Manx Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Hvilken Steven Seagal er din favoritt? Kan jeg få noen anbefalinger ? Under Siege, Out for Justice, Exit Wounds, The Glimmer Man (hvis man ser bort fra den idiotiske vendingen i historien), Nico, Hard to Kill og kanskje Belly of the Beast... Edit: Marked for Death må jo også nevnes ja Nico = Above the Law... Endret 30. mai 2008 av Manx Lenke til kommentar
aspic Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Death at a Funeral var meget god den! Eg elskar slik type humor/dramaer, kor ting berre ballar på seg No skal eg sjå "Fools Gold", bør eg heller la ver? Edit: HAHAHAHA! I går såg eg ein film, i dag har eg sett ein film, og no har eg nettopp påbyrja den tredje filmen denne helga. I alle tre filmane har Ewen Bremner vore til stades. Stilig Endret 30. mai 2008 av aspic Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hvilken Steven Seagal er din favoritt? Kan jeg få noen anbefalinger ? Det meste med Steven Seagal er jo søppel. *Grøss* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Meste av Seagal nye filmer er søppel* Lenke til kommentar
Endre Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hvilken Steven Seagal er din favoritt? Kan jeg få noen anbefalinger ?Alt jeg har sett er dritt, bortsett fra Under Siege, som er en actionklassiker som anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hvilken Steven Seagal er din favoritt? Kan jeg få noen anbefalinger ?Alt jeg har sett er dritt, bortsett fra Under Siege, som er en actionklassiker som anbefales på det sterkeste. Executive Decision er også ganske bra Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Men så dør også Steven Seagals karakter i løpet av den første halvtimen eller noe sånt, så man kan vel ikke kalle den en Steven Seagal film akkurat Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Under Siege og Hard To Kill er faktisk ganske gode og rå actionfilmer, veldig fritt fram plot, men de leverer synes jeg. Dette er nok de eneste filmene hvor jeg synes at Seagal virkelig viser at han kan spille. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg foreslår at du kjøper filmer istede for og ulovlig nedlaste dem 5 May 1992 Enda et par år. Man skal ikke kjøpe DVDer før man er fylt 18. Før det burde man laste ned så mye som mulig, slik at man får smakt på så mye rart av film og musikk at man får definert sin egen smak. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Hvilken Steven Seagal er din favoritt? Kan jeg få noen anbefalinger ? Det meste med Steven Seagal er jo søppel. *Grøss* Synes mange av de gamle filmene er sykt bra, men har ikke likt noen av de nye til nå. EDIT: Under Siege er min favoritt Sykt kul film, må nok snart ta et gjensyn med den. Endret 30. mai 2008 av folkvord01 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg synes også at Steven Seagal ikke er så aller værst. Vær gang jeg ser han på skjermen tenker jeg: "Jada, dette kan jeg kose meg med!". Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Jeg synes også at Steven Seagal ikke er så aller værst. Vær gang jeg ser han på skjermen tenker jeg: "Jada, dette kan jeg kose meg med!". Enig Endret 30. mai 2008 av folkvord01 Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hvilken Steven Seagal er din favoritt? Kan jeg få noen anbefalinger ?Alt jeg har sett er dritt, bortsett fra Under Siege, som er en actionklassiker som anbefales på det sterkeste. Hvis man tar Under Siege, å filmene han kom med før denne så har man stort sett alle de filmene han har kommet med som er bra. Etter Under Siege ( som er hans beste ) så har det vært rimelig ræva filmer han har kommet med. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Stol på meg, jeg har vært igjennom alle Hostel og Saw filmene, ble ikke kvalm av de men Hard Candy ble jeg dårlig i magen av.. Den er utrolig bra i tillegg Da så, Ser den i morgen Jeg foreslår at du kjøper filmer istede for og ulovlig nedlaste dem 5 May 1992 Enda et par år. Ork å betale for filmer ass. Hva mener du? At jeg ikke er voksen nok til å skjønne at det er feil elns? Endret 30. mai 2008 av PortioN Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Av en eller annen grunn har jeg ikke sett Karate Kid før nå. Er glad jeg endelig tok meg sammen dog. Klissete, fantastisk og usannsynlig som de bare kunne ha gjort det på 80-tallet Top 10 filmer jeg har sett.. tror jeg Er toeren like god? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 2'ern er ikke LIKE god, synes jeg i hvert fall.. 1'ern er jo en klassiker! Men synes 2'ern er veldig bra for det (men et lite stykke opp til 1'ern, som sagt).. 3'ern derimot synes jeg ikke var noe særlig.. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Husker ikke helt om det var 2'ern eller 3'ern, men det er en scene hvor Myagi "kicker ass" og helt ærlig var det noe av det mest tragiske jeg har sett, tenkte jeg skulle le først, men ble bare dårlig av å se på. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Akkurat ferdig med "Meet the Spartans" .. ugg! 2/10 .. Mye feil her, noen få vittigheter, men stort sett bare tull (og jeg mente ikke det på en positiv måte).. Beste skuespiller var vel Carmen Electra.. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Tja, forventet du noe bedre? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Forventet nok LITT bedre.. men, riktig nok lenge siden jeg har sett en sånn type film, så jeg hadde kanskje de litt mer "gamle gode" i bakhodet.. Forventet en halvannen times greit tidsfyll, for å si det slik.. det var det absolutt ikke.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg foreslår at du kjøper filmer istede for og ulovlig nedlaste dem 2nd that. (gammel post I know). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå