Schneiderlin Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Jøss, det blir spennende å så hva de kommer til å kalle den neste filmen i rekken. Det er vel for så vidt det eneste som er spennende med det. Hehe. Synes den serien er vilt kul. Utenom Tokyo drift som jeg synes ikke var så bra, men har sett 1'eren å 2'eren ca 10 - 15 ganger eller noe sånt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Og du er 12år eller 15? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 ^ Unødvendig flamebait Danielzu. Hva han liker og ikke liker er hans egen sak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Withdrawn. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Selvfølgelig, men det er ingen tvil om at FF er myntet på den yngre garde av gutta. Da jeg hadde et gjensyn med orginalen fra 2001 i påska gikk det opp for meg hvor harry hele filmen egentlig her. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Kan noen anbefale meg en trist, gjerne flere, triste filmer? Har virkelig fått sansen for triste filmer, i retning sorg/depresjon, som f. eks. The Bridges of Madison County. Med andre ord filmer man blir betatt av pga. følelser. Slutten på The Bridges of Madison County er noe ingen mennesker vil oppleve. Egentlig så liker jeg ikke slike filmen, men på en annen side så er de fascinerende. Forøvrig ser jeg frem til The Dark Knight. Edit: Skrivefeil. American History X, første gang jeg gråt av en film. Vet ikke om dette gjelder da men den Band of Brothers episoden med konsentrasjonsleirene. Den begynte jeg også å gråte av, mye pga det ble for mye. Men enda veldig trist. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Kan noen anbefale meg en trist, gjerne flere, triste filmer? Har virkelig fått sansen for triste filmer, i retning sorg/depresjon, som f. eks. The Bridges of Madison County. Med andre ord filmer man blir betatt av pga. følelser. Slutten på The Bridges of Madison County er noe ingen mennesker vil oppleve. Egentlig så liker jeg ikke slike filmen, men på en annen side så er de fascinerende. Forøvrig ser jeg frem til The Dark Knight. Edit: Skrivefeil. Stand by Me, Philadelphia, Eternal Sunshine, Ikiru, My Girl, Elephant Man, Todd and Copper (To Gode Venner), Dumbo, I Am Sam. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Todd and Copper Barneminner.. Den filmen har alt Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Ja forresten Onyx, hvis du vil se en emosjonell tegnefilm til en forandring så ville jeg ha anbefalt The Iron Giant (1999). Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 The Green Mile fikk meg til å felle et par tårer. Ladder 49 er også en god kandidat. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Og du er 12år eller 15? Er 16, hehe. Liker biler kan man si Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Hvordan er Arn? Fikk aldri sett den på kino, verdt å kjøpe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Liker tanketomme filmer også Se heller Gone in 60 sec,eller The Italian Job(orginal) Arn funker greit. Men blir litt drygen i lengden. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Liker tanketomme filmer også Se heller Gone in 60 sec,eller The Italian Job(orginal) Sett begge, Liker de også godt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 PS: Orginal=ikke med Mark Wahlberg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Mener jeg så veldig mye dårlig om Arn. Det var for det meste den slagscenen i traileren som var verdt å se i hele filmen. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Har ikke sett Independence Day, er den verdt å se? Ser den får 6.4 på IMDb. Eller er det andre apokalypse/end of the world (as we know it)-thrillere jeg burde se? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Se den uansett hva folk sier, det er UNDERHOLDNING så det holder. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2008 Har ikke sett Independence Day, er den verdt å se? Ser den får 6.4 på IMDb. Eller er det andre apokalypse/end of the world (as we know it)-thrillere jeg burde se? Armageddon og Deep Impact er 2 gode filmer som begge inneholder end of the world ting. Begge med faktisk dårlig karakter på imdb, men fantastiske filmer! Spesielt Armageddon. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Det var en ting jeg ikke skjønte med The Godfather II: Når Vito Corleone dreper pengeinnkreveren, så er det en slags festdag for italienerne. Det kan ikke være nasjonaldagen, den er 2. juni og det er snø i gatene. Hva slags festdag er det da? Edit: Da skal jeg se Hotel Rwanda. Håper den lever opp til forventningene. Endret 25. juni 2008 av Olum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå