Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er nok mange som har spurt fordi scenen ikke gir så mye forklaring.

Det bare skjer liksom.

Dritbra film, det eneste som var litt synd var at....

"Alle" døde. Kult hvis onde Matt hadde overlevd f.eks

Hvis du ser Infernal Affairs så skjønner du hvorfor.

Skjønner meget lite, men får vel se den da.

Lenke til kommentar

Det er visse likhetstrekk. Faktisk endel når jeg tenker meg om.

Edit: Er handlingen i Hotel Rwanda det som faktisk skjedde og Paul Rusesabagina en ekte helt eller er det basert på en sann historie med en fiksjonell person?

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Om du ikke klarer å se forskjell på asiatere er vel ikke Inferal Affairs den første filmen du burde se. Mange karakterer som lett kan gjøre filmen forvirrende.

Nettopp det der var det som gjorde filmen så dårlig for min del. Hadde store problemer med hvem som var hvem så filmen ble nesten helt uforståelig for meg. Hadde det ikke vært for at jeg hadde sett The Departed først tror ikke jeg at jeg hadde klart å skjønne noe av historien.

Lenke til kommentar

Mou gaan dou er en flott film, hårfint bedre enn The Departed. Synd om den skal bli ødelagt av noe slikt som at man ikke ser forskjell. Trodde ikke slikt ville vært et problem nå til dags, ettersom landet er blitt ganske så flerkulturelt. Opplevde det ikke selv som noe relevant problem.

Lenke til kommentar
Mou gaan dou er en flott film, hårfint bedre enn The Departed. Synd om den skal bli ødelagt av noe slikt som at man ikke ser forskjell. Trodde ikke slikt ville vært et problem nå til dags, ettersom landet er blitt ganske så flerkulturelt. Opplevde det ikke selv som noe relevant problem.

Selv om landet har blitt flerkulturelt så vil det ikke si at man lettere ser forskjell på to japanesere eller kinesere for den saks skyld. Det er her selve problemet ligger. Japanesere er veldig like og da blir det vanskelig å holde styr på hvem som er hvem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...