Ove38 Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden 1 hour ago, Woff said: Jeg får vel trå til og minne om noe... The Taking of Pelham One Two Three fra 1974 (Director Joseph Sargent) er altså hva den The Taking of Pelham 123 fra 2009 (Director Tony Scott) er basert på. Ikke alle har fått med seg det tydeligvis! Den opprinnelige liker jeg BEDRE enn etterfølgeren, gav den første 8/10 mens den siste 6/10 på IMDb og siden de får karakterer av meg betyr det at jeg da har begge på plate. Gesundheit Lenke til kommentar
Woff Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden (endret) Ove38 skrev (13 minutter siden): Gesundheit Hva med en god varm kopp kakao? Kanskje med noen dråper medisin oppi (Whisky)? Endret 19 timer siden av Woff Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden (endret) Reg2000 skrev (5 timer siden): Hvis du likte den bør du se alle filmene til Anders Thomas Jensen. Det er veldig gode filmer med den samme stilen og humoren og alle har vel Mads Mikkelsen i hovedrollen. I Kina spiser de hund, adams epler, De grønne slakterne(!!!), Riders of justice. Dansk svart komedie er helt fantastisk!! De grønne slakterne har en av de mest fantastiske replikkene i en film noensinne: Spoiler Pølser har altid fascineret mig. Man kan vel nærmest sige der er noget mytologisk ved at dræbe et dyr, og efterfølgende håne det ved at stikke det op i dens egen tarm derefter. Endret 14 timer siden av Nimrad 1 Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Apropo sprø filmer, Tusk (2014) er også en film jeg likte godt, men aksepterer 100% om andre ikke liker den. Andre som har sett? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden mandodiao skrev (26 minutter siden): Apropo sprø filmer, Tusk (2014) er også en film jeg likte godt, men aksepterer 100% om andre ikke liker den Jeg likte godt første del av traileren da den ikke så ut som å å i skrekkfilmsjangeren… Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Nimrad skrev (3 minutter siden): Jeg likte godt første del av traileren da den ikke så ut som å å i skrekkfilmsjangeren… Den er i skrekksjangeren, men mere komedie enn skrekk etter mitt syn Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Alfred_A skrev (7 timer siden): "Adams Epler", en god film med en god dose humor. Da må selvsagt samtidig nevne "I Kina Spiser De Hund". Begge er for meg gode filmer med et innslag av mørk humor. Ikke glem "gamle menn i nye biler". 😆 1 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden (endret) Duriello skrev (5 minutter siden): Ikke glem "gamle menn i nye biler". 😆 Helt seriøst, jeg blir sjeldent mer stoked enn når jeg hører at det kommer en ny film fra Anders Thomas Jensen og gjengen. Traileren til den du snakker om er helt fantastisk Endret 13 timer siden av Nimrad 2 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Nimrad skrev (19 minutter siden): Helt seriøst, jeg blir sjeldent mer stoked enn når jeg hører at det kommer en ny film fra Anders Thomas Jensen og gjengen. Traileren til den du snakker om er helt fantastisk Må rote i dvd skuffa å ta ett gjennsyn! Fantastisk film. 😄 1 Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden 8 minutes ago, Duriello said: Må rote i dvd skuffa å ta ett gjennsyn! Fantastisk film. 😄 DVD, da måtte jeg mimre litt komisk. Husker enda da VHS var en ting. "Moviebox" og årets irritasjon når leid film ikke var spolt tilbake. Faktisk ble det gitt ut "bøter" når film ikke var spolt tilbake. Når jeg ser tilbake var det eget magisk å se en ny film i de tider. Internettet og streaming var en ikke-ting, så ble lagt i mer ressurser enn i dag for å se en film. Absolutt mer tungvint men dog, mer magisk! 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Tok enda et gjensyn med Upgrade fra 2018. Fortsatt like bra. Undervurdert film synes jeg. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Woff skrev (På 20.12.2024 den 16.28): Hun har jo snaue 60 filmer / videoer så du burde ha fått henne med deg før? Oscarvinner er hun også.. Jeg har selv bare 7 av filmene hennes, men hun er absolutt flink ja! House of Gucci og A Star Is Born er filmer du burde kikke på? så over listen med hva hun har vært med i på IMDB. A star is born er kanskej hennes mes kjente, men den har jeg ikke sett (enda). Har sett Men in black 3 som hun var med i, men huske rikke hvilken rolle hun varmed i der. Ellers var det mye musikkvideoer på den listen. Atib Azzad skrev (På 20.12.2024 den 16.49): Jeg ble også positivt overrasket, selv om det kanskje krever for mye å forvente at publikum vil kose seg med nesten to og en halv time med grå fengselsvegger og røykstemmefremførte musikalnummere i et slags rettsdrama-format, så er det jo ikke noe galt med filmen, den er bare trist innestengt og deprimerende. den første Joker-filmen med Jaquelin Phoenix var også ganske innestengt og deprimerende. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Comma Chameleon skrev (13 minutter siden): Tok enda et gjensyn med Upgrade fra 2018. Fortsatt like bra. Undervurdert film synes jeg. En forbanna fet film, og noen av actionscenene er helt absurd kule. Originale og bare dødsfete! Synes Leigh Whannell mislyktes totalt med Insidious: Chapter 3 ($11m), men både Upgrade ($3m) og The Invisible Man ($7m) var sykt fete. Og grunnen til at jeg nevne budsjett er at Insidious: Chapter 3 fremstår som en lavbudsjettsfilm laget på $900k, mens både Upgrade og The Invisible Man ser helt nydelige ut, og ser ut som de et laget på $60m. Gleder meg veldig til Wolf Man. Spent på å se hva han får til der. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå