Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dotten jeg er sur på deg

Fordi du sa til Vintermåne at man burde sitte og se på den 8 min. lange rulleteksten(Iron Man) også bare få noen få sekunder etter skulle det skje noe som skulle oppklare en del..Hva da?

Kom da ikke noe som skulle oppklare noe. Det kom en smakebit av hva som kommer. Er for Marvel-fans :)

Lenke til kommentar
Kommer det Iron Man 2...det var det eneste jeg fikk ut av det...hvis det stemmer da

Klippet hinter mer til filmen The Avengers enn Iron Man 2. Begge filmene kommer (Iron Man 2 i 2010, The Avengers i 2011). Klippet er et must å sitte og se for alle Marvel-fans, det er den beste filmbonusen noensinne. Men det er som påpekt forbeholdt at man er en stor fan av det hele.

Det kommer også et klipp etter rulleteksten til The Incredible Hulk.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
I det klippet er det Tony Stark som er med

Artige ting man oppdager etterhvert med Iron Man. Eksempelvis var skjoldet til Captain America med i en av scenene. Alle filmene fungerer som puslespillbiter. Det er så langt bestemt at det kommer Iron Man 2, Thor, Captain America og The Avengers film. Om The Incredible Hulk gjør det bra så får vel den også en oppfølger. Den filmen har klart størst potensiale syntes jeg og Ed Norton må være den mest perfekte castingen på år og dager. Men tiden får vise, det skal litt til for å overbevise skeptikerne etter Ang Lee sin Hulk fra 2003. Den har litt den samme "bagasjen" å drasse på som Batman Begins hadde.

Får håpe filmen er bra og at den gjør det bra på kino. :)

Lenke til kommentar
Såvidt jeg kan se, er Leon tilgjengelig i 3 utgaver fra USA, samtidig som den er tilgjengelig på play, cdon og Platekompaniet. Flere sider gadd jeg ikke sjekke.

Glemte å spesifisere at det skal være sone 2 og gjerne med norske undertekster. På Play.com er den å få tak i, men bare gjennom "PlayTrade" (brukt). £16.99 + frakt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

For oss hardcore Marvel fans var det vært og sitte igjen(Kanskje ikke nå som de fleste har spoilet det bort,men for oss som så den på premiere dagene)

Hadde zero tanker om å se nye Hulk filmen på kino før jeg så slutten,nå kan jeg ikke vente på den :D

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Klippet hinter mer til filmen The Avengers enn Iron Man 2. Begge filmene kommer (Iron Man 2 i 2010, The Avengers i 2011). Klippet er et must å sitte og se for alle Marvel-fans, det er den beste filmbonusen noensinne. Men det er som påpekt forbeholdt at man er en stor fan av det hele.

Eller hvis du bare har sansen for Jackson.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...