Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan noen anbefale meg en trist, gjerne flere, triste filmer? Har virkelig fått sansen for triste filmer, i retning sorg/depresjon, som f. eks. The Bridges of Madison County. Med andre ord filmer man blir betatt av pga. følelser. Slutten på The Bridges of Madison County er noe ingen mennesker vil oppleve. Egentlig så liker jeg ikke slike filmen, men på en annen side så er de fascinerende.

Forøvrig ser jeg frem til The Dark Knight.

Edit: Skrivefeil.

American History X, første gang jeg gråt av en film.

Vet ikke om dette gjelder da men den Band of Brothers episoden med konsentrasjonsleirene. Den begynte jeg også å gråte av, mye pga det ble for mye. Men enda veldig trist.

Lenke til kommentar
Kan noen anbefale meg en trist, gjerne flere, triste filmer? Har virkelig fått sansen for triste filmer, i retning sorg/depresjon, som f. eks. The Bridges of Madison County. Med andre ord filmer man blir betatt av pga. følelser. Slutten på The Bridges of Madison County er noe ingen mennesker vil oppleve. Egentlig så liker jeg ikke slike filmen, men på en annen side så er de fascinerende.

Forøvrig ser jeg frem til The Dark Knight.

Edit: Skrivefeil.

Stand by Me, Philadelphia, Eternal Sunshine, Ikiru, My Girl, Elephant Man, Todd and Copper (To Gode Venner), Dumbo, I Am Sam.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Liker tanketomme filmer også :)

Se heller Gone in 60 sec,eller The Italian Job(orginal)

Arn funker greit. Men blir litt drygen i lengden.

Lenke til kommentar

Det var en ting jeg ikke skjønte med The Godfather II:

Når Vito Corleone dreper pengeinnkreveren, så er det en slags festdag for italienerne. Det kan ikke være nasjonaldagen, den er 2. juni og det er snø i gatene. Hva slags festdag er det da?

Edit: Da skal jeg se Hotel Rwanda. Håper den lever opp til forventningene.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...