Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Når det gjelder Lucas; har ikke han sagt han skal gi seg med Hollywood-film?

7628277[/snapback]

Kommer litt an på hva du mener med "Hollywood-film". Han har jo ikke laget en eneste film verken i eller for Hollywood på flere titalls år. Han opprettet jo Skywalker Ranch, og gjør all jobben der.

Men jo, han har sagt at han ikke orker å bruke mye mer tid på film, nei. Men så skal han ikke stå for verken regien eller scriptet i Indy4. Regner med han er executive producer, slik som han liker å være (mye kontroll uten å måtte gjøre noe).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her skulle jeg ut og le og kose meg med en latterlig ny Rocky film og endte opp med å få bank. Anbefaler andre det samme.

Å begynne året med en av uendelig mange oppfølgere som kommer ila 2006 er vel like greit. Enten er det oppfølgere eller så er det film basert på tegneserier som kommer. Så har vi en film hvor Tarantino og Rodriguez nok gjør sine vante greier.

Lurer på hvilken filmer som kommer i år som er originale. Litt dumt å spørre i begynnelsen av året, slik vet man vanligvis ikke svaret på før året er omme. Men jeg undres på hvilken filmer som vil bli de store overaskelsene i et år jeg vil tippe blir kjent som "Blockbusternes" år.

7627438[/snapback]

Folk lo av meg da jeg forutså at den filmen faktisk kom til å bli bra. Jammen skulle det ikke vise seg at den eide også. Synes også den filmen var god, ja.

Lenke til kommentar
Bare jeg som synes Dr. Strangelove var ekstremt oppskrytt?  Mulig at jeg ikke var helt i stemning da jeg så den, for jeg lo ikke en eneste gang, og det skal være tidenes komedie.  Skjønte virkelig ikke hva som var så bra med den...  :ermm:

7633209[/snapback]

Jeg lo mye av den.

Men kanskje jeg har sær humor. Hvem vet.

Kanskje jeg ikke har humor.

Men jeg tror at en del forventer noe veldig annet før de ser den. En jeg lånte filmen til gadd nesten ikke se mer da hun så at den var i svart/hvitt. Dessuten skjønte hun ikke humoren.

Lenke til kommentar
Bare jeg som synes Dr. Strangelove var ekstremt oppskrytt?  Mulig at jeg ikke var helt i stemning da jeg så den, for jeg lo ikke en eneste gang, og det skal være tidenes komedie.  Skjønte virkelig ikke hva som var så bra med den...  :ermm:

7633209[/snapback]

Jeg synes i allefall den ikke var noe morsom. Nå skal det dog sies at jeg var så trøtt da jeg startet på den, at jeg aldri ble ferdig (sovnet underveis).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...