blured Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Noen som vet om et bibliotek mellom Oslo og Drammen som har "The Double Life of Veronique" av Kieslowski på DVD. Har ikke penger akkurat nå XD, og 'trenger' sårt å få sett den... Endret 2. juni 2008 av manamind Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Mulig Deichmanske har den. Hvis ikke, har de filmen til 79,50 kr på Platekompaniet. Så lite burde du vel kunne skrape sammen. Endret 2. juni 2008 av コンピューター・ワールド Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Hmm, burde nok klare det ja. Bare endel biletter og turer som skal betales nå rett før sommerferien, så må være litt sparsommelig. Ihvertfall når det er snakk om en slik film til 80,-. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 http://www.mtv.com/overdrive/?id=1588375&vid=237158 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Så jævlig bra, sitter med tårer i øynene etter neste å ha ledd meg hjel Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 :!: Så utrolig bra! Hvis Tropic Thunder legger seg på samme nivå må jeg bare se den. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Funny Elsker at de sensurerer ordet "fuck", mens man får se huet til Jack Black bli sprengt - med blod og alt-, helt usensurert ^_^ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Virker som en dynamisk trio iallefall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg mistenker at Downey Jr. kommer til å gjøre en hysterisk rolle i den filmen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Når man har hatt skokrem i tryne for å bli svart, så er jo av løpet nesten skrevet vil jeg si. Er vel første gang noensinne jeg virkelig ser fram til en film med Ben Stiller i... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Håper virkelig for alle parter innvolvert (skuespillerne, publikum osv) at denne filmen blir så bra som jeg håper og tror at den kan bli. Jack virker som om han blir med i en del morsomme komedier for øyeblikket (TT og Be Kind, Rewind), kanskje han.... modnes? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 kanskje han.... modnes? Han gjorde sin beste rolle i sin beste film i 1999 (High Fidelity), så det er nok ikke det som er tilfelle. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Smak og Behag. edit: liker han uansett best i King-Kong, om vi ser på hele karrieren hans. Det har bare til tider vært dødt rundt han når det kommer til å spille i gode komedier i det siste, alle går liksom på den samme rolle-figuren. Endret 2. juni 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Tre timer med Jack Black i hovedrollen er for meg et mareritt, Jack Black er best i fryktelig små doser om gangen (2-3 minutter). Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg har en sær gave som går ut på at jeg faktisk klarer å takle fyren, han og Andy Serkis var egentlig halve filmen for min del. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Tre timer med Jack Black i hovedrollen er for meg et mareritt, Jack Black er best i fryktelig små doser om gangen (2-3 minutter). +1 x 1200000 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Orange County og Anchorman er hans beste roller, fordi han er bare litt med. Til gjengjeld er han perfekt i de rollene han har i de filmene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Jack Black er god i Mars Attacs og The Jackall Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Så The Elephant Man i dag. Nydelig og rørende film. Utfyllende anmeldelse finnes her. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Mye nytt om endel WB filmprosjekt (eksempelvis hva status for Justice League er): http://www.iesb.net/index.php?option=com_e...mp;article=5002 Det som selvfølgelig interesserte meg var setningen: The fourth film we are hearing buzz from is HE-MAN AND THE MASTERS OF THE UNIVERSE also written by Justin Marks who wrote Green Arrow/Super Max for WB. 80-tallet vil bare ikke slippe taket. I'm loving it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå