lovbryteri Endret 1. juli 2008 av 360rooolez Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 Hva er grunnen til at du skrev "no probs cun" før du redigerte om? Der mistet du min respekt, i alle fall. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) ikke noe respekt i filmsammenheng for slikt lovbryteri Vel, dette er et internettforum, så her er det rettskriving som gjelder. Endret 1. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 1. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) jeg bruker en text browser som ikke viser grafikk og teksten blir ofte helt omstokket pga terminalen viser ikke ascii skikkelig heller... så jeg så bare cun nederst på brukere som leser emnet så jeg var litt for kjapp med å svare... quoten virker heller ikke skikkelig så jeg så ikke det var fra dorian gray... offtopic kanskje? og retningslinjene til diskusjon.no er ihvertfall klare på piratkopiering, det er ulovlig... hvorvidt det er å diskutere det er vel en annen sak, men piratkopierere har ingen respekt hos meg. MEN retningslinjene sier ikke det samme om stor bokstav. blir det påbudt, skal jeg selvsagt følge det Endret 1. juli 2008 av 360rooolez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå