Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Vet ikke om noen har lest den her før, men jeg poster den alikevel:

 

Ain't it Cool - The Fountain

This film is Aronofsky’s very best film to date...

 

Agh, kan ikke den 23. februar (midlertidig dato for førpremiere) komme LITT fortere?

 

--

 

Og en liten moro ting ang. 300:

 

Still, the movie was visually stunning..from the battle scenes to the physiques of the Spartans. In fact, the Spartan abs were so defined that I thought they were part of the CGI until someone asked the director about it.

 

Hirr, tipper Hanne:) får sitte hjemme mens Lars ser på store, sterke menn alene.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
This film is Aronofsky’s very best film to date...

7654348[/snapback]

 

Jeg tviler. For det første så skal det en del til å overgå hans forrige filmer, dessuten så har The Fountain slitt både før, under og etter produksjonen med lite penger, skuespillere som trekker seg og dårlige kritikker. Jeg må se det før jeg tror det - ikke lese det.

 

The Fountain suffers from its own unfocused ambitions.

 

An artsy-fartsy disaster...a would-be film of ideas that runs dry of them very quickly.

 

With its whispered dialogue and funereal tone, The Fountain takes itself far too seriously. No one else will.

 

A pretentious, unfocused, and fussy mess, in which director Darren Aronofsky manages to make Hugh Jackman unattractive and unsympathetic.

 

Technically, this is an impressive motion picture, but the fragmented story results in poor character development and Aronofsky's clinical approach limits identification.
Lenke til kommentar
Flags of Our Fathers folkens, noen som har sett den?

7654494[/snapback]

Så den nettopp, ikke en dårlig film tør jeg påstå. Lenge siden jeg har sett en krigsfilm av nyere dato hvor det ikke spruter "Amerikanisme"(i mangel på et bedre ord) ut av skjermen. Hvis jeg hadde trillet terning så hadde den fått 4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...