Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Se Hard Candy. Denne filmen er helt forferdelig. Det burde virkelig vært 18 år på denne filmen istedet for 15.

Er det ikke 18 tviler jeg på at det er ekkelt nok, orker ikke laste ned engang:P

Stol på meg, jeg har vært igjennom alle Hostel og Saw filmene, ble ikke kvalm av de men Hard Candy ble jeg dårlig i magen av.. Den er utrolig bra i tillegg ;)

Lenke til kommentar
Nokon som anbefaler ein GOD film i kveld? Sjanger, årstal osv er ikkje så viktig, eg vil berre bli underhaldt :)

Har du kikket gjennom IMDb sin top 250 liste? Finner du noe interessant der inne, så er det verdt å sjekke ut - http://www.imdb.com/chart/top

Ellers tar jeg en low risk anbefaling og sier: Death at a Funeral (2007). Det skal en del til for at du ikke blir underholdt og finner den god.

Nei, eg har nok ikkje sett gjennom den enno.. Ligger vel på ein rundt 100/250 =/. Men det vart til at eg gjekk for "Death at a Funeral", resten av forslaga som kom inn har eg allereie sett. Dog, dei forten nok eit gjensyn i ny og nè :)

Anyway, eg såg Trainspotting i går. Enormt god film. Nuff said.

Så jeg ganske nettopp også. Tror jeg likte denne bedre enn Requiem for a Dream faktisk, selv om det ikke er helt lik sjanger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Blir endelig Eastern promisis på meg idag :D

Er den halvparten av The History of violence så er jeg meget fornøyd.

Stiller høye krav til Viggo,pga han ble oscar-nominert.

Lenke til kommentar

Så akkurat Rambo i dag..

Legger det i spoilertekst, selv om det egentlig ikke er så mye å spoile..

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Synes egentlig filmen var kjempedårlig.. Jeg trodde jeg visste hva jeg gikk, men kanskje tydeligvis ikke.. regnet med at handlingen skulle være i det minste laget, men at den skulle være TOTALT fraværende forventet jeg ikke.. Hadde også håpet på EN DEL bedre dialoger, men begynte å se på klokke få minutter ut i filmen, da denne misjons -gjengen kom og skulle spørre Rambo av bruk av båt.. og denne tåpelige kommentaren om at "I'm going to report you; A murder is still a murder", etter at Rambo redda dem fra disse piratene.. Som sagt, jeg sier ikke at jeg forventet noen super-film, men mener allikevel at om de hadde brukt en 10 minutter lengre på dialogene, så kunne de jo fått det til å virke litt kult i tillegg.. nå ble det bare så altfor dumt! Det var litt vittig å se hvordan bein og armer flakset under voldscenene, men det var i grunnen det eneste..
Lenke til kommentar
Syntes for min del filmen var alt for kort.

Akkurat når jeg følte at filmen virkelig hadde begynt, var den over.

Enig. Jeg storkoste meg med filmen og det eneste som forhindrer den fra å være eksepsjonell var at den var en halvtime for kort. Men en flott film og en film Hollywood trengte.

Lenke til kommentar
Syntes for min del filmen var alt for kort.

Akkurat når jeg følte at filmen virkelig hadde begynt, var den over.

Enig. Jeg storkoste meg med filmen og det eneste som forhindrer den fra å være eksepsjonell var at den var en halvtime for kort. Men en flott film og en film Hollywood trengte.

En film Hollywood trengte? På hvilken måte? Har den gjort noe helt eksepsjonelt?

Lenke til kommentar

Den var en motvekt til PG13-bølgen. Som toppet seg med Die Hard 4.0. Sly viste vei der hvor så mange har gått seg vil i trangen til å gjøre alt for å presse inn flest mulig folk på kinoen. Den burde vært 3 timer slik at den også kunne ha veiet opp for den kyniske trimmingen av filmer for å sikre flest mulig visninger pr. kveld. Filmer gjøres barnevennligere og de trimmes og det er ikke kunstnerisk hensyn. Det er kun av hensyn til mer dollar.

Sly viste Hollywood fingen.

Edit: Skrev mer om det i bloggen. :)

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...