Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

The Incredeble HUlk ble sett igår. Hadde ingen forventringer om filmen FØR jeg så Iron Man, etter Iron Man måtte jeg se TIH. De hang liksom mer sammen på en måte. Marvel universet er et faktum!

FIlmen var meget actionfylt,og jeg ble positivt overasket av den, etter den første Hulk-filmen ble jeg skuffet,jeg sovnet nesten av dem på kino, husker jeg.

Denne var LANGT fra Ang Lee`s Hulk. Bra fight`s (Tim Roth(menneskeform) vs The Hulk var digg :D)

og godkjent skuespiller prestasjoner var det også.

Liker fremdeles Sam Elliott bedre enn Wiliam Hurt som Ross.

Elliott ga Ross mer meneklig følelse,mens Hurt ga han en mer skurkaktiv tolkning.

Jennifer Connelly er mer troverdig som BEtty Ross enn Liv Tyler,tror de fleste er enig med den.

Bana var mer forsker ennn Norton,men Norton er way waaaaaay kulere.

Liten spoiler

Stan Lee ble endelig litt hulk :D

OG det var en frydd å se Lou Ferrigno kalle Norton *Partner*

Større spoiler

Man fikk vite at Marvcel henger sammen. Super.soulder serumet introduseres. Som alle Marvel-fans vet er dette hva ga Captain America hans krefter i 2.verdenskrig.

Iron Man snakker med Thunderbolt Ross om Avengers

Og tingen jeg merket meg var at jeg tror at neste skurk i Hulk oppfølgeren eller Avengers-filmen blir The Leader. Vi fikk se en liten spoiler idet Mr.Blue(i Tim Blake Nelson skikkelse) fikk avansert hjerne-oppgradering(eller nu sånt) etter Abomination raserte laben. SOm fører til at han kan(mer kan) bli The LEader i en annen film(evt The Controller eller en annen telepatisk skurk) Men siden vi snakker om Hulk så er THe LEader et klart valg.

Masse action,litt følelser,en god dose humor(tredobbelte mer en første Hulk) så sitter jeg igjen med en god Hulk-opplevelse :D

HULK SMASH!!!

PS: dere MÅ sitte gjenom hele rulleteksten :p

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg leste en kommentar som gjorde at jeg gledet meg litt mer. Leterrier har sagt at den nye hulken har en ting den forrige ikke hadde - tyngde. I scenen i ørkenen når han hopper av gårde så virker det som han er fylt med helium, sammenlignet med f eks Iron Man, som slår sprekker i betong når han lander. Det virket ikke som Ang Lees versjon tok hensyn til at en så stor mann veier en del.

--

Over til noe annet, M. Nights nye film, The Happening, ser ikke ut til å være noe særlig bedre mottatt enn de tidligere, ikke-Sixth Sense-filmene hans:

1. (8.20) - The Sixth Sense (1999)

2. (7.20) - Unbreakable (2000)

3. (6.90) - Signs (2002)

4. (6.60) - The Village (2004)

5. (6.31) - The Happening (2008)

Det ser ut som supernatural-dramathrillerne hans bare blir dårligere og dårligere.

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar
Over til noe annet, M. Nights nye film, The Happening, ser ikke ut til å være noe særlig bedre mottatt enn de tidligere, ikke-Sixth Sense-filmene hans:

3. (6.90) - Signs (2002)

Det ser ut som supernatural-dramathrillerne hans bare blir dårligere og dårligere.

Du glemte den dårligste av dem alle, eller så kan det jo hende at du gjortde det med vilje ;)

(6.0) - Lady in the Water.

Jeg har bestemt meg for å ikke se en Shyamalan film igjen til han finner ut at han kanskje det er på tide å filme noe andre har skrevet...

Gleder meg vilt til The Incredible Hulk om et par timer, skal bli moro :)

Lenke til kommentar

3. (6.90) - Signs (2002)

Du glemte den dårligste av dem alle, eller så kan det jo hende at du gjortde det med vilje ;)

(6.0) - Lady in the Water.

Jeg tok den ikke med, men ikke fordi den er dårlig, men fordi den ikke passer inn med resten. Det blir som å ikke nevne Eternal Sunshine når man snakker om Jim Carrey som en morsom skuespiller eller Jersey Girl i en diskusjon om hvorvidt Kevin Smith sin nye filmer er morsomme.

Lenke til kommentar

Da var jeg akuratt ferdig med å se Ratatouille, en veldig flott film. Skjønner hvorfor den har så god imdb rating :) En av de beste animerte filmene jeg har sett på en god stund.

Men nå har jeg sett en koselig familie film ( Ratatouille ) så nå må jeg nesten finne frem skrekkfilmen så jeg egentlig skulle se igår, Altså filmen Rec :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...