Gouldfan Skrevet 23. november 2023 Rapporter Del Skrevet 23. november 2023 (endret) Dubious skrev (3 timer siden): Både privat og i militæret. + MP5 og AG3. Hjemme skyter jeg med luftpistol. De blir skutt i brystet, de faller, når de reiser seg opp igjen, så blir de skutt i brystet igjen, og da snakker vi om et mål som ikke beveger på seg. Mange filmer hvor de skyter på nært hold, hvor en kan sette pistolen på hodet. Så John Wick er mer realistisk enn mange andre filmer. John Wick er realistisk? John Wick hadde vært død i 1 film om den hadde vært realistisk. Endret 23. november 2023 av Gouldfan 4 1 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. november 2023 Rapporter Del Skrevet 24. november 2023 Hehe.... Det renner ikke over av filmer som er mindre realistisk enn John wick filmene nei. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. november 2023 Rapporter Del Skrevet 24. november 2023 Gouldfan skrev (8 timer siden): John Wick er realistisk? John Wick hadde vært død i 1 film om den hadde vært realistisk. Viser jo bare hvor mye dere vet. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. november 2023 Rapporter Del Skrevet 24. november 2023 😂 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. november 2023 Rapporter Del Skrevet 24. november 2023 Eg er gammel skiskytter så da har vel eg og ganske god peiling på dette med å drepe folk med hodeskudd på nært hold med pistol. 🤔 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 24. november 2023 Rapporter Del Skrevet 24. november 2023 Jotun skrev (4 minutter siden): Eg er gammel skiskytter så da har vel eg og ganske god peiling på dette med å drepe folk med hodeskudd på nært hold med pistol. 🤔 Hvor mange har du drept? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. november 2023 Rapporter Del Skrevet 24. november 2023 Ingen, men har jo skutt så da er eg åpenbart ekspert. Drept en del dyr da, men det er med hagle. Forsåvidt tatt headshot på ei rype med hagle en gang da. Hodet forsvant, det var effektivt det. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 24. november 2023 Rapporter Del Skrevet 24. november 2023 Var en liten spøk fra min side altså;) hele diskusjonen fikk meg til å tenke på denne: 1 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 24. november 2023 Rapporter Del Skrevet 24. november 2023 Black Hawk Down er en rimelig realistisk film basert på en biografi fra virkeligheten. John Wick er en bra filmet fantasi-action. John Wick skal forestille å være en enmannshær som overlever hele hærstyrker som er tungt bevæpnet. 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 24. november 2023 Rapporter Del Skrevet 24. november 2023 Fikk akkurat Equalizer 3 på 4k i posten i dag. Har jo lastet den ned fra nett, men det blir unektelig LITT bedre med filmen på plate! Begge mine SVS subwoofere fikk litt jobb, spesielt da det smeller under beina til Dakota Fanning... Aldeles HERLIG! Forøvrig: Black week tilbud på Platekompaniet nå... Kostet meg 5.300,- 🙂 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. november 2023 Rapporter Del Skrevet 24. november 2023 (endret) Det å loggføre i diary og gi stjerner til filmene jeg ser i Letterboxd har gitt meg inspirasjon til å se mer film. Har et snitt på 0,79 filmer om dagen så langt i November. Endret 24. november 2023 av Skurupu 3 Lenke til kommentar
Skrotleif Skrevet 24. november 2023 Rapporter Del Skrevet 24. november 2023 Ikke imponert. I november 2015 så jeg hundre filmer og rekorden var ti filmer på en dag. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. november 2023 Rapporter Del Skrevet 24. november 2023 Ok, dude. 5 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. november 2023 Rapporter Del Skrevet 25. november 2023 Talk To Me var virkelig en solid skrekkfilm! 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 26. november 2023 Rapporter Del Skrevet 26. november 2023 Fy søren for noe ræl mission impossible 2 er. De har virkelig ikke forstått noe av hva som gjorde den første god. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. november 2023 Rapporter Del Skrevet 27. november 2023 Ny tv på vei. Første gang på 13 år. Går fra 1080p plasma til 4k OLED. Men da trenger jeg ny versjon av ringens herre. Og det var ikke lett. Eneste jeg finner er en fryktelig dyr sak. 1500kr på platekompaniet og samme boksen til 800kr på cdon(Black week tilbud) Et det virkelig så dyrt å kjøpe fysiske saker nå? 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 27. november 2023 Rapporter Del Skrevet 27. november 2023 (endret) Gunfreak skrev (8 minutter siden): Et det virkelig så dyrt å kjøpe fysiske saker nå? Ja, beklageligvis! Platekompaniet er jo dyreste sjappa jeg vet om, der koster en 4k film vanligvis rundt 350,- nå og det er DRØYT! Men skal man ha fysisk plate så er det vel bare å gi seg.. Endret 27. november 2023 av Woff Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 27. november 2023 Rapporter Del Skrevet 27. november 2023 Gunfreak skrev (5 minutter siden): Ny tv på vei. Første gang på 13 år. Går fra 1080p plasma til 4k OLED. Men da trenger jeg ny versjon av ringens herre. Og det var ikke lett. Eneste jeg finner er en fryktelig dyr sak. 1500kr på platekompaniet og samme boksen til 800kr på cdon(Black week tilbud) Et det virkelig så dyrt å kjøpe fysiske saker nå? Bokser som er populære koster mer, ligger på 6-700 her i Sverige, tror 1500 for hele Hobbit og Lotr serien middle earth. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. november 2023 Rapporter Del Skrevet 27. november 2023 Huff og huff da. Bare dobbeltsjekke sjekke før jeg bruker 800kr. Ps4 kan kjøre denne? Står liksom ikke Blu-ray noen steder. Eller har det dukket opp et nytt fysisk format? Har ikke kjøpt fysisk på type 5 år. Og med 1080p har jeg ikke tenkt på 4k før https://cdon.no/film/the-lord-of-the-rings-trilogy-4k-ultra-hd-9-disc-55227516 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. november 2023 Rapporter Del Skrevet 27. november 2023 4K er dyrt i Norge, så jeg har sluttet å kjøpe, og laster heller ned Remux. Nedlasting blir fort dyrt det også om du tar vare på alt. Remux er mellom 60 og 80 GB per film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå