Awesome X Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Nå har jeg ikke sett den fjerde Indiana-filmen, men Temple of Doom er vel fremdeles å regne som den svakeste i serien. Mer enn grei underholdning, men ikke forvent at den holder samme nivå som Raiders of the Lost Ark eller The Last Crusade. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg synes at det beste er å kun få med seg Raiders of the Lost Ark og The Last Crusade og late som at de 2 andre ikke eksisterer. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.asp?id=NDVSY22492 Sweet, tror det er en jeg må få skaffet meg ja. Foresten, er det noen som kan fortelle meg alle superhelt filmene som skal slippes ut? Husker de fleste men ikke alle. Hadde satt veldig pris på det hvis det ikke er til for mye bry. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Ser man det, ser man det, noen av folka som har allerede sett The Dark Knight har skrevet ned sine tanker og meninger om filmen nå, det er ikke noen store spoilers akkurat, så jeg ville nok sagt at det er trygg lesing, ser ut som alle digger filmen. Clicky! Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Dotten er vel mannen du burde spurt, men la meg raskt gi deg noen få søkeord. Batman (svært mange) Superman (også svært mange) Supergirl Fantastic Four The Hulk Spawn Captain America X-Men Spiderman The Punisher Catwoman For en tid tilbake hadde vi en diskusjon om dårlige superhelter i denne tråden, prøv å finn den (søk på spawn eller captain america). Det enkleste vil jeg tro er å google, evt. imdb saken. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Blir TDK en film man nærmest blir drept for å ikke like, pga Heath Ledger's død, tror dere? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Dotten er vel mannen du burde spurt, men la meg raskt gi deg noen få søkeord.Batman (svært mange) Superman (også svært mange) Supergirl Fantastic Four The Hulk Spawn Captain America X-Men Spiderman The Punisher Catwoman For en tid tilbake hadde vi en diskusjon om dårlige superhelter i denne tråden, prøv å finn den (søk på spawn eller captain america). Det enkleste vil jeg tro er å google, evt. imdb saken. Tusen takk Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Blir TDK en film man nærmest blir drept for å ikke like, pga Heath Ledger's død, tror dere? Nei ikke nødvendigvis, men ut ifra det vi har sett og hørt så langt, så er det hvertfall ikke Ledger sin opptreden det blir noe å sette ut på, så i så fall om man skal mislike filmen, så blir det kanskje av helt andre grunner. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Blir TDK en film man nærmest blir drept for å ikke like, pga Heath Ledger's død, tror dere? Blir vel med han som med Kurt Cobain, frykter iallefall det selv. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Eneste forskjellen er at Kurt Cobain ble forgudet av svært mange selv før han døde, men skjønner poenget. Det vil ta svært mange år før noen får "lov" å kritisere hans rolle i filmen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg vil påstå at det var ganske mange som forgudet Ledger før han døde. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Uansett, når folk begynner å rope "Gi Ledger Oscar for rollen som Joker!" før filmen i det hele tatt har kommet, må det jo sies at det er ganske tåpelig. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Tror det kan være at folk har kanskje hypet hverandre så inni helvette at det har gått over alle grenser nå, for all del hans prestasjon er kanskje oscar verdig, men som du sier NiXx, kan være greit å vente til vi har sett filmen hvertfall. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Før Brokebacke Mountain, en film jeg forøvrig ikke har sett, kan jeg ikke påstå at Ledger var en spesielt profilert person; i alle fall ikke en person på min radar. Jeg var også en av de som "hypet" Cobain; dog i retrospekt finner jeg hyllesten av ham litt vel overvurdert. Sier ikke at han ikke er god, men man må ikke glemme at det er menneskelig å ha sympati for de nylig avdøde; en sympati som ikke er helt rasjonell på langsikt. Edit: Forøvrig ville jeg satt pris på at så mange som mulig ville slaktet eller snakket ned om filmen så mye som mulig. Ikke godt å ha for høye forventninger. Endret 27. juni 2008 av Otth Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Kanskje litt som at de mest kjente klassiske komponistene aldri ble superberømt før etter de døde..bortsett fra Mozart, han var samtidens popstjerne. Endret 27. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 http://www.youtube.com/watch?v=RGWmJPToolM...feature=related Litt morsomt å tenke på at det faktisk er Batman. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.asp?id=NDVSY22492Sweet, tror det er en jeg må få skaffet meg ja. Foresten, er det noen som kan fortelle meg alle superhelt filmene som skal slippes ut? Husker de fleste men ikke alle. Hadde satt veldig pris på det hvis det ikke er til for mye bry. Bestilt. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 Det er direkte flaut. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 Det er direkte flaut. Flaut? Prøv heller sjarmerende Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 Her har du sjarmerende -> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå