Dotten Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 I must warn you - I'm Roger Moore! Priceless. Utvilsomt hans beste film. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Wow, etter å ha sett http://kubrick2001.com/ (dokumentaren om 2001 animert) og også tittet på selve filmen vil jeg si det er et stort mesterverk. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hva heter skuespilleren Dorian Gray postet bilde av? (jeg er utrolig dårlig på skuespillernavn og gjenkjennelse) Har sett han i en hel del film og jeg mener å huske at han er en meget kapabel skuespiller. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 James Cromwell. Han spiller ofte presidenter, og var sist å se (for min del) i sesong 6 av 24. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 James Cromwell. Han spiller ofte presidenter, og var sist å se (for min del) i sesong 6 av 24. Thank you! Han er i hvertfall helt rå i L.A. Confidential. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 James Cromwell som Bond hadde vært artig ja. Grom stemme på den fyren. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 James Cromwell. Han spiller ofte presidenter, og var sist å se (for min del) i sesong 6 av 24. Thank you! Han er i hvertfall helt rå i L.A. Confidential. Absolutt, en knallbra rolle. Han er en av de som alltid løfter en film noen hakk (Species 2, f eks) bare ved å være med. Synd at navnet ikke er mer kjent, det er bare tilfeldig at jeg husket navnet hans fra 24. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Cannonball run er evig bra..fra gulltiden til Burt'ern, før han så ut som en gamling som er dratt gjennom et støvsuger. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hvordan skulle dem fått lurt inn homoerotiske scener i en bond film`? La Roger Moore spille. Men vent, de har jo gjort det allerede... Var det før eller etter han kom ut av skapet? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 James Cromwell. Han spiller ofte presidenter, og var sist å se (for min del) i sesong 6 av 24. Thank you! Han er i hvertfall helt rå i L.A. Confidential. Absolutt, en knallbra rolle. Han er en av de som alltid løfter en film noen hakk (Species 2, f eks) bare ved å være med. Synd at navnet ikke er mer kjent, det er bare tilfeldig at jeg husket navnet hans fra 24. Likte han i Babe jeg o.0 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Cannonball run er evig bra..fra gulltiden til Burt'ern, før han så ut som en gamling som er dratt gjennom et støvsuger. En film som har Roger Moore som spiller en kar som tror han er Roger Moore får automatisk genistempelet. Karaktergalleriet og fjaset i de to filmene er bare så absurd bra. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Kjenner iallefall James Cromwell fra The Longest Yard. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Cannonball run er evig bra..fra gulltiden til Burt'ern, før han så ut som en gamling som er dratt gjennom et støvsuger. En film som har Roger Moore som spiller en kar som tror han er Roger Moore får automatisk genistempelet. Karaktergalleriet og fjaset i de to filmene er bare så absurd bra. Og der spratt Cannonball Run 1 & 2 opp på må se lista mi, får grave dem fram fra DVD hylla igjen er litt for lenge siden jeg har sett de nå Dum, dum, duuu! Captain Chaos! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Ser på Nosferatu folkens! håhåh. Dette er saker. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Nosferatu er et mesterverk. Rett og slett tidenes beste skrekkfilm. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Nosferatu er et mesterverk. Rett og slett tidenes beste skrekkfilm. Og kopiert så mange ganger at den for lengs har blitt klisje. Har du sett Nosferatu, har du sett 99 % av alle drakula filmene laget etter den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Dum, dum, duuu! Captain Chaos! hahah, akkurat det der minna meg på Butters i South Park (Bare han er professor) Endret 1. juli 2008 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå