Snurreleif Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 wohoo! *krysse fingrene for Hellboy II* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Hva synes han om den første? Det blir litt vanskelig for meg å glede meg når alle Del Toros filmer så langt har skuffet så enormt, så hvis han er ihugga fan av Pan og første Hellboy så hjelper jo det. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Pans var jo herlig, og det kommer fra en som ikke er spess fornøyd med fantasy. Tror faktisk jeg skal leie meg Hellboy i morra, og se om filmen er noe tess! Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 pans labyrint var et langt steg i riktig retning i forhold til den syltynne historien i hellboy, effektmakeriet til tross. hvis del toro har klart å kombinere i begge leire denne gang, lover det bra Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Hva synes han om den første? Det blir litt vanskelig for meg å glede meg når alle Del Toros filmer så langt har skuffet så enormt, så hvis han er ihugga fan av Pan og første Hellboy så hjelper jo det. Vanskelig å si. I følge Harry Knowles så er det visst mange som ikke likte den første som liker denne her. I anmeldelsen til denne karen så nevner han vel at "flaws" fra den første filmen er rettet opp i. For meg er Hellboy sammen med Unbreakable to av de mest undervurderte superheltfilmer. Hellboy tapte seg litt grunnet over-the top slutt. Den var som et perfekt regissert fotballangrep, med mange gode kombinasjoner og oppbygging bare for å avslutte med stolpe ut. Bunnsolid og god film, jeg håper Del Toro setter ballen velplassert oppe i krysset såpass hardt at susingen gjør keeperen døv på det ene øret. Slik det går når man skriver om filmforhåpninger etter en finfin EM-finale med lekne spanjoler. Nå er Del Toro meksikaner da, men navnet er jo ganske så spanskaktig i formen. Måtte han leke seg til en fulltreffer og gjøre superheltåret 2008 komplett. Med de positive anmeldelsene av The Dark Knight så lover dette godt. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 "Before Sunset" (2004) Kanskje de beste/mest troverdige skuespillerprestasjonene jeg har sett? Søt film og flott atmosfære - gjennomført. 8,5/10 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 Den der kan du poste i Mini-anmeldelse-tråden Forövrig har jeg ikke sett film på lange stunder, da jeg er på sommerjobb hos mormor. Satser på å ha ta ett par dager med skikkelig filmseing når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 I kveld blir den en enten eller: Gladiator eller Braveheart, 2 filmer som er rett og slett et helvette å velge mellom for min del. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 Den der kan du poste i Mini-anmeldelse-tråden Forövrig har jeg ikke sett film på lange stunder, da jeg er på sommerjobb hos mormor. Satser på å ha ta ett par dager med skikkelig filmseing når jeg kommer hjem. Nei, uff. Den anmeldelsen er litt for mini. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 I kveld blir den en enten eller: Gladiator eller Braveheart, 2 filmer som er rett og slett et helvette å velge mellom for min del. Du kan jo kjøre stein, saks eller papir med deg selv for å avgjøre hvilken film du skal se Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 Ethan Hawke må være en av de mest solide og jevne skuespillerne der ute. Begynner å fylle opp CV'en med en god del filmperler. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 iik. wall-e på 9plass på imdb.. Gleder meg Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 Det er vel mer at perlene hans har blitt profilert, mens resten har holdt seg svært så annonym. Han har spillt i svært mange filmer, men bare fåtallet av de var meg bekjent. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 WALL-E får så mye ros og de fleste har jeg inntrykk av anser den som Pixar sin beste film. Den ser jo helt fantastisk ut, er spesielt spent på at store deler av filmen er uten noe som helst dialog. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 iik. wall-e på 9plass på imdb.. Gleder meg Hvorfor bry seg om en 9 plass etter at filmen har vært ute i 3 dager, jeg skal nesten vedde en femmer på at halvparten av de som har stemt 10 ikke har sett filmen ennå heller. Gi den et par månder så faller den nok ganske bra på lista, men den vil helt sikker være inne på 250... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 Har egentlig mistet sansen for Pixar og animasjonsfilmene deres, men jeg skal ærlig innrømme at WALL·E ser interessant ut. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 iik. wall-e på 9plass på imdb.. Gleder meg Hvorfor bry seg om en 9 plass etter at filmen har vært ute i 3 dager, jeg skal nesten vedde en femmer på at halvparten av de som har stemt 10 ikke har sett filmen ennå heller. Gi den et par månder så faller den nok ganske bra på lista, men den vil helt sikker være inne på 250... Da kan de vertfall skrøyte av å ha ligget der i noen dager. Regner jo med at den faller, men morsomt så lenge det varer. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 Hvem skal skryte av at den ligger der Pixar?, tror de bryr seg fint lite om hvor den ligger hen på en sånn liste. De er nok mye mer interressert i hvor mye penger den drar inn... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 Ikke få meg til å tro at Pixar er pengegriske Jeg vil ikke høre Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2008 Hvis de får velge om de vil ha en film på topp 10 på imdb sin liste og floppe på kino eller å dra inn nærmere 300 milloner dollar som den helt sikkert kommer til å gjøre i statene så kan du helt sikker regne deg fram til hva de er mest interressert i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå