Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dotten er vel mannen du burde spurt, men la meg raskt gi deg noen få søkeord.

Batman (svært mange)

Superman (også svært mange)

Supergirl

Fantastic Four

The Hulk

Spawn

Captain America

X-Men

Spiderman

The Punisher

Catwoman

For en tid tilbake hadde vi en diskusjon om dårlige superhelter i denne tråden, prøv å finn den (søk på spawn eller captain america). Det enkleste vil jeg tro er å google, evt. imdb saken.

Lenke til kommentar
Dotten er vel mannen du burde spurt, men la meg raskt gi deg noen få søkeord.

Batman (svært mange)

Superman (også svært mange)

Supergirl

Fantastic Four

The Hulk

Spawn

Captain America

X-Men

Spiderman

The Punisher

Catwoman

For en tid tilbake hadde vi en diskusjon om dårlige superhelter i denne tråden, prøv å finn den (søk på spawn eller captain america). Det enkleste vil jeg tro er å google, evt. imdb saken.

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Blir TDK en film man nærmest blir drept for å ikke like, pga Heath Ledger's død, tror dere?

Nei ikke nødvendigvis, men ut ifra det vi har sett og hørt så langt, så er det hvertfall ikke Ledger sin opptreden det blir noe å sette ut på, så i så fall om man skal mislike filmen, så blir det kanskje av helt andre grunner.

Lenke til kommentar

Før Brokebacke Mountain, en film jeg forøvrig ikke har sett, kan jeg ikke påstå at Ledger var en spesielt profilert person; i alle fall ikke en person på min radar.

Jeg var også en av de som "hypet" Cobain; dog i retrospekt finner jeg hyllesten av ham litt vel overvurdert.

Sier ikke at han ikke er god, men man må ikke glemme at det er menneskelig å ha sympati for de nylig avdøde; en sympati som ikke er helt rasjonell på langsikt.

Edit: Forøvrig ville jeg satt pris på at så mange som mulig ville slaktet eller snakket ned om filmen så mye som mulig. Ikke godt å ha for høye forventninger.

Endret av Otth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...