Bytex Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Nåja..at de ler mens de fremfører replikkene sine er mere håpløst.. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Hvis valget er å se Batman med Adam West eller med han amatøren der, så velger jeg amatøren. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Serien -- og filmen basert på denne -- med Adam West er jo kjempemorsom. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Haha, gode gamle biff! og pow!-batman er bra. Han har en ting til enhver anledning, akkurat som MacGyver. Så en episode der han og Robin holdt seg fast til ei bøyle ute på havet. Så kom haier og sirklet rundt dem. Da dro han fram sin "Shark Repellant Spray ", og spraya på haiene så stakk de. Endret 28. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Litt Petter-Smart møter Inspector Gadget Batman. Stilig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) ja, de skulle hatt den anti-hai sprayen i Haisommer. Da hadde nok filmhistorien vært litt annerledes nå. Endret 28. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 ".....We're gonna need a bigger spray" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Ser Knocked Up nå, utrolig artig film Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Legg også merke til at den gamle Jokeren ikke ahr barbert seg Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Kom over en liten sak, Batman - Gotham Knight. Skal angivelse ta plass mellom BB og TDK. Er det verdt en titt? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Endelig kom de åtte Blu-ray-filmene jeg har ventet på, kan bl.a. nevne at Rambo IV var blant de filmene. Dere kan da gjette hvilken film jeg kommer til å se først. Var det slik at Stallone hadde brukt steroider før og under innspillingen av Rambo IV? Faen han ser barsk ut (beklager ordbruk Dottenpus). Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Kom over en liten sak, Batman - Gotham Knight. Skal angivelse ta plass mellom BB og TDK. Er det verdt en titt? Hvor fant du den? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Endelig kom de åtte Blu-ray-filmene jeg har ventet på, kan bl.a. nevne at Rambo IV var blant de filmene. Dere kan da gjette hvilken film jeg kommer til å se først. Var det slik at Stallone hadde brukt steroider før og under innspillingen av Rambo IV? Faen han ser barsk ut (beklager ordbruk Dottenpus). Rambo bruke steroider? Blasfemi, what you see if what you get. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Da er jeg nok en utrolig god filmkveld rikere. Vi vurderte Gudfaren, men som kompisen min sa "Gudfaren er som en sydentur: det kreves planlegging og uker med både mental og fysisk forberedelse." Valget falt på Kubrick's The Shining, en film som bare blir bedre og bedre. Herregud for et skuespill man bevitner av Jack Nicholson og Shelley Duvall.. Etter gårsdagens gjensyn rangerer jeg den nå over Clockwork, og farlig nær 2001. Lenke til kommentar
edds Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Da er jeg nok en utrolig god filmkveld rikere. Vi vurderte Gudfaren, men som kompisen min sa "Gudfaren er som en sydentur: det kreves planlegging og uker med både mental og fysisk forberedelse." Valget falt på Kubrick's The Shining, en film som bare blir bedre og bedre. Herregud for et skuespill man bevitner av Jack Nicholson og Shelley Duvall.. Etter gårsdagens gjensyn rangerer jeg den nå over Clockwork, og farlig nær 2001. Enig i at det er en veldig god film, men min rekkefølge ville blitt; Clockwork, 2001, The Shining. Tror dette har en del med at jeg hadde lest boka før jeg så filmen av sistnevnte, noe som gjorde at jeg ble bittelitt skuffet. (angrer!) Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Er det bare jeg som ikke skjønner hva som er så spesielt med The Shining? OK, det er den beste King-adapsjonen laget, men det er fremdeles en King-adapsjon; og det sier sitt. Mannen kan jo ikke lage gode historier. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Når jeg skal registrere meg på Play.com så får jeg beskjed om at adressen skal være minst 2 linjer. Men adressen min er ikke lang nok til det. Eller er det slik at det er postadressen som skal skrives inn i et av feltene? Og det har vel ingenting å si hvilken kurs jeg velger når jeg bestiller, når jeg likevel ikke betaler med hverken Euro eller Pund? Ja, jeg vet at dette er en filmtråd hvor man diskuterer film, men det er så lite aktivitet i tråden som omhandler DVD-kjøp på nett at jeg tror på svar her i stedet. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Det er bare å skrive postadressen under. Det vil i veste fall bety at postadressen vil stå to ganger etter hverandre (altså inget problem). Du betaler i den valuttaen, men VISA veksler automatisk for deg. Jeg ville valgt Euro, valuttaen er mer stabil i forhold til NOK. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Såvidt jeg har skjønt det må alle kunder utenfor UK betale i euro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå