Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle kjøpe boka som filmen Fight Club er basert på siden jeg har hørt at den er så mye bedre. Har surfa litt rundt og fant veldig mange versjoner av boka. Noen som kan anbefale noen av dem? :)

Edit: Miste respekt for noen pga at de laster ned? Dummeste jeg har hørt.

Endret av Aleksmy!
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Tenkte jeg skulle kjøpe boka som filmen Fight Club er basert på siden jeg har hørt at den er så mye bedre. Har surfa litt rundt og fant veldig mange versjoner av boka. Noen som kan anbefale noen av dem? :)

Jeg har denne. Simpel, men den fungerer.

Lenke til kommentar

n38037.jpg

Rosa cover med tenner - direkte stilig. Det er denne jeg har, selv om min er litt utslitt.

360rooolez: Jeg ser at du ikke begynner setningene dine med stor bokstav. Der mistet du min respekt ihvertfall.

Lenke til kommentar
360rooolez: Jeg ser at du ikke begynner setningene dine med stor bokstav. Der mistet du min respekt ihvertfall.

no probs dorian gray, kan ikke være elsket av alle.

en vesentlig forskjell dog. laste ned er ulovlig, skrive med liten bokstav er det ei ;) ikke noe respekt i filmsammenheng for slikt lovbryteri

Endret av 360rooolez
Lenke til kommentar

jeg bruker en text browser som ikke viser grafikk og teksten blir ofte helt omstokket pga terminalen viser ikke ascii skikkelig heller... så jeg så bare cun nederst på brukere som leser emnet så jeg var litt for kjapp med å svare... quoten virker heller ikke skikkelig så jeg så ikke det var fra dorian gray... offtopic kanskje?

og retningslinjene til diskusjon.no er ihvertfall klare på piratkopiering, det er ulovlig... hvorvidt det er å diskutere det er vel en annen sak, men piratkopierere har ingen respekt hos meg. MEN retningslinjene sier ikke det samme om stor bokstav. blir det påbudt, skal jeg selvsagt følge det

Endret av 360rooolez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...