Zolrath Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Skal bygge ny PC, og nå mangler bare kabinettet - men akk for et vanskelig valg! Jeg ønsker meg et kabinett med brukbar kjøling og forholdsvis lite støy. Jeg vil helst ikke ha svært glorete design, vindu eller kraftige lys. Har sett på flere kabinetter nå, men stadig er det noe negativt som dukker opp (er f.eks. ikke interessert i sidehull med vifter). Noen som kan hjelpe en stakkar å plukke ut den siste delen? Har f.eks. sett på Cooler Master Mystique 632, Thermaltake Tsunami og Lian Li PC6070SCAND. Edit: Fiksa tittelen sånn at moderator blir glad Endret 26. oktober 2006 av Zolrath Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Har bestilt Antec P180 Sort. Det skal det være veldig god kjøling på, men det kan nok bli litt støy. Viftene som følger med er 25 dB. Men vet ikke hvor mye du tenkte å betale for det da, men dette koster ca 1200-1300kr. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Lian Li, Lian Li og Lian Li! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå