Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Så Appelseed tidligere i dag, den fra 2004, og ble skuffet. For et makkverk.

Støttes. Jeg ble også mektig skuffet av denne - både tegnestil, historie og fortellerteknikk var langt under hva jeg ventet meg.Jeg har derfor heller ingen planer om se oppfølgeren.

 

Anbefaler dere forresten å ta en titt på Vexille. Historiebiten er ikke av det mest oppfinnsomme slaget, men animasjonen er derimot ganske imponerende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Anbefaler dere forresten å ta en titt på Vexille. Historiebiten er ikke av det mest oppfinnsomme slaget, men animasjonen er derimot ganske imponerende.

 

Du anbefalte den tidligere en gang, så jeg har allerede sett den. Syntes den var svært underholdende og godt laget, selv om historien som du sier til tider var litt forutsigbar (og dum).

 

Grunnen til at jeg i det hele tatt så Appelseed var på grunn av Kulturos hyping av filmen i deres anmeldelse av oppfølgeren. Synes det var vel drøyt å nevne Appelseed i samme åndedrag som Ghost in the Shell.

Lenke til kommentar
Så Insider i går, hva syntes folket?

Syntes det var litt greit med en film so ikke var så overdreven, klisjefull og urealistisk. Nå vet jeg jo heller ikke hvordan alt det derene virker, det med retten og alt det der.

Topp 20. Aldri har jeg følt større forakt for presse som ikke tør vise sannheten. Den engasjerer slik kun Mr. Smith Goes to Washington har klart før den.

Lenke til kommentar
Kva syns dere om I am Legend? Da eg såg begynnelsen så gleda eg meg til å sjå resten, men så kom slutten og eg tenkte: WHAT THE HECK??!! Var jo elendig slutt på den, ønsket at dei kunne ha forandra den :(

 

Skjønner ikke hva alt dette oppstyret rundt slutten på filmen er for noe. Alle virker å være missfornøyde. Selv synes jeg slutten var helt grei, og like god som resten av den middelmådige filmen.

Lenke til kommentar
Kva syns dere om I am Legend? Da eg såg begynnelsen så gleda eg meg til å sjå resten, men så kom slutten og eg tenkte: WHAT THE HECK??!! Var jo elendig slutt på den, ønsket at dei kunne ha forandra den :(

 

Se den med "alternative ending" istedet. Løftet hele filmen ett par hakk i mine øyne ihvertfall.

Lenke til kommentar
Okei, det var sjukt! Så netopp The Fountain. Vet ikke helt hva jeg skal si, vet ikke helt om jeg forsto filmen, men den var helt fantastisk! Noe av det beste jeg har sett. Har en følelse av at jeg eksploderte og ble satt sammen igjen nå. Helt villt!

Veldig mye takket være musikken. :)

Endret av Erasus
Lenke til kommentar
Okei, det var sjukt! Så netopp The Fountain. Vet ikke helt hva jeg skal si, vet ikke helt om jeg forsto filmen, men den var helt fantastisk! Noe av det beste jeg har sett. Har en følelse av at jeg eksploderte og ble satt sammen igjen nå. Helt villt!

Veldig mye takket være musikken. :)

Tviler ikke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...