Bone Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 ..apropos Beckinsale, så så jeg akkurat Vacancy i sted! Var egentlig en smågrei film! Et sted mellom 6 og 7 på skalaen.. Med et par endringer kunne den ha blitt veldig så bra! For de som har sett den; Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 1) De drøyde LITT for lenge med politimannen når han var der.. 2) Og han som kom opp av gulvet etter at de hadde løftet den tunge kommoden over luka og i tillegg var 2 stykker som "hang over", så burde han ikke klare å løfte LITT engang.. 3) Han burde kanskje ha dødd på slutten.. 4) Politiet burde ha kommet på nytt når han første som ble sendt til stedet "didn't report back". 5) Til å ha så mye kontroll som de egentlig hadde over rommet, så virket det virkelig ikke slik.. (kanskje noe mer også.. var det jeg kom på i farten..) Men, man skal jo ikke ta alt alvorlig heller.. Jeg synes fortsatt filmen var veldig underholdende, men ved å kanskje "skrive den LITT bedre", så kunne det ha blitt en VELDIG så bra film! Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Noen her som har fått sett DC-utgaven (279 min) av Wim Wenders Until the End of the World? Isåfall hvordan var den? Jeg ble nemlig litt nysgjerrig på denne etter å ha lest dette utspillet fra Wenders selv: "The Reader's Digest version I was forced to release at the time would have broken my heart if I had left it at that. I knew that. And I felt I owed it to my actors, to my crew and to the musicians who had worked on that fabulous score, to finish the real work we had done. It had epic proportions, that was for sure. Together with my editor, Peter Przygodda, we added another full year after the delivery of the commercial version at the time, at our own expense, and finished what I considered "the real film." Of five hours. Which exists since then and which hopefully will see not only the light of day in the form of DVD releases, but also a few theatrical screenings here or there. I have shown it four or five times already, and EVERYBODY who saw it had the same reaction. "Wow! Now we get it. That's a whole different ballgame!" At the time we had to condense the film so much that all the fun had gone out of it. The "message" had become very heavy, if not to say heavy-handed. The very narrator had become more or less a side character, for instance." Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Brann i Universal Studios i Los Angeles.. http://www.dagbladet.no/kultur/2008/06/01/536881.html http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=527542 Endret 1. juni 2008 av Bone Lenke til kommentar
athorb Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Dette er selvfølgelig kjipt, men siden brannen startet i en fornøyelsespark vil det nok ha litt mindre innvirkning på filmproduksjoner enn hvis den hadde startet midt blant studioene. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Har sett kinoutgaven av Until the End of the World. Den falt ikke helt i smak hos meg. Frister derfor ikke å se en utgave på langt over fire timer. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Ang. brannen: jeg om akkurat på at flammene muligens har fortært noen filmruller, la oss håpe at ingen skatter har gått tapt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Ang. brannen: jeg om akkurat på at flammene muligens har fortært noen filmruller, la oss håpe at ingen skatter har gått tapt. Mellom 40.000 og 50.000 ble ødelagt eller skadet. Med de har duplikater lagret på et annet sted. King Kong røk med også. "Fortunately, nothing irreplaceable was lost," said Ron Meyer, CEO of Universal Studios. "The video library was affected and damaged, but our main vault of our motion picture negatives was not." Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Ang. brannen: jeg om akkurat på at flammene muligens har fortært noen filmruller, la oss håpe at ingen skatter har gått tapt. Hollywood har skikkelige lagre. Tviler på de har noe av verdi liggende og slenge. Var faktisk på den King Kong-attraksjonen i fjor. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Hvis det finnes kopier, og da helst digitale, er det strengt tatt ikke så farlig om orginalene forsvinner. Disse filmrullene har, uansett hvor godt de blir behandlet, en begrenset levetid. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Spurte om det her for noen sider siden, men fikk ikke svar, så jeg spør igjen. Skal "Leon" relanseres? Den er jo ikke å få tak i omtrent =/ Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Såvidt jeg kan se, er Leon tilgjengelig i 3 utgaver fra USA, samtidig som den er tilgjengelig på play, cdon og Platekompaniet. Flere sider gadd jeg ikke sjekke. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 "Who's pickin that banjo over here?" Ah, fikk nostalgi grøss da jeg så den filmen igjen i går <3 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Deliverance? ..ikke sett den jeg.. Men, så akkurat The Brave One med Jodie Foster akkurat nå.. og, det blir oppgitt et par telefonnummer et par steder i filmen, men det er første gang (så vidt jeg kan huske) at de ikke har brukt -555- sifrene.. Noen som vet om de har begynt å gå fra dem, eller hva greia med det er? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Deliverance? ..ikke sett den jeg.. Det bør du, genial film med mange "gjenkjennings faktorer", og Burt Reynolds i sort kano vest er jo alltid...digg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg vil ikke gå så langt å kalle Deliverance genial. Den skuffet meg i hvert fall. Men grei underholdning. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Nå er jeg en smule partisk og i lykkerus enda, så "genial" i sin rette mening er den nok ikke nei, beklager for den. Men jeg ser på den som en høyst underholdende film om man liker litt "trege" filmer med scener som utmerker seg. Er jo ikke akkurat få av scenene der det skjer ting i Deliverance som blir parodiert, og trukket frem når gode filmer diskuteres. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg fikk fnatt av nattescenene som helt tydelig var spilt inn på dagtid og deretter filtrert med gårsdagens teknologi. Sånne ting irriterer meg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg blir heldigvis ikke irritert av sånt, kan jo være en av grunnene til at vi har litt delte syn på filmen? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg syns Into the Wild var veldig bra da jeg så den første gang, men da jeg så den for andre gang i går, var det som å bli slått i magen. Det er et eller annet som rører noe voldsomt med den filmen, jeg veit ikke om det er det koselige eventyret, hengivenheten til naturen, så levende skuespillerprestasjoner, gripende forhold mellom menneskene eller de tragiske omstendighetene som gjør det, men Sean Penns poetiske stil gjør jobben sin og mer enn som så. Filmen overtar tronen for 2007s beste film fra There Will Be Blood og åker inn på topp 20-lista mi. Den skal kjøpes på DVD. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Flink gutt Tror den filmen vil leve et langt liv og bli en klassiker. Får håpe det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå