thadon Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg måtte velge euro når jeg skulle betale Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 Når jeg skal ta til Euro blir en vare 190 kroner omgjort fra Euro. Jeg må da ikke betale moms og slikt da? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 Du må huske å bruke tollvesenets kurser og ikke markedskurser. Men varer under 200 NOK er mva.-fritatte. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg brukte denne siden som jeg antar er Tollvesenet sin side. Med kursen på 8.020 kom varen under grensen. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 Da skal det være null problemer. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 Du betaler i den valuttaen, men VISA veksler automatisk for deg. Jeg ville valgt Euro, valuttaen er mer stabil i forhold til NOK. Jeg ville valgt £ da dette alltid er billigere uansett. Play.com selger alt i £, og tar et eget gebyr for intern veksling til EURO, som gjør at filmene blir dyrere hvis man bruker EURO. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 Høres bra ut. Takker for hjelpen Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 Du betaler i den valuttaen, men VISA veksler automatisk for deg. Jeg ville valgt Euro, valuttaen er mer stabil i forhold til NOK. Jeg ville valgt £ da dette alltid er billigere uansett. Play.com selger alt i £, og tar et eget gebyr for intern veksling til EURO, som gjør at filmene blir dyrere hvis man bruker EURO. Den skjønte jeg ikke. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 På play kan man velge om man betaler i Pund eller Euro. Play selger varen til en pris i pund, og en litt høyere pris i Euro. Dette fordi play handler i pund, og når de selger filmer i Euro, tar de et ekstra gebyr selv, for å veksle kurs. Derfor vil det alltid være littegrann billigere å handle i pund fremfor Euro hos play.com. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 ... Jeg vet de er engelske, men argumentet virker ikke helt logisk. Det ville for deres del vært vesentlig mer rasjonelt å binde seg til euroen fremfor pundet. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 Før de skiftet "stil", kunne man velge om man ville betale i Euro eller pund. Omregnet til NOK ble da bestandig prisene nnoe høyere da man brukte Euro. I perioder var man faktisk nødt til å bestille i Euro da kunder utenfor UK ikke lenger fikk betale med pund. Mulig de gjorde dette i perioder med store valuta-svingninger, det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 ... Jeg vet de er engelske, men argumentet virker ikke helt logisk. Det ville for deres del vært vesentlig mer rasjonelt å binde seg til euroen fremfor pundet. De handler filmene fra grossister i England, ergo de må betale i pund. De kunne jo selvsagt operert med to forskjellige valutaer i økonomien, men kan ikke tenke meg at dette er hensiktsmessig. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 Det forklarer saken, pga. deres størrelse regnet jeg med at de hadde kuttet ut grossistleddet. Siden euro er mer foretrukken valutta internasjonalt ville det vært rasjonelt om de bindte seg til den. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 Det forklarer saken, pga. deres størrelse regnet jeg med at de hadde kuttet ut grossistleddet. Jeg mener å ha fått en mail hos dem som nevnte at leverandøren deres i England var tom, men dette er en god stund siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=Mdg3QRqYhwk George Sanders = beste Mr Freeze ever Lenge leve Batman....forever I stedet for West & Ward kunne det blitt disse : Pass deg Harald Eia...her kommer den EKTE Catwoman : http://www.youtube.com/watch?v=KhMdnoW02nw...feature=related Endret 28. juni 2008 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Jeg trodde faktisk ikke at den dagen skulle komme igjen, men jeg har faktisk sitti ledd meg igjennom en Adam Sandler film, er vel 9-10 år siden sist det sjedde... I Now Pronounce You Chuck & Larry var faktisk artig med en bunke med morsome karakterer, men det skal vel sies at Ving Rhames stjal showet Endret 28. juni 2008 av Manx Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 Balls og Fury er lignedne. Det morsomse med filmen er alle cameone som er med. digger Cary-Hiroyuki Tagawa siden MK-filmen. Ellers har Jason Scott Lee,Maggie Q,Patton Oswolt,Terry Crews og selveste James Hong et par gode roller. Samt Jason Patrick,og Chrisopher Walken er altid kul,tilogmed med sminke Filmen var ikke noe å juble om,men sett verre,sett MYE verre. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Jeg leter etter noen gode info sider om filmer( noe ala Imdb ). Noen forslag? Edit: Wops det var vist en tråd for det og ja... Endret 29. juni 2008 av Lawliet Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 Er det databaser eller anmeldelser du ser etter? RotenTomatoes er vel det nærmeste jeg kan tenke på, Ellers har du en del sider her Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Tja, du har jo Rottentomatoes.com/movie som inneholder alt av sladder og rykter, til bekreftelser og anmeldelser. En noe ''tung'' side å surfe i med all reklame og server som mest sannsynlig befinner seg i USA. Så tar med andre ord litt tid å sende til og fra data. Edit: Haha, snakk om «smarte hoder tenker likt.» Endret 29. juni 2008 av Onyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå