Jan Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 I kveld blir det There Will Be Blood på Blu. Jævlig spent. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 The Trouble with Harry er en annen Hitchcock-film som er verdt å få med seg. Ganske fornøyelig. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Da har jeg billetter til The Incredible Hulk i kveld. Har ikke så store forventninger, men jeg lurer litt på hvordan Norton kler rollen. For ordens skyld har jeg ikke sett den forrige hulken-filmen, men jeg ser denne pga. Norton, samt jeg er i humør for litt action. Lenke til kommentar
edds Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 I kveld blir det There Will Be Blood på Blu. Jævlig spent. Du kan glede deg! Veldig veldig god film. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Da har jeg endelig fått sett Hulken, var like bra som jeg trodde den var, men ikke mer. Vil si at jeg likte Iron Man bedre, men men, en 7/10 i boken min uansett, noe jeg ser på som veldig bra sett i "superhelt-film" øyne. Og Nortie-Boy sin Hulk vil jeg si var mer "troverdig" enn Ang Lee sin. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Apropos lister, anbefaler alle filmfans å lage en Twofifty-profil. Twofifty.org er en webside hvor man kan krysse av de top 250-filmene på IMDb som man har sett. De fleste vet vel om dette konseptet. De fleste Hitchcock-filmene er på listen, til Saetia-fan CypheroN, sjekk ut filmen Strangers On A Train, en veldig god Hitchock-film syns jeg. Ok. jeg skal se den snart haha, hva har dette med at jeg liker Saetia og gjøre? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Da var The Birds sett, må nok fyre opp Vertigo i morra da Endret 15. juni 2008 av thadon Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Var bare at jeg så du likte Saetia, er jo ikke så altfor mange fans av dem her til lands. Er ikke kjempe fan av dem, men de er greie. Etter Strangers On A Train, ta for deg Rear Window eller Rope. Endret 15. juni 2008 av Krokanrull Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Dumt spørsmål, men hva er Saetia? Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Er et band. Ganske ukjent her til lands hvertfall. Endret 15. juni 2008 av Krokanrull Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg liker og se jeg ikke er alene med å like dem i hvert fall Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Ikke rart jeg ikke fant noe om dem på IMDb Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Du kan lese litt om dem her. men vi bør vel ikke gå for off topic Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Tilbake til Hitchcock, sett mange Hitchcock-filmer i dag du CypheroN? Lag deg twofifty-profil forresten, alltid moro å se hvor mange en har sett og hvor mange filmer en har igjen før en har sett alle 250. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Da var Stanley Kubrick's Eyes Wide Shut sett. Jeg må bare innrømme at jeg ble veldig skuffet. Filmen var rett og slett middelmådig, om ikke dårlig. Vet at det skal være mye skjult symbolikk og alt slikt her, men ingenting traff meg. Den berømte mystikken og følelsene merket jeg ingenting av. Første Kubrick-film jeg har sett som jeg ikke likte. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg har bare sett Psycho av Hitchock som jeg så i går. Har ikke fått tak i noe mer. Og det twofifty greiene synes jeg var litt teit lagde meg profil der, men... Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 På hvilken måte var Twofifty teit? Genialt spør du meg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Nei, jeg vet ikke helt jeg. Holder meg til YMDb. Liste over de 20 beste filmene jeg liker. Har også "1001 filmer du må se før du dør"-boka som jeg blar i ofte. Der henter jeg filmer , også ut her fra forumet, også IMDB.com rett og slett. Endret 15. juni 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Jaha, men et tips. YMDb-listen din er ikke tilgjengelig lenger står det. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Hmm..ser det.. får ikke logga inn heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå