Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så Mortal Kombat-filmene i går.

Når jeg var liten var jeg skikkelig fascinert av dem, men når jeg ser de igjen nå begynner jeg bare å le. En ting skal filmene ha, de prøver iallefall ikke å være noe mer enn hjerneløs underholdning. :wee:

Endret av Marley
Lenke til kommentar

Jeg var også fascinert av den første MK-filmen. Syns musikken var så barsk og tøff. Men så har jeg alltid vært svak for kampsportfilmer av alle mulige slag, fra obskure kinesiske kung fu filmer fra 70-tallet til ninjafilmer fra 80-tallet. Digga tilogmed Best of the Best med Eric Roberts!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Mk-filmen er bra, oppfølgeren derimot snakker vi pent lite om(samt flere av de)

Spillet var stort da jeg var ung :)

Paul W.S Anderson leverer varene på denne. Gode actionscener, og hvem kan glemme

Christofer Lambert som Rayden,God of Thunder :D

Cary-Hiroyuki Tagawa er med i filmen,og som jeg sa i forggje side,alt med han blir bare bra :)

Flawless victory.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Så etter noe humor, men fant liksom ikke en bra humor film jeg ville se (har sett maaange) så da tok jeg den "Meet The Spartans", jaja. ;)

Lenke til kommentar
Leide Meet The Spartans idag, lyst å gå tilbake i morgen å kreve pengene tilbake.

Gå og gjør det, kanskje det virker. Det gjorde det for meg en gang :D

Var ikke leie film men en jeg kjøpte på Akers Mic når det var noe som het det, jeg var også det man kan kalle en god kunde. Jeg klarte på et merkverdigvis å kjøpe From Dusk Till Dawn 2: Texas Blood Money når den kom på DVD. Jeg så filmen på kvelden, dagen etter så gikk jeg tilbake til butikken å la filmen på disken og sa vel noe sånt som at det var den største drittfilmen jeg hadde sett og lurte på om jeg kunne få tilbake pengene for filmen også fikk jeg en tilgodelapp på summen :)

Før noen lurer på det, nei jeg var ikke kompis med han som sto bak disken, jeg la bare igjen noen kroner mer en gjennomsnittskunden i løpet av en månde...

Lenke til kommentar

Hellboy II falt i smak hos en anmelder. Lover godt.

I stood up and said “Wow”. That’s really all I could say after this movie. Honestly, the vision, the environments and creatures are one of the most spectacular feats on film I have ever encountered. A friend and I discussed how we would like to see what happens in Guillermo’s nightmares, and that it would probably look something like the world he’s created. I told Guillermo after the show “Do you remember the first time you saw Star Wars (New Hope)? Yea, that’s how I felt”. Sorry to invoke one of the Holy Trinities, but I really got sucked in. This film is witty, caring, and still able to kick your ass or burn it depending on your beat down of choice. The creatures are really what set this apart for me. I, like many, am sick of the CGI driven movie world we live in today and was overjoyed at the use of makeup and costumes in this film. Though there still was a fair amount of CG, it was used tastefully and when it was necessary. The troll market really reminds me of Mos Eisley in almost every way. The tone of this movie was pretty much if you took Pan’s Labyrinth and took Hellboy (original) and placed them in one of those fancy Margarita machines and added a dash of Lord of the Rings-style Elvin smackdown to it. I hope that was coherent, Its real late!

http://www.aintitcool.com/node/37275

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...