Skarstard Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Du kan jo se om Infernal Affairs slutter annerledes ... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Du kan jo se om Infernal Affairs slutter annerledes ... Tror du spoilet noe for meg nå Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Haha, enten eller. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Infernal Affairs synes jeg var bedre enn The Departed, verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Er nok mange som har spurt fordi scenen ikke gir så mye forklaring.Det bare skjer liksom. Dritbra film, det eneste som var litt synd var at.... "Alle" døde. Kult hvis onde Matt hadde overlevd f.eks Hvis du ser Infernal Affairs så skjønner du hvorfor. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Er nok mange som har spurt fordi scenen ikke gir så mye forklaring.Det bare skjer liksom. Dritbra film, det eneste som var litt synd var at.... "Alle" døde. Kult hvis onde Matt hadde overlevd f.eks Hvis du ser Infernal Affairs så skjønner du hvorfor. Skjønner meget lite, men får vel se den da. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Hotel Rwanda var virkelig rørende. Visste faktisk ingenting om denne borgerkrigen før jeg så filmen. Grusomt. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Anbefaller at du også ser Shooting Dogs. Synes at den er den bedre at de to. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Hotel Rwanda var virkelig rørende. Visste faktisk ingenting om denne borgerkrigen før jeg så filmen. Grusomt. Har hørt at denne kan sammenlignes med Schindler's List , som er min yndlingsfilm, så denne skal jeg også se. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Det er visse likhetstrekk. Faktisk endel når jeg tenker meg om. Edit: Er handlingen i Hotel Rwanda det som faktisk skjedde og Paul Rusesabagina en ekte helt eller er det basert på en sann historie med en fiksjonell person? Endret 25. juni 2008 av Olum Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Haha, har mye jeg skal se nå. Infernal Affairs, Shooting Dogs og Hotel Rwanda Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Om du ikke klarer å se forskjell på asiatere er vel ikke Inferal Affairs den første filmen du burde se. Mange karakterer som lett kan gjøre filmen forvirrende. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Klarer det nok. Skal konse. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg pleier faktisk å slite mer med afrikanere enn asiatere, men Hotel Rwanda gikk likevel greit. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Om du ikke klarer å se forskjell på asiatere er vel ikke Inferal Affairs den første filmen du burde se. Mange karakterer som lett kan gjøre filmen forvirrende. Nettopp det der var det som gjorde filmen så dårlig for min del. Hadde store problemer med hvem som var hvem så filmen ble nesten helt uforståelig for meg. Hadde det ikke vært for at jeg hadde sett The Departed først tror ikke jeg at jeg hadde klart å skjønne noe av historien. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Mou gaan dou er en flott film, hårfint bedre enn The Departed. Synd om den skal bli ødelagt av noe slikt som at man ikke ser forskjell. Trodde ikke slikt ville vært et problem nå til dags, ettersom landet er blitt ganske så flerkulturelt. Opplevde det ikke selv som noe relevant problem. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Hotel Rwanda klarte jeg aldri å leve meg inn i. Hadde hørt at den var veldig sterk, men for meg var det lite engasjerende. Eneste som klarte å frembringe litt følelser fra Jaquin Phoenix i en liten, men knallsterk birolle. Men for all del, god film. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Mou gaan dou er en flott film, hårfint bedre enn The Departed. Synd om den skal bli ødelagt av noe slikt som at man ikke ser forskjell. Trodde ikke slikt ville vært et problem nå til dags, ettersom landet er blitt ganske så flerkulturelt. Opplevde det ikke selv som noe relevant problem. Selv om landet har blitt flerkulturelt så vil det ikke si at man lettere ser forskjell på to japanesere eller kinesere for den saks skyld. Det er her selve problemet ligger. Japanesere er veldig like og da blir det vanskelig å holde styr på hvem som er hvem. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Det er som med tvillinger, man ser lettere forskjell når man omgås dem. Jeg har nå fint lite problem med det og jeg velger å tro at det er fordi jeg ble kjent med en god del asiater på videregående. Det er ikke så fryktelig vanskelig å se forskjell lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå