Badering Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 Litt drøyt å lage en hel spillefilm ut av en tulletrailer. Tror ikke det er mye som tilsier at det er et virkelig prosjekt, but what do I know. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 Eg såg Indiana Jones 4 for første gong i går. Eg blei rimeleg skuffa i forhold til dei 3 forgjengarane, men var heilt grei popcornunderhaldning. No skal eg sjå A Clockwork Orange. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 Ser nå Reservoir Dogs, ca. 6 gangen jeg ser den, utrolig bra film ! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 Har hørt det er bare tulletrailere for å skape den "grindhouse"-følelsen med pause mellom filmene for at folk skulle kunne gå og kjøpe mere drikke eller popcorn. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 På wiki står det ihvertfall at Robert Rodriguez har bestemt seg for å lage en full film ut av "Machete"-traileren. Så får dere tolke selv hvor seriøst dere tar det. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 De hadde det så gøy med å lage Grindhouse og Machete-traileren at Rod fikk lyst til å lage en Grindhouse-film basert på den traileren. Jeg håper det blir noe av, Machete-traileren var noe av det beste med hele Grindhouse. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 Det har vært stilt rundt Machete en stund nå, vet ikke helt selv når den kommer. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 De hadde det så gøy med å lage Grindhouse og Machete-traileren at Rod fikk lyst til å lage en Grindhouse-film basert på den traileren. Jeg håper det blir noe av, Machete-traileren var noe av det beste med hele Grindhouse. Apropo Grindhouse. Når kommer den ut i Norge? Hele altså, med Deat Proof, Planet Terror og filmtrailerne? Jeg sa Harold and Maude i går. Ble overraska over hvor underholdende den var. Flott film Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 Så The Incredible Hulk på Filmstaden Sergel i Stockholm, som hadde det som må være verdens beste kinostoler. Massivt gode Filmen overasket meg og på en svært positiv måte. Etter en endeløs rekke med lunkne anmeldelser gikk jeg inn i salen med relativt lave forventninger, men må si at jeg koste meg noe vanvittig. Likte og rollen Eric Bana(tror værtfall det var han?) fikk Og vrien med Tony Stark på slutten var grom. Blir nok en skikkelig storfilm. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 Likte og rollen Eric Bana(tror værtfall det var han?) fikk Så ikke noe til Eric Bana? Hvilken rolle var det du tenkte på? Var ikke sikkerhetsvakten vel, for det var en helt annen person som har vært involvert med Hulk før. Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 Så ikke noe til Eric Bana? Hvilken rolle var det du tenkte på? Var ikke sikkerhetsvakten vel, for det var en helt annen person som har vært involvert med Hulk før. Han som fikk pizza. Kan hende det var en helt annen person, men lignet værtfall imo. Er sikkert ut på bærtur nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 Lou Ferrigno. Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Lou Ferrigno. Ah, ofc. Han jeg har sett i Kongen av Queens det That explains it. Endret 23. juni 2008 av edge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 Også en cameo av Stan Lee(og baren Stan Lee`s ) om du ikke fikk med deg det. (lou Ferrigno var også med i Ang Lee`s Hulk.) Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 Lou Ferrigno. Ah, ofc. Han jeg har sett i Kongen av Queens det That explains it. For ikke å snakke om at han faktisk var HULK'en i The Incredible Hulk tv-serien fra 80tallet. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 Lou Ferrigno var også med i Ang Lee`s Hulk. Jepp, hvis jeg ikke husker helt feil, så var han sikkerhetsvakt der også Angående Stan Lee. Han dukker fakitsk opp i de aller fleste "superhelt" filmene. Camo rollen han sin i Iron Man var jo helt genial Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg vet det. Men var usikker om edge viste det Stan Lee i Iron Man er morsom Han snakker faktisk for første gang i Ang Lee`s Hulk, sånn just btw liksom. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) yesssssssss, nå er det like før.... får 34k + change igjen på skatten, og nå kommer de på onsdag!!! har allerede sett meg ut blu-ray spiller (amerikansk ps3) og på onsdag skal jeg gå AMOK og kjøpe minst 150 blu-ray filmer... tenker jeg legger inn en megahuge ordre hos amazon, kanskje de gir rabatt hvis jeg kjøper filmer for 15k??? hva med dere andre, blir det noe ekstra dvd/blu-ray/kino fordi dere får igjen på skatten? hvis det ikke ble baksmell ehhehehe Endret 18. november 2008 av 360rooolez Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 Her i gården blir det litt ekstra utstyr til videokameraet. Blir kanskje noen filmer her og der, men ikke noen megaordre nei. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 Fikk en god sum, så det blir nok endel film ja. Tenker å kun fokusere på blu-ray nå. Men det meste går nok inn på sparekonto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå