Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til høsten slippes Kill Bill-filmene på Blu-ray. DVDarkivet

En etterlengtet nyhet for mange. :)

Det ble vel kjent i april mai..

Hidefdigest.com -> blu-ray -> release dates.

PS: Buena er ikke kjent for å satse på reg0.

Endret av Jan-Erik
Lenke til kommentar

jeg tror kinoen i seg selv og ikke selve filmen er viktigst for han freddy karen. ellers kunne han jo bare kjøpt filmene på dvd og sett dem 150 ganger på dvd i stedet for kino. freddy hadde hatt råd til en fet hjemmekino for alle pengene han har brukt på kino...

Lenke til kommentar

Jeez, la nå folk like det de liker. At Freddy ikke er den smarteste kniven i skuffen er en ting, men han lar seg underholde av den type filmer og liker dem, hvem faen er vi til å dømme ham for smak? Hvem har fasiten på hva som er en kvalitetsfilm? Han liker tydeligvis veeeldig godt å gå på kino, og det er jo bare moro det. Fint at han har funnet noe han liker så godt og engasjerer seg så mye i. Man ser jo at han ikke automatisk går under betegnelsen "normal", men det er nå bedre at han bruker tida si på noe han liker og får noe ut av i steden for å sitte hjemme og deppe. Virker da som en streit fyr. Men gud forby at han liker noe annet enn det jeg gjør ...

Lenke til kommentar
Jeez, la nå folk like det de liker. At Freddy ikke er den smarteste kniven i skuffen er en ting, men han lar seg underholde av den type filmer og liker dem, hvem faen er vi til å dømme ham for smak? Hvem har fasiten på hva som er en kvalitetsfilm? Han liker tydeligvis veeeldig godt å gå på kino, og det er jo bare moro det. Fint at han har funnet noe han liker så godt og engasjerer seg så mye i. Man ser jo at han ikke automatisk går under betegnelsen "normal", men det er nå bedre at han bruker tida si på noe han liker og får noe ut av i steden for å sitte hjemme og deppe. Virker da som en streit fyr. Men gud forby at han liker noe annet enn det jeg gjør ...

Takk, eg var på nippet til å seie noko av det same sjølv.

Lenke til kommentar
Eg vurderer å skaffe meg: Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street.

Er dette ein god film? Ser den har god rating på IMDB.

Den er artig og veldig stilig, men synginga kan bli litt slitsom noen ganger. En rimelig god film vil nå jeg si, men jeg hadde ikke kjøpt den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...