Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

hva slags type film er 300? hørt navnet på filmen bli nevnt en del ganger, men ikke sikker på hva den går ut på :hmm:

7643091[/snapback]

 

Ta en titt på trailern så vil se hva det går ut på ;)

 

300 - Trailer...

 

Edit:

 

Based on the epic graphic novel by Frank Miller, "300" is a ferocious retelling of the ancient Battle of Thermopylae in which King Leonidas (Gerard Butler) and 300 Spartans fought to the death against Xerxes and his massive Persian army. Facing insurmountable odds, their valor and sacrifice inspire all of Greece to unite against their Persian enemy, drawing a line in the sand for democracy. The film brings Miller's (Sin City) acclaimed graphic novel to life by combining live action with virtual backgrounds that capture his distinct vision of this ancient historic tale.

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
Hvordan er "The Butterfly Effect 2"? Noen som har sett den?

7640950[/snapback]

 

Jeg har ikke sett den, men jeg tror ikke den er å anbefale. Den er av de tullfilmene som bare kommer ut for å tjene penger. Siden studioet har rettighetene på filmen, kan de fortsette sånn med oppfølgere, men hovedfolka bak 1'ern er ikke med på skuta. Det blir som med Terminator 3, bare kanskje enda verre.

7641074[/snapback]

 

Tror jeg dropper den.

Lenke til kommentar
hva slags type film er 300? hørt navnet på filmen bli nevnt en del ganger, men ikke sikker på hva den går ut på :hmm:

7643091[/snapback]

 

Ta en titt på trailern så vil se hva det går ut på ;)

 

300 - Trailer...

 

Edit:

 

Based on the epic graphic novel by Frank Miller, "300" is a ferocious retelling of the ancient Battle of Thermopylae in which King Leonidas (Gerard Butler) and 300 Spartans fought to the death against Xerxes and his massive Persian army. Facing insurmountable odds, their valor and sacrifice inspire all of Greece to unite against their Persian enemy, drawing a line in the sand for democracy. The film brings Miller's (Sin City) acclaimed graphic novel to life by combining live action with virtual backgrounds that capture his distinct vision of this ancient historic tale.

7643108[/snapback]

 

sett den 3 ganger i kveld, den oser kulhet hele veien gleder meg veldig, tror dette blir første gang på 3 år jeg går på kino

Lenke til kommentar
Må innrømme at jeg liker theatrical traileren til 300 bedre enn de teaserne. Men finner den ikke i HD. Men fytti helvete så bra den filmer ser ut. Har på følelsen at jeg kommer til å se den filmen mer enn 1 gang på kino.

 

Edit: Der ja. HD versjonen

7645183[/snapback]

Bedre enn teserne? *laste ned i HD*

 

 

Speaking of 300. 300 character posters.

Edit: Som selvfølgelig er nevnt tidligere.

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar

Crank var jo helt syk :dribble:

 

Hadde egentlig ingen anelse hva det var før jeg skrudde den på :p

 

Over-the-top action, og på dette scorer den maks.

 

Eneste reelle minuset jeg fant, var at det var for lite av Amy Smart :hmm:

 

Ellers var det en fin-fin actionfilm, som passer når du ikke orker å følge noen handling.

Lenke til kommentar
Noen som veit om MST3K kommer som sone 2?

7646394[/snapback]

Skjer nok ikke.

 

Og noen bra steder som selger sone 1-versjonene "billig"?

7646394[/snapback]

Det beste stedet er nok DVD pacfific. Er vel der LarsP har kjøpt sine bokser. Der ligger alle rundt 200 kr, men du kan få presset alle under tollgrensen hvis dollarkursen synker litt.

 

Men det er mange bra episoder som ikke er på DVD, og de kan du kjøpe billig som fan-lagde DVD'er. Blant annet her:

http://www.mst3kvideos.com/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Burde jeg begi meg ut på de beryktede trollfilmene?

7646184[/snapback]

Absolutt, Nilbog 4 life! =D

 

En enda bedre film er selvsagt Hobgoblins (1988). :!:

7646254[/snapback]

Jeg elsker deg! :love:

 

Herregud så dårlige de filmene var. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...