Aleks Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg foreslår at du kjøper filmer istede for og ulovlig nedlaste dem 2nd that. (gammel post I know). Vi har vel diskutert det ferdig for en stund litt tidligere i tråden. Ikke noe vits å dra det opp igjen. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Uhm. Så lenge "Jaja, laster det ned jeg :D "-holdningen er tilstede er ikke emnet ferdig diskutert. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg foreslår at du kjøper filmer istede for og ulovlig nedlaste dem 2nd that. (gammel post I know). Vi har vel diskutert det ferdig for en stund litt tidligere i tråden. Ikke noe vits å dra det opp igjen. Har ingen intensjoner om å "dra opp noe", ville bare støtte Danielzu og si at jeg er enig, dermed si min mening som seg hør og bør i et diskusjons-forum. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Og sålenge "Uhm, Burde du ikke kjøpe filmene istedet for å laste dem ned kanskje " holdningen er der. Hva er det du vil fram til med diskusjonen? Få alle sammen til å slutte å laste ned? Lykke til Lenke til kommentar
athorb Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Noen som har noen peiling på hvordan jeg får sett denne? La Antena (2007) (noen husker kanskje traileren som ble postet her for en stund tilbake) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Har den blitt utgitt på dvd enda da? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Kunne kose meg med et gjensyn med Ghandi tidligere i dag, er kjekt med superheltfilmer fra virkeligheten. Jeg synes ikke Gandhi var altfor mye å rope hurra over. Den var altfor lang og kjedelig, men det er kanskje fordi jeg er 16 år og ser etter mer hendelsesrike filmer. Skal sikkert prøve den igjen når jeg blir litt eldre. Man skal ikke kjøpe DVDer før man er fylt 18. Før det burde man laste ned så mye som mulig, slik at man får smakt på så mye rart av film og musikk at man får definert sin egen smak. Var det ironisk sagt? Jeg kjøper de aller fleste filmene jeg ser. Om det er en litt sær film/sjanger/skuespiller laster jeg gjerne ned èn film og sjekker det ut. Det er ikke fordi det er ulovlig, for musikk laster jeg ned, det er mest fordi kvaliteten altfor ofte er elendig. Også fordi jeg nettopp har begynt å samle. Da er det ikke så stilig å ha masse brente filmer i hylla. Endret 31. mai 2008 av Olum Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 http://www.quickstopentertainment.com/ Zack and Miri teaser Lenke til kommentar
athorb Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Har den blitt utgitt på dvd enda da? Tror det, et eller annet sted i verden. Har funnet heller lite info om det. Håpet at noen kanskje hadde noe info ang. norsk (det hadde kanskje blitt for mye å håpe på) eller amerikansk dvd-slipp. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Var det ironisk sagt? Jeg kjøper de aller fleste filmene jeg ser. Om det er en litt sær film/sjanger/skuespiller laster jeg gjerne ned èn film og sjekker det ut. Det er ikke fordi det er ulovlig, for musikk laster jeg ned, det er mest fordi kvaliteten altfor ofte er elendig. Også fordi jeg nettopp har begynt å samle. Da er det ikke så stilig å ha masse brente filmer i hylla. Synes det er helt greit at man laster ned i ung alder. Pengene man får i den alderen burde ikke gå til filmopplevelser, de burde gå til å kjøpe en is til jenten i O-fagklassen som man er forelsket i. Det er ikke før man jobber og tjener penger at man burde begynne å betale for film og musikk, ukelønn burde gå til gøyere ting. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg tjener nok penger til film, men likevel altfor lite i måneden. Om jeg bruker pengene smart, noe jeg virkelig sliter med, får jeg råd til max 10 filmer i måneden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Når jeg gikk på ungdomsskolen brukte jeg hele ukelønnen (250) på å kjøpe fem VHS-kassetter til 50 kr stykk. Brukte så klart. Hver uke gikk altså hele "lønningen" på å oppgradere filmsamlingen, noe som resulterte i at jeg hadde 500 kassetter før jeg i det hele tatt kjøpte min første DVD. Det var herlige tider. Brukte VHS er så nostalgi. Og jeg har dem selvsagt enda. Alle sammen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg tjener rundt 4000kr i mnd. men sliter virkelig når det gjelder smart økonomi. Bruker aller mest på Cola og snus. Tror jeg skal prøve å trappe litt ned på det sånn at jeg kan kjøpe flere filmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 I løpet av dette studieåret har jeg kjøpt en eller to filmer, tror jeg. Var taktisk og pakket med meg en kasse med omtrent 100 usette DVDer fra samlingen før jeg flyttet, så slapp jeg å tenke på å kjøpe nye. I tillegg så har jeg prioritert en del TV-serier i løpet av året. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg tar opp veldig mange filmer som går på TV. På den måten får jeg med meg filmer som går på veldig ubeleilige tider. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg koser meg alltid når jeg er hjemme på ferie hvor jeg får tilgang på en rekke filmkanaler samt muligheten til å leie film via operatøren. Det gjør alt så mye enklere. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Og sålenge "Uhm, Burde du ikke kjøpe filmene istedet for å laste dem ned kanskje " holdningen er der. ? Hva er det du vil fram til med diskusjonen? Få alle sammen til å slutte å laste ned? Lykke til Det er ikke snakk om alt eller ingenting. Håper industrien blir sikrere, så flere kan satse på sine prosjekter. Vanskelig å få støtte når pengene ikke kommer tilbake. Bare se på PC-spillene. De råtner og overlever kun på gamle travere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Athorb:Kan undersøke om den har kommet ut i statene,MEN ER USIKKER JEG JA Forskjell på nedlaste noen filmer og nedlaste alle(som pjokken fra forgje side skulle) Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Noen som har noen peiling på hvordan jeg får sett denne? La Antena (2007) (noen husker kanskje traileren som ble postet her for en stund tilbake) Jeg vet ikke hvor man får kjøpt den, men det jeg vet er at det er en fantastisk film. Og finner du den på kjøp, så si ifra! Endret 31. mai 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
athorb Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Jeg lastet ned noen filmer, for første gang, her om dagen. For å oppdatere meg på hva jeg har gått glipp av på kino de siste månedene. Én av dem er jeg i alle fall sikker på at jeg ikke hadde kjøpt på dvd, og når det gjelder de andre er det svært godt mulig at jeg aldri ville rotet meg til å se dem, hvis penger var involvert. Nå går uansett brorparten av pengene mine til filmindustrien fra før, så de kan neppe påstå at de taper penger på meg. Jeg er for slik fornuftig nedlasting. Men om noen velger å laste ned ti filmer om dagen, dem om det. BadSmile: Godt å høre positive ting om den. Jeg skriker ut. Endret 31. mai 2008 av athorb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå