Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Så akkurat Carry-On nå, absolutt fin film dette, får deg til å koble av et par timer! Hadde jeg fått kjøpt denne så hadde jeg gitt den 8/10 siden den holder et fint driv!
Dette er en Netflix-film som garantert ikke går an å få kjøpt fysisk takket være måten Netflix holder på filmene 'sine'. 😢

Endret av Woff
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dubious skrev (13 timer siden):

Carry-on er en søppelfilm.

Det BESTEMMER ikke du nei! :evil: 

I følge IMDb har 46.000 folk gitt den en stemme og snittet er på 6/10, noe som forteller at DU ikke er tilregnelig! 😝
Men ja, gamle Die Hard 2 slår denne med sine 7,1/10 og 391.000 som har stemt. Meeen den er GAMMEL. Har den selvsagt i samlingen min på 8.201 originale filmer!

Endret av Woff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Skrotleif skrev (10 minutter siden):

Wow, hele 6/10 på imdb, dere! Da MÅ den jo sees eller?

Er du bare en dritt eller er du bare negativ i denne tråden? 
Trådens tittel: Generell diskusjon om/rundt film
Beklager at du ikke forstår at den, tross alt er verdt en titt. Det var DERFOR jeg nevnte den OG forsvarte det jeg skrev. 
Liker du ikke hva jeg skriver så kan du ignorere meg ELLER du kan finne deg noe annet å gjøre enn å komme med utidige kommentarer.

Gidder ikke mer av den kranglingen til dere småunger, fortsett gjerne den uten meg.

Endret av Woff
Lenke til kommentar

Å kjære vene så krenket vi skulle bli da. Du kom med en snappy kommentar til posten før deg, så da tenkte jeg at jeg kunne være litt spenstig selv og slenge en tilbake. Trodde ikke det skulle treffe nerven så hardt.

Men jeg gidder ikke å bruke tid på Netflix-filmer med 6/10 på imdb fordi de av erfaring aldri er særlig gode for min del. 

Lenke til kommentar
Woff skrev (1 time siden):

Det BESTEMMER ikke du nei! :evil: 

I følge IMDb har 46.000 folk gitt den en stemme og snittet er på 6/10, noe som forteller at DU ikke er tilregnelig! 😝
Men ja, gamle Die Hard 2 slår denne med sine 7,1/10 og 391.000 som har stemt. Meeen den er GAMMEL. Har den selvsagt i samlingen min på 8.201 originale filmer!

The Little Mermaid har 7 stjerner, men den har mest 1 stjerne stemmer. 
Snittet ligger egentlig på 5, men det er jo Disney...

Lenke til kommentar
Duriello skrev (5 timer siden):

Ingenting som er så subjektivt som smak.

Derfor prøver jeg etter beste evne å gi et tips / eventuelt et godt råd. Men det er jo helt opp til deg hvorvidt du vil se den?
Men hvis det ikke er av interesse å høre folks meninger så er det jo bare å glemme det du leser? 
Som sagt så er det å krangle om dette ikke akkurat hva jeg ønsker å bruke tiden på, jeg er vant til at folk faktisk klarer å bruke de små grå som de har i en bitteliten boks mellom ørene sine.. :lol:

Endret av Woff
  • Liker 2
Lenke til kommentar
ilpostino skrev (1 time siden):

overrasket over skuespillprestasjonene hennes

Hun har jo snaue 60 filmer / videoer så du burde ha fått henne med deg før? Oscarvinner er hun også.. Jeg har selv bare 7 av filmene hennes, men hun er absolutt flink ja! House of Gucci og A Star Is Born er filmer du burde kikke på?

Endret av Woff
Lenke til kommentar
1 hour ago, ilpostino said:

Begynte å se den nye Joker-filmen i forigårs. Ble faktisk positivt overrasket over det jeg så. Jeg tror det er første filmen jeg har sett led Lady Gaga, og ble positivt overrasket over skuespillprestasjonene hennes. 

Ja, Gaga funker stort sett synes jeg, akkurat her risikerer hun kanskje å være en så flink sanger at Joaquin stilles i litt dårligere lys enn det som var tiltenkt?
Jeg ble også positivt overrasket, selv om det kanskje krever for mye å forvente at publikum vil kose seg med nesten to og en halv time med grå fengselsvegger og røykstemmefremførte musikalnummere i et slags rettsdrama-format, så er det jo ikke noe galt med filmen, den er bare trist innestengt og deprimerende.
Men tenker Todd Philips at man liksom skal bygge et ytterligere univers ut ifra dette? Jeg kan ikke helt se det for meg.

Lenke til kommentar
Duriello skrev (6 timer siden):

Djeebus! Jeg har sett 3/10 filmer som har gitt mer en 10/10 filmer..

Hvem bryr seg om noen liker den og den filmen? Ingenting som er så subjektivt som smak

Enig. Har også flere sånne tilfeller.
Ikke beste eksempelet, men sjekket noen av mine best ratede og er ganske overrasket over at 2012 er på bare 5.8/10. Har en klar åtter på den. Opplevde den litt både/og første gang, men etter et par gjensyn satt den .
Edit: ser jeg feilaktig linket til Species (1995 ), fordi det er også et eksempel jeg tenkte å nevne. 5.9/10 på IMDb, har 8/10 på den også. og faktisk 7/10 på oppfølgerne II og III. Har ikke sett 4 enda.

Woff skrev (7 timer siden):

fortsett gjerne den uten meg.

Bare ikke bry deg om det der, har fått mange sånne jeg også oppigjennom 😉
Og for all del ikke slutt. syns dine kommentarer alltid er interessane :yes:

Endret av Delvis
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Dubious skrev (21 timer siden):

Carry-on er en søppelfilm.

Ga den 3 stjerner på IMDB, var nære på å gi den 1, men den tok seg litt opp mot slutten.  (Snittet ligger på 6)

Koblet ikke av i det hele tatt. Full av irritasjonsmomenter. 

Se heller Die hard 2 om du vil ha en flyplass film. 

Jeg har ikke sett annet en traileren ennå, men genial og oppfinnsom ide iallefall.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
Gouldfan skrev (31 minutter siden):

Jeg har ikke sett annet en traileren ennå, men genial og oppfinnsom ide iallefall.

Men ikke realisitisk i det hele tatt.

Enormt mye tull. 

Spoiler

Viss de har så mye ressurser som de sier at de har i filmen, og de har koblet seg på alle kameraena på flyplassen, så har de koden, og kan dermed bare bære kofferten inn i sikkerhetssonen, uten å involvere noen andre.

Lenke til kommentar
Dubious skrev (11 timer siden):

Men ikke realisitisk i det hele tatt.

Enormt mye tull. 

Vis skjult innhold

Viss de har så mye ressurser som de sier at de har i filmen, og de har koblet seg på alle kameraena på flyplassen, så har de koden, og kan dermed bare bære kofferten inn i sikkerhetssonen, uten å involvere noen andre.

Har sett litt nå, den er veldig klassiker da litt som de gamle gode filmene til feks Tony Scott osv.

Den er veldig bra filmet også, og har detaljer og hjerne...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...