Olum Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Da gjør jeg som du sier Erasus. Må bare se ferdig Dr. Strangelove som jeg så grusomt ble revet bort fra i går. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Wow, wow og wow... The Man from Earth Fantastisk film. Så simpel, men fortsatt så utrolig stor. Einig. Viser så utruleg bra kva ein god (SÅ VANVITTIG HELSIKKES GOD) historie kan gjere. Er det nokon som veit budsjettet på den filmen? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 "Hello Stark" Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Aaah. Gleder meg til å se den lille rollen hans. *Glede seg* Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Aha! Virkelig najst det der, blir det midt i filmen mon tro og ikke etter credits? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Skal ha muntlig eksamen på Torsdag å jeg ønsker å starte første lesedag med en god action film. Kan dere komme opp med 3-4 alternativer til en bra action film Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Die hard filmene, leon. Shoot'em up anbefales på det sterkeste om du liker 97% action Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Die hard filmene, leon. Shoot'em up anbefales på det sterkeste om du liker 97% action Ja, Die Hard filmene er jo toppen Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Die hard filmene, leon. Shoot'em up anbefales på det sterkeste om du liker 97% action Ja, Die Hard filmene er jo toppen Sett Shoot'em up? Ikke helt samme gate som Die Hard, men sinnsykt kul^^ Ikke så avansert historie heller sånn at du sliter ut hjernen før du skal lese til eksamen Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Godt å høre at folk prioriterer film fremfor eksamenslesing. Men jeg ville ikke anbefalt Shoot 'Em Up, den er bare for cheezy, dum og kjedelig. Se Die Hard(1-3, dropp 4ern), Rambo(helst 4ern), Terminator(1 eller 2, 3ern til nød), Aliens, Mission Impossible eller Leon, for å nevne noen som poppa inn i hodet. Lenke til kommentar
Ulriksen Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Skal se film i kveld og det står mellom Fight Club og Pulp Fiction, har utrolig nok ikke sett noen av dem før Så hva anbefaler dere? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Bare ta en, de er så og si like gode begge to og du kommer ikke til å bli skuffet uansett hvilken av de du ser... Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Die hard filmene, leon. Shoot'em up anbefales på det sterkeste om du liker 97% action Ja, Die Hard filmene er jo toppen Sett Shoot'em up? Ikke helt samme gate som Die Hard, men sinnsykt kul^^ Ikke så avansert historie heller sånn at du sliter ut hjernen før du skal lese til eksamen Ja, har sett den. Skikkelig bra!! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Skal du ha 100% aciton så dytter du inn The Rock, Bad Boys 1 & 2, Transformers, Hard Boiled, The Killer eller A Better Tomorrow... Lenke til kommentar
aspic Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Får varme opp til eksamenslesing med "The Butterfly Effect" eg då.. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg vil påstå at The Rock er tidenes beste 100% actionfilm. Den er så og si helt perfekt, jeg rett og slett elsker den filmen! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ingenting som Michael Bay rører er i nærheten av å være perfekt Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Er enig i at perfekt er den langt fra, men underholdende er den så absolutt. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Michael Bay er den beste regissøren når det kommer til action. Jeg tar Transformers og Armageddon over Rambo anyday. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Man ikke mislike The Rock. Meget bra søndagsfilm Er ingen stor fan av Jerry\Michael men filmer som Bad Boys (kun ener`n) Gone in 60 sec(Orginalen er bedre) The Rock Con Air(jerry has a hard on for Nichols Cage ) er gode å se på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå