Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det med "Lange flate baller 2" viser bare hvor gammel han egentlig er. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Til høsten slippes Kill Bill-filmene på Blu-ray. DVDarkivet En etterlengtet nyhet for mange. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Heat kommer visst også på Blu-ray dette året, blir helt sinnsykt å få opplevd den skytesekvensen i topp bilde- og lydkvalitet. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Til høsten slippes Kill Bill-filmene på Blu-ray. DVDarkivetEn etterlengtet nyhet for mange. Det ble vel kjent i april mai.. Hidefdigest.com -> blu-ray -> release dates. PS: Buena er ikke kjent for å satse på reg0. Endret 18. juni 2008 av Jan-Erik Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg tror han var tilbakestående fra før av. For å si det som han ville sagt: Ja. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 jeg tror kinoen i seg selv og ikke selve filmen er viktigst for han freddy karen. ellers kunne han jo bare kjøpt filmene på dvd og sett dem 150 ganger på dvd i stedet for kino. freddy hadde hatt råd til en fet hjemmekino for alle pengene han har brukt på kino... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg tror ærlig talt ikke han har tenkt på akkurat det. Hadde vært morro å spurt han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Ole Jørgen Nilsen (Rico & Røde Baron i Olsenbanden) ble 72 år....fikk autografen hans i fjor Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Morsom fyr denne Freddy. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Freddy er litt rar ja, men det betyr ikke at vi ikke har plass til ham i Norge Endret 20. juni 2008 av iMono Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Har vi ikke plass til han i Norge? Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 jeg har plass til freddy, han kunne vært hos meg å så kunne vi sett film dagen lang 24/7. imono mente nok sikkert at det betyr ikke at vi IKKE har plass til ham Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeez, la nå folk like det de liker. At Freddy ikke er den smarteste kniven i skuffen er en ting, men han lar seg underholde av den type filmer og liker dem, hvem faen er vi til å dømme ham for smak? Hvem har fasiten på hva som er en kvalitetsfilm? Han liker tydeligvis veeeldig godt å gå på kino, og det er jo bare moro det. Fint at han har funnet noe han liker så godt og engasjerer seg så mye i. Man ser jo at han ikke automatisk går under betegnelsen "normal", men det er nå bedre at han bruker tida si på noe han liker og får noe ut av i steden for å sitte hjemme og deppe. Virker da som en streit fyr. Men gud forby at han liker noe annet enn det jeg gjør ... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg skjønte godt hva han mente, men hadde jeg vært litt trøttere hadde jeg blitt sjokkert over uttalelsen hans. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeez, la nå folk like det de liker. At Freddy ikke er den smarteste kniven i skuffen er en ting, men han lar seg underholde av den type filmer og liker dem, hvem faen er vi til å dømme ham for smak? Hvem har fasiten på hva som er en kvalitetsfilm? Han liker tydeligvis veeeldig godt å gå på kino, og det er jo bare moro det. Fint at han har funnet noe han liker så godt og engasjerer seg så mye i. Man ser jo at han ikke automatisk går under betegnelsen "normal", men det er nå bedre at han bruker tida si på noe han liker og får noe ut av i steden for å sitte hjemme og deppe. Virker da som en streit fyr. Men gud forby at han liker noe annet enn det jeg gjør ... Takk, eg var på nippet til å seie noko av det same sjølv. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 På mange måter virker han som et barn. De kan jo se det samme om og om igjen uten å gå lei. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Snublet over en trailer for det som ser ut til å bli årets mest interessante film i går: The Curious Case of Benjamin Button http://www.imdb.com/title/tt0421715/ Trailer: http://www.dagbladet.no/tv/index.html?clipid=27110 Mulig at dere har diskutert denne før, men jeg synes iallefall at den virket veldig interessant. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Alltid spennende med en ny Fincher-film. Ser fram til denne. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Eg vurderer å skaffe meg: Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street. Er dette ein god film? Ser den har god rating på IMDB. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Eg vurderer å skaffe meg: Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street. Er dette ein god film? Ser den har god rating på IMDB. Den er artig og veldig stilig, men synginga kan bli litt slitsom noen ganger. En rimelig god film vil nå jeg si, men jeg hadde ikke kjøpt den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå