Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Hvorfor ligger egentlig The Godfather over The Shawshank Redemtion på IMDb? Begge har 9,2. The Shawshank Redemtion har over 300.000 stemmer, mens The Godfather "bare" har 280.000. Om begge har like karakter så burde jo den filmen men flest stemmer ligget øverst.

Hvis du går innom forumet til Shawshank på IMDB, så har dette blitt tatt opp mange ganger, står forklart der, jeg husker ikke selv i farten hvorfor/hvordan.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er vel strengt tatt ikke rart at han foretrekker barnefilmer, han er jo et barn.

Er ikke alle filmentusiaster forvokste barn da?

 

Det finnes vel noen få elitister blant entusiastene som ikke kan regnes som det.

 

Uansett var det vel ikke det jeg mente.

 

Hva jobber han som var spørsmålet som hele tiden stod oppi hodet mitt. Du skal ha en ganske så bra lønn når du bruker nesten 300 000 på kino i løpet av et år.

 

Som jeg skrev over. Han er et barn, og i Norge jobber ikke voksne barn (om de ikke vil).

Lenke til kommentar
Med tanke på hans tilstand, er det heller ikke utenkelig at både Nova og Prinsen sponser han.

Hehe, jeg lurer på om det ikke er opptil flere av forumbrukerne her hvis kroniske tilstand tilsier at de også burde kunne blitt sponset på en slik måte...

Endret av Montag
Lenke til kommentar
For en kar! Nesten 5000 filmer på 7 år. Det slår alle her ned i støvlene. Ser ut som han har en forkjærlighet for barnefilmer og han ga No Country For Old Men terningkast 1.

 

Er vel strengt tatt ikke rart at han foretrekker barnefilmer, han er jo et barn.

 

Hadde han enda hatt god smak for film. Når han gir No Country For Old Men, terningkast 1 gidder ikke jeg å forgude han.

Lenke til kommentar
Hvordan kom dere fram til alderen hans?

 

En så med en gang fra innslaget at han ikke var helt normal. Væremåten, klesstilen og verges tilstedeværelse bekreftet dette ganske godt.

 

Fra filmpreferansene samt overnevte ting, vil jeg si en mental alder på ca. 10 til 12 år, uten å ha noe som konkret til å underbygge dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...