Montag Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Så Appelseed tidligere i dag, den fra 2004, og ble skuffet. For et makkverk. Støttes. Jeg ble også mektig skuffet av denne - både tegnestil, historie og fortellerteknikk var langt under hva jeg ventet meg.Jeg har derfor heller ingen planer om se oppfølgeren. Anbefaler dere forresten å ta en titt på Vexille. Historiebiten er ikke av det mest oppfinnsomme slaget, men animasjonen er derimot ganske imponerende. Lenke til kommentar
MPC Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Kva syns dere om I am Legend? Da eg såg begynnelsen så gleda eg meg til å sjå resten, men så kom slutten og eg tenkte: WHAT THE HECK??!! Var jo elendig slutt på den, ønsket at dei kunne ha forandra den Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Anbefaler dere forresten å ta en titt på Vexille. Historiebiten er ikke av det mest oppfinnsomme slaget, men animasjonen er derimot ganske imponerende. Musikken er i alle fall topp. The Prodigy har jo en ny låt med der, blant annet Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Anbefaler dere forresten å ta en titt på Vexille. Historiebiten er ikke av det mest oppfinnsomme slaget, men animasjonen er derimot ganske imponerende. Du anbefalte den tidligere en gang, så jeg har allerede sett den. Syntes den var svært underholdende og godt laget, selv om historien som du sier til tider var litt forutsigbar (og dum). Grunnen til at jeg i det hele tatt så Appelseed var på grunn av Kulturos hyping av filmen i deres anmeldelse av oppfølgeren. Synes det var vel drøyt å nevne Appelseed i samme åndedrag som Ghost in the Shell. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Så jævlig bra, noen som har hatt en artig dag på jobben med å montere reklame Passer inn med teksten under "tittelen" på filmen også... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Så Insider i går, hva syntes folket?Syntes det var litt greit med en film so ikke var så overdreven, klisjefull og urealistisk. Nå vet jeg jo heller ikke hvordan alt det derene virker, det med retten og alt det der. Topp 20. Aldri har jeg følt større forakt for presse som ikke tør vise sannheten. Den engasjerer slik kun Mr. Smith Goes to Washington har klart før den. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Insider ja, den må jeg få sett igjen. Crowe spiller jo faktisk Al Pacino under bordet. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Kva syns dere om I am Legend? Da eg såg begynnelsen så gleda eg meg til å sjå resten, men så kom slutten og eg tenkte: WHAT THE HECK??!! Var jo elendig slutt på den, ønsket at dei kunne ha forandra den Skjønner ikke hva alt dette oppstyret rundt slutten på filmen er for noe. Alle virker å være missfornøyde. Selv synes jeg slutten var helt grei, og like god som resten av den middelmådige filmen. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Kva syns dere om I am Legend? Da eg såg begynnelsen så gleda eg meg til å sjå resten, men så kom slutten og eg tenkte: WHAT THE HECK??!! Var jo elendig slutt på den, ønsket at dei kunne ha forandra den Se den med "alternative ending" istedet. Løftet hele filmen ett par hakk i mine øyne ihvertfall. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 I Am Legend var ålreite saker men følte filmen hadde potensiale til å bli så mye bedre. Mer fokus på Will'erns ensomme liv i NY, litt mer horror, bedre CGI og bokas slutt er ting jeg tror kunne gjort filmen til en langt mer minneverdig affære. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Okei, det var sjukt! Så netopp The Fountain. Vet ikke helt hva jeg skal si, vet ikke helt om jeg forsto filmen, men den var helt fantastisk! Noe av det beste jeg har sett. Har en følelse av at jeg eksploderte og ble satt sammen igjen nå. Helt villt! Lenke til kommentar
Sink Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Så just Pathology, fantastisk grotesk film. Anbefales. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Okei, det var sjukt! Så netopp The Fountain. Vet ikke helt hva jeg skal si, vet ikke helt om jeg forsto filmen, men den var helt fantastisk! Noe av det beste jeg har sett. Har en følelse av at jeg eksploderte og ble satt sammen igjen nå. Helt villt! Veldig mye takket være musikken. Endret 20. juni 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Okei, det var sjukt! Så netopp The Fountain. Vet ikke helt hva jeg skal si, vet ikke helt om jeg forsto filmen, men den var helt fantastisk! Noe av det beste jeg har sett. Har en følelse av at jeg eksploderte og ble satt sammen igjen nå. Helt villt! Veldig mye takket være musikken. Tviler ikke Lenke til kommentar
Badering Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Musikken i Fountain er jo helt syk. Siste musikkstykket på ti minutter er jo helt magisk. Og en blanding av Clint Mansell og Mogwai kan ikke slå feil Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 En trailer av I Am Legend hadde faktisk en remix av den melodien, prøver å finne den, men så langt har jeg ikke lykkes. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Batman vs. Iron Man runde 3... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Det er et par filmer jeg har lyst til å se... Hva syns dere om A Clockwork Orange og American History X? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Har bare sett American History X og den er meget bra. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 A Clockwork Orange er en fantastisk bra, sær og uhyre stilfull film som du bør se å få sett snarest mulig. Kubricks beste film! American Historiy X er ingen dårlig film, men har ingenting å stille opp i mot Clockwork. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå