CypheroN Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Da var 2001 A Space Odyssey sett dere... Jesus for en film. Anmeldelse her Les og kommenter! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har zappet innom TCM og de har sendt nettopp 2001. Er heller ikke få ganger hvor jeg har blitt sittende å se på. Hele filmen er fantastisk, inklusive de lange sekvensene med HAL og slutten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Vet ikke om de gjør det lengre, men ifjor sommer når de sendte 2001, sendte de "makin of 2001" like etter. Det er en 1 times dokumentar laget nå, der de gamle effektfolka forteller om hvordan de lagde alle de utrolige effektene allerede på 60-tallet. Den var kul å få med seg like etter filmen, når man satt med tunga på knærne. Lys-spetakkelet mot slutten er ikke animasjon, men faktisk manipulering av 35mm film med lys og noen fancy maskiner de fant opp. Endret 26. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Det er massevis av ekstramaterial på BD-utgaven. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 I kveld tror jeg det blir Seven med Brad Pitt og Morgan Freeman. Hva syns dere som har sett den om den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Se den,så kommenterer du den selv En av de bedre fra David F Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Se7en er helt konge. Elsker Kevin Spacey. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Se7en er helt konge. Elsker Kevin Spacey. Einig. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Er din kjæreste perfekt?Å slå opp pga tro er litt lumpent. Så lenge hun ikke begynner med vold,eller sprer hat så er det jo greit. Kan svelge et par dårlige vitser hær og dær. Haha, mer perfekt enn det ihvertfall. Men for all del, jeg prioriterer heller ikke personlighet, så jeg skal ikke si noe. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 I kveld tror jeg det blir Seven med Brad Pitt og Morgan Freeman. Hva syns dere som har sett den om den? Evig bra film. Har sett clerks, mallrats, chasing amy, dogma og jay and silent bob strikes back denne uka. Endte opp med å være ganske fete filmer. Likte Chasing Amy veldig godt. Mallrats var ganske bra, mens jay and silent bob faktisk skuffet litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Da mangler du bare Clerks II. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2008 Da mangler du bare Clerks II. Jupp. Tenkte å ta den i morgen. Fin fredagskos. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Da var Se7en sett. Syns det var en skikkelig bra film, med mye spenning. Avsluttet film kvelden med et gjensyn med Superbad Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Se7en er jo nesten så genial som en film får blitt! Den kommer på min "x på topp" liste any day.. (dog, førsteplassen får den ikke) Lenke til kommentar
CCola Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Er det noen sammenheng mellom Top Secret og Airplane!. Akkurat sett sistnevnte, og syntes den var meget god! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Noen som har noen kalde mafia/kriminell filmer lignende Reservoir Dogs, Pulp Fiction eller lignende og anbefale? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Noen som har noen kalde mafia/kriminell filmer lignende Reservoir Dogs, Pulp Fiction eller lignende og anbefale? Boondock Saints, morsom film. Kriminell lignende ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 27.6.73 : Leve og la dø har verdenspremiere.....starten på en ny æra : 7 Bondfilmer over 12 år..... http://www.youtube.com/watch?v=V-y3fvmo1Uk 28.6.73.....Fist of Fury har tysk premiere : http://www.youtube.com/watch?v=QYjd5uig10c Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Er det noen sammenheng mellom Top Secret og Airplane!. Akkurat sett sistnevnte, og syntes den var meget god! Jepp, de har samme regissører. Abrahams og Zucker var kongeteam. Begge filmene er glimrende. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 27. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2008 Noen som har noen kalde mafia/kriminell filmer lignende Reservoir Dogs, Pulp Fiction eller lignende og anbefale? Scarface bør vel nevnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå