Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Da jeg var 15år fikk jeg ukelønn på 50kr,sparte og kjøpte vhs anhver uke :)

Ah, ja. Eneste grunnen til at jeg gadd å jobbe da jeg var 15 år som reklamebud var pga pengene. Fikk ikke ukepenger, så da var jeg pent nødt til å jobbe. Da var det film for alle penga, riktignok vhs-filmer, rett før dvd'ene kom for fullt.(..)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitter på et valg om jeg skal bruke skattepengene på Fotball-tur eller oppgradering av dvd-holdere selv :)

Skjønner ikke hvorfor du i det hele tatt må vurdere hva du skal velge. Du er jo liverpool fan så du vil få mye større glede å legge pengene i DVD filmer som du kan kose deg med i mange år fremover :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Skal sies det hadde jeg gjort også :)

Men så tar jo du DVD-samling relativt useriøst...

:!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Neida. Var bare et lite usaklig og ironisk innspill av meg. Det må være solen og lollipoppen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Har ikke vært på Anfield siden Liverpool-Juventus i 2005,så er duget til ny tur ja :D

Men fotball diskuterer man ikke hær :p

Hær diskuteres film og Ne(®)dlasting av film akkurat nå :)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Det ble film på meg allikevel gitt. Så de hadde Equus til £2.99 på play.com, dermed ble det en dvd allikevel. To faktisk, fordi jeg slang med The Flipside Of Dominick Hide / Another Flip For Dominick fra TheHut.com også. Sistnevnte er visst verdt å få med seg, selv om science fiction egentlig ikke er helt min sjanger. Men jeg er åpen for alt. ;)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg tok den :)

Men tror du skal holde deg unna lollipopen, den er skumlere en det du tror ;)

Lollipop på sommeren er addictive og for tiden det eneste underholdningssukkeret jeg får i meg. Det og Pez. Sommerlig filmsnop.

Lenke til kommentar

Har i det siste fått fryktelig sansen for ananas i det siste, så det er filmsnop nr. 1 for meg om dagen. Dole er jo så hyggelig å dele den opp i biter for meg også, men den må være nesten iskald, hmm digg.

Men lollipoppen kommer høyt opp på listen den også, må huske å ta med det neste gang jeg er på butikken :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

10 pack til 20 spenn. Grisebillig. Plukket med meg en vannmelon også i dag. Blir nok et par slices senere når jeg fyrer på Rescue Dawn.

Lenke til kommentar
Da jeg var 15år fikk jeg ukelønn på 50kr,sparte og kjøpte vhs anhver uke :)

Flink gutt, men nå er fakta at film er gratis. Og du hadde nok lasta ned en del om du ofrer så mye for å se film.

På kino spiser man masse popcorn og drikker noe random brus.

Endret av :--{D
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Film ekke gratis (kun som lånefilm på bibloteket.Kanskje du skal ta deg en tur?)

Kjøper filmer jeg :) Og låner filmer jeg er usikker på ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...