Fisker Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Independence Day har en rå Will Smith og en av de beste filmtalene i historien. Jeg digger den. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Nå skal du høre: (kommentar til spoileren av Gudfaren Part II) 2. Juni er den italienske nasjonaldagen. Endret 25. juni 2008 av Xtra Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Ja, jeg vet at 2. juni er nasjonaldagen. Hvordan kan det da være snø i gatene om det er den de feirer? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 En film jeg virkelig gleder meg til: IMDB Oi, der va både Diesel og Walker jo. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 En film jeg virkelig gleder meg til: IMDB Oi, der va både Diesel og Walker jo. Jepp. Spesielt derfor jeg gleder meg Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Kan bli en god film det der, men egentlig så tror jeg at den film-serien der har sett sine beste dager, De siste filmene har ikke akkurat imponert meg så mye.. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Hadde håpet de fant noen bedre til å skrive manus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Så Beerfest idag sammen med noen kompiser å noe øl som må til filmen, brilliant. Kommer Potfest ? Så det på slutten av filmen. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Så Beerfest idag sammen med noen kompiser å noe øl som må til filmen, brilliant. Kommer Potfest ? Så det på slutten av filmen. Potfest tror jeg ikke kommer, men det kommer Super Troopers 2! Go Broken Lizard Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Lurer på noe angående Departed, ser ikke vitsen i å lage en egen tråd. Dette er en mega-spoiler, så ikke åpne hvis du IKKE har sett filmen, og du vil se den. Hvem var personen som skjøt Matt Damon i slutten av filmen? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Lurer på noe angående Departed, ser ikke vitsen i å lage en egen tråd. Dette er en mega-spoiler, så ikke åpne hvis du IKKE har sett filmen, og du vil se den. Hvem var personen som skjøt Matt Damon i slutten av filmen? En stund siden jeg har sett den, men var ikke det han walberg-politi-mannen som også hadde ansvaret for Di Caprio sin undercover? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Lurer på noe angående Departed, ser ikke vitsen i å lage en egen tråd. Dette er en mega-spoiler, så ikke åpne hvis du IKKE har sett filmen, og du vil se den. Hvem var personen som skjøt Matt Damon i slutten av filmen? En stund siden jeg har sett den, men var ikke det han walberg-politi-mannen som også hadde ansvaret for Di Caprio sin undercover? Fult mulig, fult mulig det. Man fikk ikke vite noe om det, så who knows. Må vel bare tenke logisk. Likte ikke endinga uansett Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Hva? Det kom jo ganske klart fram hvem det var. Ansiktet var tydelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Det var Mark Wahlberg som drepte ham som hevn for diverse. Fullt fortjent. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Det var Mark Wahlberg som drepte ham som hevn for diverse. Fullt fortjent. Okei. Makes sense Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Hvordan klarte du å ikke se at det var han? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Hvordan klarte du å ikke se at det var han? Sorry da. Jeg så det i hvert fall ikke. Kan sikkert sjekke klippet på nytt. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Overraskende mange som har spurt om akkurat det egentlig. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Kan ikke huske at det var noe utydelig eller uklart egentlig. Knallfilm btw. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Er nok mange som har spurt fordi scenen ikke gir så mye forklaring. Det bare skjer liksom. Dritbra film, det eneste som var litt synd var at.... "Alle" døde. Kult hvis onde Matt hadde overlevd f.eks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå