Krokanrull Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Få med deg Lock, Stock And Two Smoking Barrels. Kanskje mere morsom enn de du nevner, men dog en god film i samme type sjanger. Jason Statham er med som hever filmen mener nå jeg. Endret 27. juni 2008 av Krokanrull Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Har akkurat sett ferdig La Pianiste, eller The Piano Teacher som den er bedre kjent som. Som vanlig har Haneke også her skapt noen helt herlige karakterer. Skal ikke si så alt for mye om filmen akkurat nå siden den ikke har sunket helt inn enda. Det jeg derimot ikke skjønner har ikke så veldig mye med filmen å gjøre, men for hvorfor denne filmen har fått rykte på seg for å være 14-åringenes lille stygge hemmelighet. Mitt inntrykk av Hanekes filmer er at ingen under 20 burde se de. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 jaja, der satte jeg prikken over ien med clerks 2. fin liten film det. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Da er det vel bare Jersey Girl igjen da, Hille. Eller er du kanskje en tro Kevin Smith fan som benekter filmens eksistens? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Da er det vel bare Jersey Girl igjen da, Hille. Eller er du kanskje en tro Kevin Smith fan som benekter filmens eksistens? 7. Jersey Girl (2004) Huff... nei... den quoten der sier vel alt :] Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Da er det vel bare Jersey Girl igjen da, Hille. Eller er du kanskje en tro Kevin Smith fan som benekter filmens eksistens? Jeg er en ekstremt tro Smith-fan og jeg liker Jersey Girl. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Lyst på noe underholdende i kveld; noe feel good som ikke krever for mye tankekraft og som ikke varer så alt for lenge (mindre enn 2 timer). Så noe spennende eller artig hadde ikke vært å forakte, kanskje noe Allen. Noen som har noen tips. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Allen: Match Point, Annie Hall Ellers.. tja, Bottle Rocket, Groundhog day, Royal Tenenbaums Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Dazed and Confused er mitt heteste tips. Edit: Match Point kan ikke akkurat anklages for å være feelgood. Endret 27. juni 2008 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Har nok allerede sett de. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Dazed and Confused er mitt heteste tips. Edit: Match Point kan ikke akkurat anklages for å være feelgood. Sorry surret, mente Mighty Aphrodite. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Da er det vel bare Jersey Girl igjen da, Hille. Eller er du kanskje en tro Kevin Smith fan som benekter filmens eksistens? Jeg er en ekstremt tro Smith-fan og jeg liker Jersey Girl. Helt enig, kan ikke si at jeg synes det er noe fornuftig å benekte regissørens første forsøk på å bryte ut av det samme gamle mønsteret med en veldig søt og helt kurant kjærlighetsdramakomedie. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 ...mente Mighty Aphrodite. Den virker interessant, men tror det blir noe Billy Wilder. Kan og hende at jeg går for The Sound of Music; har ikke sett filmen siden jeg gikk på barneskolen. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Skulle se American Gangstar idag men opplevde to problemer: 1)Subtitles virket ikke under Extended, den var der men var ikke synelig. 2)Subtitles forsvant under den orginale versjonen. Begynte å se den orginale så kom noen så jeg snakket med dem i ca 10min. Også var det ikke subtitles mer.. What the..? Er Bourne god? Tenkte at jeg skulle få sett den første idag. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Bourne-filmene er solide action-filmer. Kjør på. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 ER det sånn pure action? Sånn Michael Bay greier? Er ikke så begreistet for den type action. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Action-thriller; en spionfilm. Underholdende, dog ikke helt hjernedødt. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Kult, da blir det Identity ikveld Kjøpte meg begge to her om dagen, mangler Ultimatium enda da. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) *dobbelpost* Endret 27. juni 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hva syns dere om "Strange Wilderness" ? Er den bra ? ikke noe spoilers takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå