Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Roberto vant vel også,så vidt jeg husker.

Depp skulle nok ha blitt nominert for hans tolkning av Hunter i FaL in LV. Men at han ikke vant for PoC og Sweeney Todd er helt greit. Samme med Edvard Saksehånd,når man tenker på at det var Tom Hanks for filmen Forest Gump som vant.

 

 

 

Anywyas: Så filmen the Ring med fruen igår,og hun kom med et meget godt poeng,

Uansett på film når de driver med research på Internett(google and stuff) så treffer de hit med en gang. Som fleste studenter vet er ikke realiteten sånn.

 

Dette var mitt innlegg nummer 3000 i dette forum. Takk :)

Lenke til kommentar

gratis pasere 14000 selv nylig

 

har aldri egentlig sett en rolle med depp jeg ville gitt han oscar for, ja han gjør gode roller men syns ikke han gjør så gode roller.

 

syns egentlig han er veldig lik i mange av filmene sine, lurer egentlig på om han kan spille en normal persjon i det hele tatt

Lenke til kommentar
gratis pasere 14000 selv nylig

 

har aldri egentlig sett en rolle med depp jeg ville gitt han oscar for, ja han gjør gode roller men syns ikke han gjør så gode roller.

 

syns egentlig han er veldig lik i mange av filmene sine, lurer egentlig på om han kan spille en normal persjon i det hele tatt

 

Hva mener du mer normal person? Karakteren i Blow er vel ikke noe spesielt ekstraordinær; han er bare satt i en ekstraordinær situasjon.

 

Nå har jeg ikke sett Chocolat, men har jeg forstått rett er vel karakteren der også forholdsvis normal.

Lenke til kommentar

Så 30 days of night for andre gang i går. Herlig, herlig film! Digger stemningen og kontrastene, med hvit snø og rødt blod. Er litt irriterende at de har smeltet sammen to karakterer til én i filmen, men jeg klarer meg. :D

Endret av Torinogut
Lenke til kommentar
Benigni? No no no no! Hanks ja, men Roberto leverte en flott prestasjon.

 

Takler ikke helt Benigni på sitt mest engasjerte. I den filmen var han riktignok tålelig, men jeg blir som oftest sliten av hele fyren. Ergo hadde jeg ikke stemt ham fram som Oscarvinner.

 

Depp er ganske så normal i Chocolat, ja. Men så består ikke rollen hans av så mye mer enn å flørte med Juliette Binoche (og det kvinnelige publikum).

Lenke til kommentar

I går tok jeg meg tid til å se gjennom hele den originale trilogien i Star Wars, må si det var en direkte skuffelse, musikken fenget ikke på samme måten lenger, skuespillet var ganske bra, men kampene var derimot nokså kjedelige.

 

Holdt forresten på å spy når jeg så

 

trynet til Hayden på slutten av ROTJ. Jeg har visst den nyeste versjonen til Lucas. :sick:

 

Endret av Erasus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...