Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De hadde det så gøy med å lage Grindhouse og Machete-traileren at Rod fikk lyst til å lage en Grindhouse-film basert på den traileren. Jeg håper det blir noe av, Machete-traileren var noe av det beste med hele Grindhouse.

 

Apropo Grindhouse. Når kommer den ut i Norge? Hele altså, med Deat Proof, Planet Terror og filmtrailerne?

 

Jeg sa Harold and Maude i går. Ble overraska over hvor underholdende den var. Flott film :)

Lenke til kommentar

Så The Incredible Hulk på Filmstaden Sergel i Stockholm, som hadde det som må være verdens beste kinostoler. Massivt gode :wee:

 

Filmen overasket meg og på en svært positiv måte. Etter en endeløs rekke med lunkne anmeldelser gikk jeg inn i salen med relativt lave forventninger, men må si at jeg koste meg noe vanvittig. Likte og rollen Eric Bana(tror værtfall det var han?) fikk :wee:

 

 

Og vrien med Tony Stark på slutten var grom. Blir nok en skikkelig storfilm. :dribble:

 

Lenke til kommentar
Så ikke noe til Eric Bana? Hvilken rolle var det du tenkte på? Var ikke sikkerhetsvakten vel, for det var en helt annen person som har vært involvert med Hulk før.

Han som fikk pizza. Kan hende det var en helt annen person, men lignet værtfall imo. Er sikkert ut på bærtur nå :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg vet det. Men var usikker om edge viste det :p

 

Stan Lee i Iron Man er morsom :D

Han snakker faktisk for første gang i Ang Lee`s Hulk, sånn just btw liksom.

Lenke til kommentar

yesssssssss, nå er det like før.... får 34k + change igjen på skatten, og nå kommer de på onsdag!!! har allerede sett meg ut blu-ray spiller (amerikansk ps3) og på onsdag skal jeg gå AMOK og kjøpe minst 150 blu-ray filmer... tenker jeg legger inn en megahuge ordre hos amazon, kanskje de gir rabatt hvis jeg kjøper filmer for 15k??? :D

 

hva med dere andre, blir det noe ekstra dvd/blu-ray/kino fordi dere får igjen på skatten? hvis det ikke ble baksmell ehhehehe

Endret av 360rooolez
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...