Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

En noe spesiell film. Syntes Depp var litt stasjonær, sett det før på en måte. Bare mer imponerende. Sangene i filmen sto godt i lag med stemningen. Jeg vet ikke helt hvilken karakter jeg ville gitt filmen, likte den vel egentlig greit nok, men har litt vanskelig for å innrømme det overfor meg selv. Den har vel egentlig potensialet til å kunne være enda bedre, da den hadde noen skikkelige dødperioder. Spesielt første timen må man slite seg litt gjennom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Filmen harr svært mye ubrukt potensiale. Med tanke konseptet, skuespillerne og regisøren forventer man seg mye mer. Jeg så at jeg hadde gitt den 7 av 10 på IMDb, men ved ettertanke var det mest pga. hva jeg ønsket at filmen skulle vært (nedjusterte den til 6).

 

Grei nok film å se en gang, men den er ikke blant de musikalene som man kan se gang på gang.

Lenke til kommentar
Så akkurat Cube. Jeg skjelver enda. Lover at jeg aldri skal se en grøsser alene igjen, aldri. Nå setter jeg på noe happymusikk og deretter Forrest Gump for å ikke våkne i et rødt rom i morgen.

Den skal jeg se. Uendelig lenge siden jeg har sett en grøsser!

Lenke til kommentar

Så Appelseed tidligere i dag, den fra 2004, og ble skuffet. For et makkverk.

 

I typisk barne-tv-skurk-stil greier "slemmingene" ut lange foredrag hvorfor de gjorde ditt og datt, hva som har fått de hit osv., uten særlig grunn til det. Jeg hater det; det er dårlig fortellerstil. Spesielt når de sier dette, for så å avsløre resten av planen, men rett før de skal trykke på knappen eller hva det måtte være blir de stoppet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...