Manx Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Bare en ting å si, jeg skal stå først i køen hvis denne dukker opp på kino i Norge Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Ikke lenge igjen nå før vi kan se Jok... ehhh Batman igjen Se filmen hos Youtube Lo litt der, på en litt makaber måte. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 26 dager el.no? Men nå håper jeg det ikke blir så mye nytt footage fra TDK før selve filmen kommer ut, litt for mange spoilers allerede. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Latteren til Heath er så forbanna rå. Kun det i seg selv er verdt prisen for kinobilletten. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg har forsøkt så godt jeg kan å unngå å vite noe som helst om The Dark Knight. Dessverre poster folk blant annet bilder av Jokeren (har til og med bildet i avataren!) i hytt og vær. Jeg vil ha en blank tavle! :--( Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Blank tavle er bare å glemme, med mindre man kvitter seg med internett. Det er noe som hører fortiden til. Men jeg stoler på at Nolan som alltid lurer oss, også med trailere Ellers, når det er snakk om Supermann. Dette klippet her er noe av det mektigste som er kommet i en superheltfilm. Det viser når Supermann velger egoisme, hvor han går fra å være Supermann til å være menneske. Både symbolsk og fysisk. Dialogen og skuespillet er fantastisk, Brando og Reeve i sitt ess. Klippet kom aldri med i Superman II, grunnet grådighet. De ville ikke betale Brando. Heldigvis kom Donner Cut for et par år siden og gjorde kombinasjonen Superman I + II til det mest episke sjangeren noensinne vil by på. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Gleder meg mer og mer til TDK nå, håper bare de enorme forventningene blir innfridd. Hvis den er noe annet enn fantastisk blir jo det en skuffelse i forhold til hvor mye den er hypet opp. Eneste dumme er at jeg mest sannsynlig må se den alene på kino Alle har jo dratt hjem for sommeren i Trondheim, bare jeg som må jobbe... Noen som vet om det kommer til å være noen førpremierer i Oslo før den 20? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Hva heter den (kjente) sangen som er på A Clockwork Orange i sex-scena? med de to jentene + Alex.. Endret 24. juni 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Er ikke det Beethovens 9.? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Neei..er nok ikke det. den går sånn superfort. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Det er forpillet fra operaen "William Tell". Slutten av det, for å være mer nøyaktig. Endret 24. juni 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Er det ikke Rossini - William Tell Overture? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Ser man på Superman I-III så kan jeg ikke helt skjønne hvordan man kan komme frem til at han er overlegen, sjenert er nesten mer det riktige ordet. Jeg tenker på totalt overlegen fysisk. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det er brukt i mange andre filmer og , er det ikke? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det er brukt i mange andre filmer og , er det ikke? Jeg er ganske sikker på at jeg har hørt den mange, mange ganger i både tegne- og westernfilmer. Er det ikke Rossini - William Tell Overture? Ja, Rossini skrev William Tell, og "overture" betyr forspill. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg så den i en tegnewestern en gang.. Dyr som var cowboyer.. Husker ikke navnet selvfølgelig Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Ser man på Superman I-III så kan jeg ikke helt skjønne hvordan man kan komme frem til at han er overlegen, sjenert er nesten mer det riktige ordet. Jeg tenker på totalt overlegen fysisk. Til slikt har man fjell av kryptonitt, nei vent... kontinent av kryptonitt! Om de ikke snart virkelig tar en "Wrath of Khan" så kan de like godt bytte navnet hans til Liftman. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Noen som vet hvor det er mulig å kjøpe Monty Python - Life of Brian og The Holy Grail til en ok pris? Jeg er i komedie kjøpe tid nå. ^^ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Noen som vet hvor det er mulig å kjøpe Monty Python - Life of Brian og The Holy Grail til en ok pris? Jeg er i komedie kjøpe tid nå. ^^ Lete selv på 3-4 internettsider? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Play.com har de til en bra pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå