Dotten Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Tom Hanks kan komedie. Likte aldri Tom Hanks i den tradisjonelle komedierollen, men det kan vel like godt skyldes at filmene var horrible Koste meg til og med The Man With one red Shoe, så jeg har motsatte erfaringer. Hanks sine komedier er en like stor del av barndommen min som Arnolds actionfilmer. Nostalgi og det spennende ved sine første møter med film har mye å si. Men også The Ladykillers er en god og smart komedie. Og han fortsetter med stemmen i Toy Story, så han har jo ikke gitt seg helt med sjangeren. Syntes Hanks var veldig uengasjerende i The Da Vinci Code. Som om det bare var "another paycheck". Uvant fra den kanten. Strengt tatt er det ingen vits i å irritere seg over det. Jeg har bare startet å hoppe over de innleggene. Flink gutt, slik skal det gjøres. Diskusjoner man ikke er interessert i har man scrolleknappen til. Folk må få diskutere det man vil. Det blir ventelig mer diskusjon rundt filmer som hypes mye opp og sees av 100 000 i dette landet fremfor 100. Når filmer som The Dark Knight kjører en markedsføringskampanje (Virtual campaign) som går ut på å få med seg "nettsamfunn" allerede over et år før filmen er kommet, så blir det diskusjon og folk blir oppmerksom på filmen. Det er jo ingen som tvinger noen til å lese innlegg. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Koste meg til og med The Man With one red Shoe, så jeg har motsatte erfaringer. Hanks sine komedier er en like stor del av barndommen min som Arnolds actionfilmer. Nostalgi og det spennende ved sine første møter med film har mye å si. Men også The Ladykillers er en god og smart komedie. Og han fortsetter med stemmen i Toy Story, så han har jo ikke gitt seg helt med sjangeren. Syntes Hanks var veldig uengasjerende i The Da Vinci Code. Som om det bare var "another paycheck". Uvant fra den kanten. Tror jeg er akkurat født et femår for sent til å kunne nyte av Tom Hanks sine komedie dager. I den konteksten tenker som oftest på filmer som Splash, Big og Turner & Hooch . Resten av komediene hans fra den perioden er det så lenge siden jeg har sett at jeg knapp nok husker at jeg har sett de. At de siste restene av tenåringshatet til romantiske filmer, og da spesielt med Meg Ryan, ikke har forsvunnet helt gjør ikke saken til Tom Hanks bedre. Likte forøvrig heller ikke The Ladykillers. Den var ikke direkte dårlig, men jeg har ikke sansen for den humoren. Toy Story likte jeg ganske godt før, men synes ikke den greier å holde seg noe særlig lengre. Sist gang jeg så den fant jeg den svært uengasjerende. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Du kan sjekke ham ut på Saturday Night Live, han har en av de morsomste scetchene noensinne. Han og Jon Lovitz som "The Ladywatchers." Helt utrolig morsomt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Noen som vet hvor jeg kan få tak i On the beach. Originalen altså. Ikke remaken fra 2000. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Noen som vet hvor jeg kan få tak i On the beach. Originalen altså. Ikke remaken fra 2000. Er vi late i dag? Her Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Noen som vet hvor jeg kan få tak i On the beach. Originalen altså. Ikke remaken fra 2000. eller her Endret 3. juni 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg er en sterk tilhenger av at en nyversjon av en film ikke behøver å ødelegge originalen. For selv om nyversjonen er forferdelig dårlig, så endrer det ikke statusen til originalen. Den er og forblir like god. Men når det kommer til oppfølgere, så er det en annen sak. En oppfølger har faktisk muligheten til å ødelegge mesterverket det følger opp. Dette slo meg virkelig i dag da jeg kom over en spoiler om hvordan Terminator 4 slutter. En spoiler som visstnok er bekreftet. Og den ødelegger hele Terminator. Jeg snakker ikke om hvordan Terminator 3 ikke helt var i stil med forgjengerne eller hvordan Saw-oppfølger bare er til å ignorere. Nei, her er det en "vri" (sikkert inspirert av cliffhanger-fenomenet fra tv-serie verden) som rett og slett ødelegger helt. Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor Bale er med på dette, om det stemmer. Les spoiler på egen risiko, det kan være det avslører hele slutten på filmen. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor John Connor dør i slutten av filmen. Motstandsbevegelsen tar av han huden og fester det til en cyborg (hovedpersonen i filmen, ved navnet Marcus). Tenk deg Face/Off. Denne cyborgen er en kar som ble henrettet i 2003 og hvor kroppen ble donert til forskning. Kroppen fikk terminator-skjelett, men beholdt hjerte osv. Så de gjør altså denne Marcus til John Connor. De gjør dette fordi man ikke ønsker at det skal bli kjent at deres motstandshelt er død. Skandaløst. Jeg ber til filmgudene om at dette her er falske rykter. Jeg nekter å tro at dette kan stemme, rett og slett nekter å tro det. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Enig den slutten der er helt skandaløst! Dotten...viste ikke engang at det kom en Terminator 4 jeg Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 http://www.kulturo.no/video/5307 *wank* Lurer på om jeg skal se Heat ikveld når jeg så dette her, en av tidenes beste filmer, lett... Tror heller ikke 50 Cent kan ødelegge denne filmen, han er visst en ganske habil skuespiller etter hva jeg har hørt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) The fourth film we are hearing buzz from is HE-MAN AND THE MASTERS OF THE UNIVERSE also written by Justin Marks who wrote Green Arrow/Super Max for WB. 80-tallet vil bare ikke slippe taket. I'm loving it For å følge opp, det mulige manuset til filmen har blitt sjekket ut av Latinoreview. Med karakteren A+ ! http://latinoreview.com/news/grayskull-mas...ipt-review-4765 Justin Marks has delivered his fanboy masterpiece! [...] GRAYSKULL is LORD OF THE RINGS meets THE MATRIX and a little BATMAN BEGINS thrown in for good measure. [...] The script has ZERO CAMP or CHEESINESS. NO FUCKING ORKO EITHER! The writer takes the MOTU mythology very seriously. Whatever made the cartoon corny is not in here at all. In fact, there is not a single beat of comedic relief in the script. Edit: Hehe, tror jeg må være forsiktig med å reise til England... Truet med å bli arrestert grunnet t-skjorte med Optimus Prime på... Endret 4. juni 2008 av Dotten Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Lurer på om jeg skal se Heat ikveld når jeg så dette her, en av tidenes beste filmer, lett... Tror heller ikke 50 Cent kan ødelegge denne filmen, han er visst en ganske habil skuespiller etter hva jeg har hørt. Righteous Kill kan enten bli veldig bra eller veldig dårlig. Pacino og DeNiro på skjermen igjen blir selvsagt veldig kult, men klarer ikke helt å se for meg 50 cent med dem. Jeg regelrett hatet Get Rich or Die Tryin. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg tror ikke det er 50 Cent som vil presse den filmen i veldig god eller dårlig favør. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Guy Ritchie skal regissere Sherlock Holmes Kanskje han kan komme med noe underholdene igjen? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (...)and there is some suggestion that we'll see a more action-oriented Holmes than previously. Yaaay... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Urk. Jo mindre action i Sherlock Holmes, jo bedre. Min hjerne er ikke i stand til å takle noen form for "Bayinering" av den godeste Holmes. Så tilpasningsdyktig tviler jeg på at jeg er. Edit: Og da ser det ut til at også The Incredible Hulk må lide under PG13-politikken. Den scenen som virker som desidert best i filmen og som viser den dype desperasjonen og hva Bruce Banner virkelig må igjennom er ikke med i kinoversjonen grunnet at den ble for "brutal". Den vil være å finne på DVD'en, hvor det nok kommer en 20 minutt lenger versjon av filmen. Er nok her Ed Norton var uenig med regissøren. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er en scene hvor Bruce Banner er blitt så desperat at han prøver å ta sitt eget liv. Han skyter seg selv, men der hvor kulen treffer blir det grønt og den faller ned. Hulken nekter han til og med å ta sitt eget liv. Det er en scene som vil illustrere hvor jævlig Banner virkelig har det og alt han har å stri med. Synd den ikke er med. Ryktes at de vil legge den ut på nett som en forrett til filmen. Håper det, da det vil være et fint plaster på såret. Scenen var ment å være helt i begynnelsen av filmen uansett. Endret 4. juni 2008 av Dotten Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Vet ikke om noen har linket til denne review'en av filmen før, men skader sikkert ikke å slenge den opp en gang til isåfall. Ut fra hva jeg leser her, så tror jeg dette kan bli en skikkelig morro popcorn film http://www.scifimoviepage.com/incredible_hulk.html Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Bare litt synd om den "kun" er popcornfilm. Hulken har aldri vært min favoritt, men potensialet med den karakteren er langt mer enn bare action. Større potensial enn med karakterer som Batman, Spider-Man og Superman. Virker som om de satser litt på dette potensialet, utifra intervjuer. Men hovedfokuset er nå "Hulk smash". Så det minste vi kan forvente oss en en helsikens god actionfilm. Så får vi ta alt annet som en god bonus. Veldig mye positiv "buzz" så langt om Hulk-filmen. Noe av det kan være "plantet", men det er også mye bra å høre fra uavhengige nettsteder og folk som tidligere var kritisk. Det bygger seg opp en slags holdning om at denne filmen blir sommerens overraskelse. Men jeg tror jeg kommer til å like DVD-utgaven bedre, om jeg skal tippe. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Sist de forsøkte seg på å gjøre mer av Hulken enn popkorn så endte vi opp med Ang Lees småkatastrofale og totalt uinteressante film. Jeg kan ikke komme på en film jeg har hatt mindre lyst til å se en gang til. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Ble invitert av ei jente med på kino å se en skrekkfilm som visstnok snart skulle komme på kino. Noen som har en ide om hvilken film det er snakk om? Tragisk det der med Hulken forresten Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Finner den sikkert her. Ville tippet på at det er The Happening det er snakk om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå