Dotten Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 En noe spesiell film. Syntes Depp var litt stasjonær, sett det før på en måte. Bare mer imponerende. Sangene i filmen sto godt i lag med stemningen. Jeg vet ikke helt hvilken karakter jeg ville gitt filmen, likte den vel egentlig greit nok, men har litt vanskelig for å innrømme det overfor meg selv. Den har vel egentlig potensialet til å kunne være enda bedre, da den hadde noen skikkelige dødperioder. Spesielt første timen må man slite seg litt gjennom. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Den er artig og veldig stilig, men synginga kan bli litt slitsom noen ganger. En rimelig god film vil nå jeg si, men jeg hadde ikke kjøpt den. Nei, eg skal berre skaffe meg den eg =/ Endret 19. juni 2008 av aspic Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 Sacha Baron Cohen sin rolle trakk filmen en lite karakter opp for min del, den var rett og slett genial. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 Filmen harr svært mye ubrukt potensiale. Med tanke konseptet, skuespillerne og regisøren forventer man seg mye mer. Jeg så at jeg hadde gitt den 7 av 10 på IMDb, men ved ettertanke var det mest pga. hva jeg ønsket at filmen skulle vært (nedjusterte den til 6). Grei nok film å se en gang, men den er ikke blant de musikalene som man kan se gang på gang. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 Eg vurderer å skaffe meg: Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street. Er dette ein god film? Ser den har god rating på IMDB. Det er en sånn film jeg aldri blir å se. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 Anbefaler dere til å anskaffe soundtrack til filmen, den hørte jeg på etter jeg så filmen, og nå har filmen falt så mye mer i smak, synes filmen var middelmådig første gangen, nå synes jeg det er godt over middels, gir den en sterk 8/10. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 Haha, Michael Bay sin inspirerende tale til Megan Fox for å gjøre seg klar til Transformers II var følgende: "Just look hot". Jeg ser for meg hoder eksplodere allerede. Herlig med litt ærlighet fra en regissør. Om enn ganske så arrogant i samme slengen Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 Får håpe hun greier det da. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 Er vel ikke stort annet den skuespillerinnen klarer... Litt stygt sagt, utifra at jeg kun har sett henne i en film. Men akkurat den delen gjør hun jo bra da. Jeg levner lite håp om skuespillet ellers... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 Geniet Mel Brooks er blitt intervjuet, fin lesing. Skulle virkelig ønske at han fikk Gene Wilder tilbake i en siste film http://www.aintitcool.com/node/37135 Og av andre nyheter, som jeg nevnte i den respektive tråden: Inglorious Bastards blir to filmer og ikke en Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Så akkurat Cube. Jeg skjelver enda. Lover at jeg aldri skal se en grøsser alene igjen, aldri. Nå setter jeg på noe happymusikk og deretter Forrest Gump for å ikke våkne i et rødt rom i morgen. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 The Pursuit of Happyness gjør meg såå glad. Virkelig god-film Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 The Pursuit of Happyness gjør meg såå glad. Virkelig god-film Jeg har ikke sett den enda, men har lenge gått rundt og ventet på et påskudd for å se den. Hva synes folk her om den? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Så Insider i går, hva syntes folket? Syntes det var litt greit med en film so ikke var så overdreven, klisjefull og urealistisk. Nå vet jeg jo heller ikke hvordan alt det derene virker, det med retten og alt det der. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 The Insider er fantastisk. Og mest sannsynelig Mann sin beste. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Mike Wallace får gjennomgå i den filmen. Husker han var rimelig misfornøyd med hvordan han ble fremstilt. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 The Pursuit of Happyness gjør meg såå glad. Virkelig god-film Jeg har ikke sett den enda, men har lenge gått rundt og ventet på et påskudd for å se den. Hva synes folk her om den? Fantastisk film. Den spiller virkelig på følelsene til seeren. Særlig siste scenen er veldig veldig sterk. Anbefales! Lenke til kommentar
iMono Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Så akkurat Cube. Jeg skjelver enda. Lover at jeg aldri skal se en grøsser alene igjen, aldri. Nå setter jeg på noe happymusikk og deretter Forrest Gump for å ikke våkne i et rødt rom i morgen. Den skal jeg se. Uendelig lenge siden jeg har sett en grøsser! Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Så Appelseed tidligere i dag, den fra 2004, og ble skuffet. For et makkverk. I typisk barne-tv-skurk-stil greier "slemmingene" ut lange foredrag hvorfor de gjorde ditt og datt, hva som har fått de hit osv., uten særlig grunn til det. Jeg hater det; det er dårlig fortellerstil. Spesielt når de sier dette, for så å avsløre resten av planen, men rett før de skal trykke på knappen eller hva det måtte være blir de stoppet. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 20. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2008 Historien er kanskje ikke det beste med Appleseed nei. Men synes den visuelle stilen mye godt opp veier for dette, Appleseed er en av de peneste anime filmene som er laget i mine øyne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå