xkharonx Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Da vær Faces of Death (1978) sett. Herregud for en kjedelig film... 7176887[/snapback] Da vedder jeg på at du stiller deg først i køen for å se remaken når den kommer. Har ikke sett Faces of Death, men etter det jeg har lest og vet den handler om, så fatter jeg rett og slett ikke hvordan de skal lage en remake av den. Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) hva syntes dere om Silent hill filmen som gikk på kino ikke så alt for lenge siden? hvordan den fulgte spillene silent hill1&2 og hvordan hele konseptet har blitt utført? Endret 30. oktober 2006 av CustomTP Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Da var Faces of Death (1978) sett. Herregud for en kjedelig film... 7176887[/snapback] Da vedder jeg på at du stiller deg først i køen for å se remaken når den kommer. Har ikke sett Faces of Death, men etter det jeg har lest og vet den handler om, så fatter jeg rett og slett ikke hvordan de skal lage en remake av den. 7181532[/snapback] Jeg kan ikke skjønne hvordan de kan få en remake ut av sett så svakt konsept. Random, dårlige forfalskede dødsscener med en trist kommentator (falsk lege), som snakker tomt prat rundt "død" generelt i en og en halv time... Dr. Gröss eller hva han skulle hete er Count Lame'ula. Hvis det stadig blir noe av remaken hadde det jo vært interressant å sett hva i alle dager de har gjort.. Får se om Guinea Pig 1 & 2 er mer underholdene. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 hva syntes dere om Silent hill filmen som gikk på kino ikke så alt for lenge siden? hvordan den fulgte spillene silent hill1&2 og hvordan hele konseptet har blitt utført? 7182806[/snapback] God film. Jeg spilte aldri spille noe særlig, men jeg mener å huske at stemningen var rimelig lik. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Da var Faces of Death (1978) sett. Herregud for en kjedelig film... 7176887[/snapback] Da vedder jeg på at du stiller deg først i køen for å se remaken når den kommer. Har ikke sett Faces of Death, men etter det jeg har lest og vet den handler om, så fatter jeg rett og slett ikke hvordan de skal lage en remake av den. 7181532[/snapback] Jeg kan ikke skjønne hvordan de kan få en remake ut av sett så svakt konsept. Random, dårlige forfalskede dødsscener med en trist kommentator (falsk lege), som snakker tomt prat rundt "død" generelt i en og en halv time... Dr. Gröss eller hva han skulle hete er Count Lame'ula. Hvis det stadig blir noe av remaken hadde det jo vært interressant å sett hva i alle dager de har gjort.. Får se om Guinea Pig 1 & 2 er mer underholdene. 7182912[/snapback] Regissøren, regner jeg med, uttalte seg for Bloody Disgusting og sa dette: "It's a bit early to talk too much about what the movie's gonna be, but yeah it'll have a story. I think I've got an angle on it that'll make it really frightening and disorienting, not just gory. But everybody at Rogue and Angry seems committed to making a strange, hard movie. Very exciting." Sier ikke direkte mye om plottet eller noe, men man får en pekepinn. Lenke til kommentar
Foregangsmannen Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 hva syntes dere om Silent hill filmen som gikk på kino ikke så alt for lenge siden? hvordan den fulgte spillene silent hill1&2 og hvordan hele konseptet har blitt utført? 7182806[/snapback] Som stor fan av spillserien var jeg skuffet. Det var ikke i nærheten av samme kvalitet. Lenke til kommentar
edds Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Til den som lurte på Silent Hill-filmen: Jeg har ikke spilt spillene, men jeg likte filmen veldig godt. God stemning, veldig godt konsept og historie. Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Til den som lurte på Silent Hill-filmen: Jeg har ikke spilt spillene, men jeg likte filmen veldig godt. God stemning, veldig godt konsept og historie. 7184124[/snapback] helt enig, men de kunne godt ha fulgt spillene litt mer. men hvis en ser bort ifra spllene er filmen dritt bra! særlig historien... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Silent Hill var en fryd for øye rett og slett. Bare forguder den scenen utenfor kirka ^_^ Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Synes det var kjipt vi ikke fikk se mer til Pyramid Head (eller Red Pyramid i følge rollelisten) i Silent Hill. Slutten var også en passe fin mindfuck. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Introduksjonen av Pyramid Head var ufattelig rå. Musikken, lydeffektene, mise-en-scène, kinematografi... alt var perfekt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Ang. Silent Hill: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det eneste som irriterte meg med Silent Hill var oppforklaringsscenen med Alessa nede i bunnen av sykehuset. Regissøren burde ha såpass respekt for publikumet at han lot oss få tenke litt selv. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Så Kiss Kiss Bang Bang (får så lyst til og si "Gang Bang ), utrolig bra film. De hadde nesten flere og bedre kommentarer i denne enn Pulp fiction. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Ja, Kiss Kiss Bang Bang må jeg nesten få med meg. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Så nettopp The Italien Job (1969) må si den var bra, men kunne vært bedre. Kunne uten problemer vært litt lenger og mer utfyllende på ting. Har ett lite spørsmål som ikke er direkte knyttet til filmen, men putter det i spoiler-tag. Har du sett Lock, Stock and Two Smoking Barrels og The Italien Job (1969) har du ingenting å frykte. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Finnes det flere gode filmer med nogenlunde lik slutt som disse to? Grunnen til at jeg putter dette i en spoiler-tag er at har du sett den ene slutten, så skjønner man jo den andre. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Ang. Silent Hill: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det eneste som irriterte meg med Silent Hill var oppforklaringsscenen med Alessa nede i bunnen av sykehuset. Regissøren burde ha såpass respekt for publikumet at han lot oss få tenke litt selv. 7186300[/snapback] Svar med potensiel spoiler Er ikke 100% sikker på om vi snakker om samme scene, men tror jeg syns den fikk meg til å få enda mer sympati for Alessa, og enda mer hat mot de kristne kjøterne. Som gjorde sluttscenen enda kjekkere å se på. Selv om jeg selv hadde klart å forstå hva som hadde skjedd. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Så Romasantis i går .. fryktelig kjedelig imo. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Til den som lurte på Silent Hill-filmen: Jeg har ikke spilt spillene, men jeg likte filmen veldig godt. God stemning, veldig godt konsept og historie. 7184124[/snapback] helt enig, men de kunne godt ha fulgt spillene litt mer. men hvis en ser bort ifra spllene er filmen dritt bra! særlig historien... 7184662[/snapback] Det hadde den neppe tjent noe på. Mediumene krever forskjellige ting. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ikke at det var direkte overraskende, men nå har Lionsgate sagt at en Saw 4 er planlagt. Lurer virkelig på hvor lenge de klarer å komme på nye ideer for å melke denne ustanselige pengemaskinen. Tjente vel inn 34-35 mill. $ åpningshelgen, beste åpningen for en Saw film så langt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Dette kan se ut til å bli den nye Nightmare/Friday. Interesting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå